S-a lansat Oradea City Report

De Cristina Ghilea
Reactualizat la:
3Comentarii
S-a lansat Oradea City Report
Primăria a lansat vineri, prima dintre cele trei aplicaţii disponibile pe smart-phone, cu rostul de-a scurta distanţa dintre orădenii care au de reclamat aspecte neplăcute ale vieţii citadine şi cei în măsură să ofere soluţii.

„Oradea City Report este o aplicaţie gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale – Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local, Termoficare Oradea, Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service. Urmează să extindem aplicația și pentru ASCO, ADP, Luxten, etc.”, a declarat Eduard Florea, city manager.

Primăria a plătit 18.000 de euro firmei de IT, pentru un pachet de trei aplicaţii: Oradea City Report, Oradea City App și Oradea Mobile Pay. Cea de-a doua este destinată mai ales turiştilor, va fi disponibilă în română, maghiară şi engleză şi va pune în mâna utilizatorului date despre atracţiile oraşului, hărţi utile, dar şi trasee cu ghidaj vocal. Aceasta va fi disponibilă începând de anul viitor, inclusiv pentru Iphone-uri.

Către dispecerate

Oradea City Report este utilă mai ales în privinţa problemelor care necesită intervenții imediate şi, prin lansarea sa, se aşteaptă creşterea gradului de implicare cetăţenească şi a gradului de încrede în administraţia locală.

Problemele punctuale din cartierele oraşului (gropi în asfalt, câini comunitari, resturi menajere sau moloz aruncate la întâmplare, gunoi în mijloacele de transport, disfuncţionalităţi în iluminatul public, coşuri de gunoi vandalizate, vehicule abandonate, blocaje din cauza zăpezii, avarii apă rece şi caldă, canalizare înfundată etc.) pot fi transmise direct de pe dispozitivul mobil către dispeceratele operatorilor de servicii publice. Sesizările pot fi ilustrate cu o poză iar locaţia poate fi stabilită cu ajutorul GPS-ului din telefon. Fiecare sesizare e validată de un controlor de conținut cu program non stop, care transmite solicitarea spre dispeceratul vizat.

Reclamantul poate vizualiza atât sesizările sale cât şi cele depuse anterior, fără a putea vedea identitatea celorlalţi. De asemenea, reclamantul poate verifica stadiul solicitării sale: preluată, în lucru, rezolvată sau refuzată.

Link Oradea City Report



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor