Tranzacția este, în prezent, în faza de aprobare din partea autorităților competente în materie de fuziuni și investiții străine. Finalizarea acordului depinde de obținerea acestor avize, dar planurile ambelor companii sunt deja conturate: o infrastructură mai solidă, servicii mai rapide și o mai bună adaptare la nevoile în creștere ale consumatorilor, în special în zona comerțului online.
Lucian Baltaru, CEO al grupului Sameday, a subliniat importanța acestei fuziuni strategice, pe care o consideră un pas esențial spre o ofertă logistică modernă, susținută de tehnologie avansată și expertiză locală. Potrivit acestuia, colaborarea între cele două companii va genera o platformă mai eficientă și mai agilă pentru clienți, parteneri și angajați, promițând și noi oportunități profesionale pentru echipele din România și din afara țării.
De cealaltă parte, Belgin Bactali, CEO al Cargus, a salutat tranzacția drept o continuare firească a evoluției companiei, evidențiind faptul că parteneriatul cu Sameday va permite investiții suplimentare în servicii, infrastructură și echipe.
„Suntem entuziasmați să începem acest nou capitol împreună cu Sameday și să contribuim la construirea uneia dintre companiile de logistică lider în regiune”, a declarat aceasta.
Atât Sameday, cât și Cargus oferă o gamă largă de servicii de livrare, de la transport național și internațional până la opțiuni flexibile de ridicare – fie la adresă, fie prin rețele de puncte fixe. Prin fuziunea celor două entități, se urmărește crearea unei rețele mai eficiente și extinse, capabile să răspundă provocărilor generate de creșterea accelerată a comerțului electronic în Europa Centrală și de Est.
Trimite articolul
XLa ce mașini rupte sunt folosite de Sameday, numai nu văd un progras…
-
Exact de aceea ma surprinde stirea. Cei de la Sameday (nu am nimic cu oamenii … ca muncesc si pana la 9 seara uneori) au niste masini vai de capul lor. Banuiesc ca asa au reusit sa economiseasca bani si sa cumpere Urgent Cargus. Leu cu leu. 🙂 ma surprinde. Daca era invers nu eram atat de surprins.
-
Se lucreaza in parteneriat.
Se lucreaza in sistem fransiză.
Sunt firme care pun la dispozitie masinile si angajatii, Sameday ofera volumul de munca si sistemul.
Firmele private sunt cele ce cumpara toate bus-urile epuizate de la distributia zilnica de paine sau de bauturi de oe raza orasului achitand pentru ele bani de fier vechi.
Apoi le dă o “tencuieală” intr-o seara de sambata in spatele unei hale parasite dintr-o zona vecge industriala comunista si le trimite la lucru pe traseu.
Cu usi sudate, cu altele ce nu se deschid sau inchid, fara amortiziare, scuipand ulei prin toate incheieturile sau functionand in trei din patru pistoane si scoțand fum mai ceva ca vechile Wartburg-uri ori Trabant-uri.
Ei considera ca fac treaba cu cadavrele astea ce au epuizat de vreo 3 – 4 ori serviciul militar obligatoriu.
-
-
Conteaza cum livreaza, nu cum arata masina. Mi se rupe mie de starea masinii
Daca statul ar intridece o suprataxa de 10 lei la fiecare livrare, plus la livrarile de mancare, tara ar iesi din gaura
Sameday, in engleza inseamna “in aceeasi zi” in Romana se traduce in 3-4 zile din momentul in care coletul este pregatit pentru livrare pana ajunge in Easybox, daca ar trebui livrat acasa vai de capul nostru. Oricum nici Cargusul nu avea un foarte bun reunume in domeniu, vorba romaneasca: s-a intalnit hotul cu prostul.