Președintele PSD Bihor cu funcție la Județ își concentrează acum eforturile în zona asfaltărilor curente și a reparațiilor capitale pe drumurile județene (DJ), aflate în administrarea Consiliului Județean. Recent, Mang a anunțat semnarea contractului multianual pentru covoare asfaltice și întreținere carosabil drumuri județene pe zona Beiuș. Este al treilea contract semnat, după cele pentru zona Marghita și zona Aleșd. „În acest an, programul de asfaltare pe această zonă este de 18,6 km, din cei 130,65 km de covoare asfaltice prevăzuți pentru acest an în județul Bihor”, anunță Mang.
Pe zona Beiuș, contractul a fost semnat cu Asfamixt SRL Biharia. Mang spune că lucrările pe zona Marghita (35,2 kilometri) au fost deja finalizate și mai sunt de realizat doar semnalizările rutiere. Din păcate, tocmai în zona Marghita, unde s-au așternut cei mai mulți kilometri de asfalt, s-a semnalat probleme, Opoziția PNL reclamând că se irosește asfaltul nou, peste un asfalt vechi, dar fără probleme! Liberalii lui Bolojan insinuează că această practică nu este întâmplătoare, deoarece a fost depistată într-o comună cu primar UDMR, în condițiile în care la CJ conduce UDMR – PSD. În replică, Mang a arătat că drumul era denivelat, cu crăpături, iar asfaltările se fac și în satele românești, chit că o comună sau alta are primar cu sigla UDMR.
Zona Oradea, în contestație!
În altă ordine de idei, urmează să înceapă și lucrările în zona Aleșd (16,9 km). În ambele zone, lucrează firma Carier SRL Marghita. „Și pentru zona Tinca este gata contractul. Așteptăm să vină firma să semneze. Se cheamă Imperial Pro Construct (din Vărășeni – n.red.).
Pentru zona Oradea a câștigat Drumuri Bihor (Beniamin Rus – n.red.), dar există o contestație depusă de Crișana Cons Oradea. În câteva zile, se lămurește”, dă asigurări Ioan Mang.
Având în vedere că s-a intrat deja în a doua jumătate a anului, iar ținta de 130 de kilometri de covoare asfaltice de așternut în județ este una cât se poate de ambițioasă, Consiliul Județean riscă să intre într-o criză de timp.
Dobrești, Vida, Tășad, Copăcel, Tinca…
Vicele de la Județ anunță semnarea de dată recentă a contractelor pentru lucrări de modernizare a unor drumuri județene importante. Tocmai s-a semnat contractul pentru reabilitarea și modernizarea drumului județean DJ 767: DN 76 (Sâmbăta) – Dobrești – Luncasprie – DJ 764, cu o lungime totală de 21 km.
Lucrarea va fi realizată de asocierea de firme Imperial Pro Construct și Pro Geotopo SRL, care și-a asumat, prin contract, 6 luni de proiectare și 24 de luni pentru execuția lucrărilor. Valoarea contractului este de 50 milioane de lei. Azi, drumul arată oribil, chit că vorbim despre un drum care duce spre Lacul Vida cu celebrul său deversor, pe care Consiliul Județean, prin Agenția de Management al Destinației (AMD) Bihor, încearcă să-l popularizeze.
Luni a fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare a drumului județean 767 B din DN 76 – Tășad – Copăcel – Șerghiș. Această porțiune de drum are o lungime de 20 km și va costa aproximativ 17,3 milioane de lei, informează CJ Bihor. Lucrarea va fi realizată de asocierea de firme Drumuri Bihor – Aquacons, asociere care s-a angajat, conform contractului, să finalizeze lucrările în 14 luni de zile de la data ordinului de începere a lucrărilor (3 luni proiectarea și avizele + 11 luni execuția), transmite Ioan Mang.
De asemenea, în sfârșit, au fost recepționate lucrările de modernizare a drumului județean DJ 782A Leș – Tinca – limită de județ (Arad). Drumul a stat în reabilitare ani la rândul. Investiția în cei 42,7 km de drum a fost de aproximativ 81,2 milioane de lei, ea fiind realizată inițial din fondurile proprii ale Consiliului Județean, iar ulterior cu finanțare prin Programul Național de Dezvoltare Locală (PNDL) și fonduri europene.
Executantul lucrărilor, firma austriacă Strabag, a oferit o garanție de 36 de luni, transmite Consiliul Județean.
Trimite articolul
XPentru că în ultimii 30 de ani a guvernat mai mult decât toți ceilalți laolaltă ( vezi statistica pe net) , PSD este principalul partid responsabil pentru subdezvoltarea țării.
România ajungând polul sărăciei în Europa.
O țară cu legi pentru infractori, fără drumuri fără scoli, fără spitale cu violatori pe strada
Drumul Tinca-Rapa-Dumbrava pe cand?Sper ca intra si el la refacere pentru ca este dezastru de ani de zile!!!
daca se lauda cu centura Osorhei sau centura Alesd mai ziceam…
Inainte de alegeri repede vor astia sa ne scoata ochii cu niste flinticuri
ciuma rosie psd e interesata doar de infractorii lor de partid…
Rebutul asta comunistoid de Mang inca nu si-a seama ca nu mai tine cu prosteala asta de asfaltari de mantuiala si in regim de urgenta fix inainte de alegeri. Pana nu scapam de asemenea paraziti infecti nu vom progresa absolut deloc.
Iarasi asfaltari de alegeri … si pe cine sa votam ??? Pe agramata acea de Veorica din cauza careia se sinucud profesorii de limba Romana ??? Hai pa !!!