Preţul real nu a coincis cu cel încasat

3Comentarii
Preţul real nu a coincis cu cel încasat
ORADEA – A plãtit de 12 ori mai mult pe un bec pe care l-a cumpãrat de la Hypermarket Real.  A cumpãrat cu 10,09 lei, un bec al cãrui preţ, pe raft, era de 0,79 lei. Este vorba despre Kover Eugenia, o pensionarã care şi-a fãcut cumpãrãturile duminicã, din Hypermarketul Real.

Nu şi-a dat seama de acest lucru decât ajunsã acasã, când a consultat bonul primit la casã, conform cãruia plãtise pe becul de 60 W, marca Clasic Osram, peste 10 lei noi.

S-a întors luni la Real, s-a adresat biroului Informaţii şi a reclamat situaţia. „Au spus cã e o problemã legatã de codul pus de furnizor şi cã ei nu pot face nimic. Eu le-am dat becul şi ei mi-au restituit banii, însã nu înţeleg cum e posibil aşa ceva şi mai ales cum adicã nu se poate face nimic.

Dacã nu pot corecta problema, sã scoatã produsul de la comercializare”, spune Kover Eugenia. „Au mai avut asemenea incidente şi nu au retras becurile cu pricina”, continuã reclamanta.

OJPC

Am prezentat situaţia Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Bihor. „Am primit şi noi o reclamaţie de acest gen, tot cu privire la Hypermarket-ul Real. În cazul în care problema de sistem nu poate fi remediatã, produsul în cauzã trebuie scos de la comercializare. Nu este problema consumatorului, incapacitatea lor de a regla problemele de sistem”, comenteazã Cristiana Bigan, director OJPC Bihor.

Scuze

Încercând sã aflãm punctul de vedere oficial al conducerii hypermarket-ului, am contactat-o pe Adriana Piţa, reprezentantã a biroului de comunicare Real. „Produsul nu a fost scos din comerţ pentru cã becul nu are nici un defect. Imediat dupã înregistrarea sesizãrii, a fost rezolvatã problema în sistem, astfel încât acum preţul de pe raft este şi cel care va fi achitat la casã de cãtre cumpãrãtor”, ne asigurã Adriana Piţa.

Adevãrul afirmaţiei va fi verificat de organele competente, cei de la OJPC Bihor anunţând cã vor trece în curând pe la Real, într-o activitate de control. Reprezentanta Real considerã acest gen de probleme ca fiind inerente în cazul magazinelor cu un astfel de volum de mãrfuri. „Important e cã persoana a fost despãgubitã şi cã angajaţii noştri şi-au cerut scuze, cel puţin aşa îi învãţãm noi, în cadrul training-urilor pe care le organizãm”, conchide Adriana Piţa.

Claudia Curta



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor