Sub Roţi – succes şi marcă înregistrată

De Alexandra Lăzureanu
Desene sugestive din campanie FOTO: SUBROŢI
Desene sugestive din campanie FOTO: SUBROŢI
SUB ROȚI reprezintă prima campanie de tip gherilă (guerilla marketing – Conceptul de guerilla marketing a fost introdus de către Jay Conrad Levinson în 1984 şi reprezintă un tip de marketing neconvenţional, inedit, care urmăreşte să atragă atenţia, adeseori să şocheze şi care se bazează pe imaginaţie, energie şi timp mai degrabă decât pe un buget mare.

Analogia cu tacticile de război se referă tocmai la acest lucru: ’’atacarea’’ consumatorului în cele mai neaşteptate locuri şi în cele mai surprinzătoare modalităţi.) organizată pe teritoriul României pentru prevenirea accidentelor rutiere, în colaborare cu Primăria Oradea şi Poliţia Rutieră Bihor. Un proiect pilot la nivel național demarat în luna octombrie 2014 ce a promovat prin mesaje vizuale stradale, de impact, componenta de prevenție a campaniei.

Campania SUB ROȚI a fost organizată la inițiativa Asociaţiei Române pentru Promovarea Educaţiei şi Siguranţei Rutiere (ARPER), asociație ce se implică nu doar la nivelul orașului Oradea, ci și la nivel național, cu informarea asupra măsurilor de siguranță în trafic și conștientizarea riscului de accidente rutiere cu victime prin organizarea de evenimente și programe inovative în acest scop.

Informarea populației din prisma campaniei intitulată sugestiv SUB ROTI a rezonat în rândul populației. Un număr de peste 1000 de apeluri au fost efectuate la numărul disponibil, respectiv 2132 de persoane au accesat pagina de web creată în cadrul campaniei, în decursul celor 6 luni de la finalizarea primei reprezentări a acesteia la Oradea.

Nevoia de asistență și sprijin în cazul accidentelor rutiere a depăsit limitele orașului Oradea, acesta rezonând chiar și în alte județe, precum Arad, Cluj, Dej, Constanța, Buzău, București, Satu Mare, Hunedoara, Iași și multe altele.

„Începând cu acestă lună, SUB ROȚI este marcă înregistrată, iar campania de prevenire urmează a fi demarată în acest an în mai multe orașe din țară cu scopul informării asupra importanței prevenției și a reducerii numărului de accidente rutiere” a aprecizat Vanda Jari, reprezentatul ARPER – SUBROŢI.

Despre ARPER

ARPER, este o organizaţie neguvernamentală, non-profit, având ca obiective principale reducerea numărului accidentelor rutiere, a consecinţelor acestora pentru victime, familiile şi societate. În plus organizația mizează pe sensibilizarea opiniei publice în special a participanţilor la trafic privind necesitatea cunoaşterii şi respectării normelor la regimul circulaţiei rutiere.

O atenție deosebită se acordă educaţiei rutiere a participanţilor la traficul rutier şi în special al tinerilor din învăţământul preuniversitar. Această activitate este desfăşurată în parteneriat cu instituţii subordonatoare Ministerului Educaţiei şi Cercetării, Ministerului Administraţiei şi Internelor şi vizează educaţia tinerilor în cunoaşterea regulilor circulaţiei rutiere.

Prin natura obiectivelor şi scopurilor ascociaţiei, ARPER își propune să fie o structură aflată mereu la dispoziția cetățenilor cu informații actualizate, cât mai ales o alternativă pertinentă la instituţiile statului în domeniul prevenţiei şi educaţiei rutiere, situându-ne acolo unde din varii motive măsurile stabilite şi aplicarea normelor nu dau rezultatele scontate. Mai multe informații pot fi găsite în cadrul website-ului www.arper-info.ro și a paginii de Facebook a organizației (https://www.facebook.com/profile.php?id=100004350495733&fref=ts).



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase