Ghid turistic de buzunar

De Crina Dobocan
1Comentariu
Ovidiu Pop promovează turismul bihorean
Ovidiu Pop promovează turismul bihorean
Turiştii care nu au prea mult timp la dispoziţie au un motiv de bucurie. Ovidiu Pop, managerul firmei Duran’s, a lansat o nouă ediţie a Ghidului Turistic al Bihorului şi al Oradiei, într-un format mai practic.

Apariţia editorială li se adresează tuturor celor interesaţi de valoarea turistică a Bihorului şi va fi disponibilă în magazinele King Art, la chioșcurile de ziare și în librăriile din Oradea (exceptând Diverta și Humanitas). Ghidul este structurat în două volume şi redactat în şase limbi (engleză, franceză, italiană, germană, maghiară şi română). Acesta cuprinde informaţii utile despre locurile de agrement din Oradea şi Bihor, hoteluri şi restaurante. Fiecare ghid este completat de o hartă care prezintă oraşul, rutele de transport şi individualizează punctele de interes turistic. Pe lângă prezentarea atrcţiilor turistice propriu-zise, ghidul prezintă şi o scurtă incursiune în istoria locurilor.

Reproşuri

Prin acest nou ghid Ovidiu Pop îşi propune să atragă turiştii către bogăţiile culturale ale Bihorului.

„Ultima ediţie a fost lansată în 2007-2008, dar era mult prea îngrămădită. Oradea nu este un oraş extraturistic, iar Bihorul nu este promovat suficient, deşi avem cele mai multe peşteri din ţară, iar apa geotermală este punctul nostru forte. Din păcate, nici Primăria şi nici Consiliul Judeţean nu se implică suficient în promovarea turismului bihorean, în ciuda faptului că subliniază mereu importanţa atragerii turiştilor. Această ediţie cuprinde poze actualizate şi hărţi noi cu trasee turistice omologate de Salvamont”, a declarat Ovidiu Pop.

Acesta spune că a fost surprins de faptul că nu toţi operatorii turistici s-au arătat dispuşi să-şi achiziţioneze ghidurile în vederea distribuirii ori a valorificării lor. În schimb, Pop este încântat de faptul că cei de la Hajduszoboszlo au fost receptivi la colaborarea cu firma patronată de acesta.

„Foarte multe hoteluri şi restaurante au refuzat să-şi achiziţioneze ghidurile pe motiv că un ghid turistic nu le aduce clienţi. Dar, produsele noastre cu Bihorul se vând şi în Ungaria. Maghiarii au cumpărat o pagină pentru a-şi promova ştrandurile, iar Centrul de Informare Turistică din Hajduszoboszlo a cumpărat un număr mare de exemplare din ghid”, a mai arătat Ovidiu Pop.



1Comentariu

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor