În ultima perioadă, mai mulți clienți au sesizat faptul că au fost vizitați acasă de către agenți de vânzări și au fost convinși, prin metode înșelătoare, să semneze un contract de furnizare a energiei electrice cu un alt furnizor.
Metodele înșelătoare la care clienții au fost expuși cel mai des sunt următoarele:
- Sub pretextul verificării aparatului de măsurare și a corelării datelor cu cele de pe factura de energie, clienții sunt puși să semneze documente, fără a ști că semnează un nou contract de furnizare a energie cu un alt furnizor;
- Sub pretextul actualizării datelor conținute în factura de energie, clienții sunt rugați să prezinte actul de identitate și, ulterior, să semneze documente, fără a ști că semnează un nou contract de furnizare a energiei cu un alt furnizor;
- Clienții sunt informați în mod fals cu privire la faptul că Electrica Furnizare își suspendă activitatea în județ, iar pentru a nu exista riscul de a rămâne fără furnizarea energiei electrice trebuie să semneze urgent documente, fără a ști că semnează un nou contract de furnizare a energiei cu un alt furnizor.
Electrica Furnizare își asigură clienții, și pe această cale, că rămâne același partener stabil și furnizor de încredere. Totodată, compania își îndeamnă clienții să fie precauți în interacțiunile cu agenții de vânzări și le recomandă să realizeze o serie de acțiuni menite să îi protejeze de practicile înșelătoare descrise mai sus:
- Să solicite legitimația de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informațiile prezentate de acesta cu privire la compania pe care o reprezintă;
- Să citească atent conținutul tuturor documentelor prezentate;
- Să contacteze compania Electrica Furnizare pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanții acesteia, precum şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii, utilizând una dintre următoarele modalități:
- prin intermediul formularului de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/;
- la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal);
- prin intermediul E-chat, asistentul virtual ce poate fi accesat din cadrul site-ului electricafurnizare.ro;
- prin aplicația MyElectrica;
- în centrele de relații cu clienții.
Pe această cale, Electrica Furnizare își anunță clienții din județul Bihor că nu desfășoară, în această perioadă, campanii de reînnoire a contractelor de furnizare a energiei electrice prin agenți de vânzări care se deplasează la domiciliul clienților.
Electrica Furnizare susține dezvoltarea unui mediu concurențial și consideră esențial ca, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, clienții să își poată alege furnizorul potrivit, în condițiile în care sunt corect informați și în deplină cunoștință de cauză.
Electrica Furnizare le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurențiale.
Electrica Furnizare
Trimite articolul
XLa ce preț aveți kw , e o practica a voastră poate …
Facturile lor sunt cea mai mare inselatorie
Bună ziua as dori să-mi fac un contract ,cum as putea și de de am avea nevoie?
-
Buna ziua! Am prieteni care migrează de la dvs ,cei mai mulți la Hidroelectrica.De ce au un preț mult mai bun decât dvs,se pot modifica si la dvs ,sau este doar o cacealma .As dori o explicație cu privire la diferențele mari
de preț.Eu sunt un client f fidel și merit sa fiu lămurită!Mulțumesc!
Aveți cel mai scump kW 1,51 RON sau cât cel mai scump credeți că o să stea lumea la voi
Va este frică că rămâneți fara clienți? F bine. Voi sunteți mai hoți dintre toți hoții. V am platit in plus 2000 lei și de 7 luni nu sunteți în stare să mi i restituiti, invocând tot felul de minciuni și facturandu mi in plus , sa nu mai fiți nevoiți să mi i restituiti. Am renunțat la Electrica cu ajutorul unui agent de la E On. Însă fără ascunzișuri. S a prezentat și mi a explicat despre ce este vorba.
Și vă mai și lăudați că sunteți de ” încredere”