Școala de vară pentru viitorii antreprenori

De Dan Birta
Afişul evenimentului
Afişul evenimentului
Elevii claselor a X-a şi a XI-a vor fi orientaţi spre cariera şi meseria potrivită fiecăruia.

Absolvenţii claselor a X-a şi a XI-a au şansa de a participa la o „Şcoală de vară” care îi va ajuta în alegerea carierei pe care o vor urma la sfârşitul studiilor. „Orientare în Carieră și Gestiunea Carierei” este o şcoală de vară organizată în perioada 9 – 16 august de către Asociația Studenților de la Relații Internaționale și Studii Europene în colaborare cu Asociația Firmelor Bihorene.

Activitățile se vor desfășura în perioada 9-16 august 2014 și vor avea ca scop orientarea elevilor în luarea uneia din cele mai importante decizii: cariera pe care o vor urma. Aceștia își vor putea descoperi aptitudinile, le vor fi prezentate oportunitățile unor meserii sau ocupații și vor intra în contact cu persoane de succes din mai multe domenii de activitate. Elevii sunt îndrumaţi în alegerea Universității și a specializării potrivite.

Spre deosebire de alte evenimente asemănătoare din țară, Școala de Vară ARISE nu va oferi cursuri ce se vor limita la un singur domeniu de activitate, ci va avea un rol de consiliere pentru elevii încă indeciși.

Activitățile vor consta în cursuri de „Orientare și Managementul Carierei” – susținute de traineri specializați din cadrul ISJ Bihor și al companiei Solver Training. Specialiștii le vor prezenta tinerilor, pas cu pas, întreg procesul necesar luării unei decizii corecte. „Pentru a crea o imagine de ansamblu, prin parteneriatul cu Asociația Firmelor Bihorene (AFB), elevilor li se vor prezenta tineri antreprenori, reprezentanți ai diverselor companii bihorene, care vor descrie cerințele firmelor pe care le reprezintă, șansele de a avansa în carieră și pașii care trebuie urmați pentru a avea o carieră de succes”, a precizat Radu Silaghi, directorul executiv al AFB.

Relaxare

Pentru ca participanții să se bucure și de vacanța atât de așteptată, la finalul fiecărei zile de curs și pe parcursul întregului week-end vor avea ocazia să viziteze orașul și să se relaxeze. Activitățile de team-building, organizate de o asociație studențească din cadrul Webster University Viena, vor fi completate de bowling, biliard sau seri de film la Lotus Center Oradea, lansare de lampioane, paintball, teatru de vară, „pool-party” și multe alte activități.

Pentru a marca finalizarea cursurilor, participanții vor primi o diplomă recunoscută pe plan național și internațional din partea Inspectoratului Școlar Județean Bihor, a Asociației Firmelor Bihorene, Solver Consulting, a Universității din Oradea și a Uniunii Studenților Români. Aceasta poate constitui un avantaj valoros în cazul aplicanților la diverse programe, burse, schimburi de experiență sau alte activități, chiar și la aplicarea pentru un internship.

Participanții din afara orașului vor achita o taxă de participare de 150 de lei, care include toate activitățile planificate, cazarea și trei mese pe zi. Elevii din Oradea au opțiunea de a fi cazați în cămin, pentru același preț ca cei din alte localități, „gustând” puțin din viața de student sau pot participa doar la activități și la masa de prânz în schimbul sumei de 50 de lei.

Elevii interesați de această activitate sunt invitați să se înscrie până în data de 1 august 2014 la Biroul Asociației Arise Oradea în campusul universitar 2, pavilionul/ clădirea Y.

Firmele orădene interesate de acest proiect de dezvoltare sustenabilă a economiei și a resurselor umane ale județului sunt invitate să apeleze la următoarele date de contact: office@afbh.ro – 0751.263.132 – persoană de contact, Radu Silaghi.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !