BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Patru oferte pentru autostrada Suplacu de Barcău - Chiribiș: românii, turcii și italienii vor să construiască tronsonul

Patru oferte pentru autostrada Suplacu de Barcău - Chiribiș: românii, turcii și italienii vor să construiască tronsonul

De Costel Demian
la 15 March 2021 18:07
10 Comentarii

Patru oferte pentru autostrada Suplacu de Barcău - Chiribiș: românii, turcii și italienii vor să construiască tronsonul

15 March 2021 18:07
Patru agenți comerciali au depus oferte pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550).
Scris de Costel Demian - Patru agenți comerciali au depus oferte pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550).

Trimite articolul

X

Până la data limită au fost depuse 4 oferte, printre care se numără firma bucureșteană Erbașu (care construiește Sala Polivalentă din Oradea), asocierea orădenilor Drum Asflat și Trameco (aceștia din urmă au construit deja lotul Borș – Biharia și lucrează la lotul Biharia – Chiribiș), dar și compania turcă INȘAAT Ticaret și firma italiană Rizzani de Eccher Spa Italy.

[eadvert]

Lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș are o lungime de 26,35 km. Contractul prevede construirea mai multor lucrări de artă, dintre care 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m – Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60.

Oferte depuse pentru tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău – Chiribiș

1. ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S.
2. ASOCIEREA DRUM ASFALT S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE) – TRAMECO S.A. – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – CITADINA 98 S.A. – LEMACONS S.R.L.
3. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA ITALY – ARTERA BLUE S.R.L.
4. ERG İNŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş

Valoarea estimată a contractului este de 503.687.042,75 lei fără TVA.

Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Trimite articolul

X
Taguri:
autostrada ,
autostrada oradea - cluj ,
Chiribis - Suplacu de Barcau
10 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Yoli says:
    March 15, 2021 at 7:33 pm

    Structura de rezistenta la “pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m ” e gata de ani de zile , sper ca nu face parte din caietul de sarcini.

    Reply
    • Marian says:
      March 16, 2021 at 8:58 am

      Nu m-ar mira sa spuna ca aceasta structura este compromisa, dupa ce a trecut atata timp si sa fie nevoie sa o darame sa faca alta.

      Reply
  2. cititor says:
    March 16, 2021 at 8:53 am

    si acuma asteptam minim 3 luni pana anuntam castigatorul, dupa aceea celelalte 3 firme o sa pun contestatie, asteptam dupa judecatori un an sa anuleze castigatorul, alt 3 luni pana anuntam noul castigator si asa mai departe, si abia peste 2 ani cand ar trebui sa fie gata lucrarea firma care castiga o sa inceapa lucrul efectiv… cand firma o sa intra in insolventa, whatever numai sa nu lucreaza si o sa asteptam inca 2-3 ani pana reziliem contractul si iar o sa inceapa totul din nou?

    Reply
    • Bibicu says:
      March 16, 2021 at 9:39 am

      Daca va uitatii pe google earth vdeti ca lucrarea este 50% realizata si aproape toti stalpii la viaducte si podete sunt in picioare si grinzile puse in mare majoritate. Podul este gata, se vede foarte bine, la fel si traseul, multe portiuni cu rigolele betonate etc.

      Reply
      • Daria says:
        March 16, 2021 at 11:31 am

        cine tine cont de asta ca doar nu sunt banii decidentilor, daca sunt de la buget sau bani europenise poate face risipa de bani.

        Reply
      • cetatean says:
        March 16, 2021 at 2:18 pm

        bine si cu asta ce ai vrut sa zici? majoritatea sunt facute de Bechtel acum 10-15 ani… Corsar sau cum s-a numit firma care a inceput din nou inainte de a rezilia contractul cu 2-3 luni n-a facut nimic, in ultima clipa a inceput sa faca ceva sa arata ca “lucreaza”…

        nu stiu ce ai vrut sa zici cu afirmatia asta ca 50% e gata, ca ce a scris si “cititor” e adaverata, degeaba avem un guvern nou, tot asta e pasii ce fac numai sa nu avem autostrazi nici in 2050… vezi legatura Oradea cu A3, apropape de 1 an a fost strigat ca a castigat Strabag, se poate incepe lucrariile in timpul campaniei electorala, iar de atunci a fost atacat de 2 ori hotararea si CNAIR la sfarsitul lui februarie a fost obligat sa reevalueze ofertele, pe care nici pana acuma n-a facut-o…

        Reply
  3. Needucat says:
    March 16, 2021 at 10:38 am

    Când zboară porcu’!!!!!
    Atunci o să circulăm pe autostrada aia,da!

    Reply
  4. Soferul says:
    March 16, 2021 at 11:50 am

    Lucrarea asta nu trebuie data strainilor tot cu forta de munca romaneasca se va face tot cu beton romanesc
    Dar romanii vor fi subcontractori daca castiga un strain pentru ca nu isi vor aduce utilaje si materiale de exemplu din Turcia, de ce sa ia banii o firma italiana ori turceasca doar pentru ca vor promite niste preturi aiurea in detrimentul calitati ?

    Reply
    • anonim says:
      March 16, 2021 at 1:56 pm

      sau de ce nu are statul roman o societate de construit autostrazi cu capital majorirtar de stat ,care sa ia lucrarile prin icredintare directa, cum este si in Ungaria si probabil in alte tari ?

      Reply
  5. Luciano says:
    March 16, 2021 at 1:28 pm

    Este cumva o glumă/banc,românii,turcii sì italienii ? E un titlu bun pentru o viitoare ecranizare,cine știe poate v-a avea succes ca și Profetul,Aurul și Ardelenii…măcar în filme să vedem autostradă dacă nu în realitate pe tărâm românesc…

    Reply
  6. powered by Surfing Waves

    România

    Sub brad, cu bucurie: cum să faci un Crăciun de neuitat pentru copii, fără excese
    Odată cu apropierea noului an, părinții, bunicii și mătușile intră deja în ritmul pregătirilor de Crăciun: ce jucării își doresc cei mici, cât să cheltuiască și ce cadouri ar trebui să lase Moșul sub brad.

    România

    România schimbă regulile pentru permisele non-UE. Cine va putea conduce legal
    În data de 3 decembrie, Camera Deputaților a adoptat ordonanța de urgență care stabilește noile condiții pentru deținătorii de permise de conducere provenite din afara Uniunii Europene cu care pot circula legal pe drumurile publice din România

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Oradea, printre orașele vizate de una dintre cele mai mari preluări din retailul românesc
    Oradea devine una dintre piesele-cheie într-o mișcare majoră de pe piața retailului din România, după ce un lanț românesc a finalizat preluarea a zeci de magazine cedate în urma unei tranzacții de amploare.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Primăria Oradea, între două scenarii fiscale pentru 2026. Creșteri temperate sau salturi de 80–150% la impozite și taxele locale
    Primăria Oradea a prezentat, în 5 decembrie, în cadrul unei conferințe de presă susținute de primarul Florin Birta și directorul Direcției Economice, Eduard Florea, proiectul detaliat al impozitelor, taxelor și tarifelor locale pentru anul 2026.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Wizz Air lansează zboruri de pe Aeroportul Oradea spre Milano, Roma și Dortmund
    Wizz Air, principalul operator low-cost din România, anunță lansarea a trei rute de pe Aeroportul Internațional Oradea.

    BIHON Sport local

    Campionatul Internațional „Table Tenis Without Borders” și-a desemnat câștigătorii
    La sala de tenis de masă din complexul Era Park Oradea a avut loc etapa finală a Campionatul Internațional Table Tenis Without Borders. În competiție s-au aflat 78 de jucători din România, Ungaria, Slovacia, Serbia și Ucraina, care au concurat la categoria A și B.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.