BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
Convocator
Anunț convocator SIF Hoteluri

Anunț convocator SIF Hoteluri

la 1 August 2025 10:51 Reactualizat la: 1 August 2025 10:56
1 August 2025 10:51 Reactualizat la: 1 August 2025 10:56

Trimite articolul

X

 

Consiliul de Administrație al SIF HOTELURI SA cu sediul în Oradea, Piața Emanuil Gojdu nr.53, bl. A 10, cu un capital social subscris și vărsat 6.428.488,20 lei, înregistrată la O.R.C. sub nr. J5/126/1991, având codul de înregistrare fiscală RO 56150, întrunit în ședința din data de 29.07.2025, în conformitate cu dispozițiile Legii 31/1990R cu modificările și completările ulterioare, ale Legii 24/2017, Regulamentele ASF și cu prevederile Actului constitutiv,

CONVOACĂ

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor (A.G.E.A.), în data de 01.09.2025, ora 12:00, la adresa din Oradea, str Libertatii nr 18. La Adunare sunt îndreptățiți să participe și să voteze doar acționarii înregistrați în Registrul Acționarilor ținut de către Depozitarul Central S.A. la sfârșitul zilei de 20.08.2025, stabilită ca dată de referință. În cazul neîndeplinirii condițiilor de validitate, a doua convocare a A.G.E.A. se stabilește pentru data de 02.09.2025, ora 12:00, cu aceeași ordine de zi și la aceeași adresă.

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor va avea următoarea ordine de zi:

1. Aprobarea înstrăinării imobilului Hotel si Autogara Beta situat in localitatea Cluj-Napoca, Str. Giordano Bruno, Nr. 1-3, Jud. Cluj, înscris în CF nr. 263897 Cluj-Napoca (nr. CF vechi 142630, nr. topografic 7930/1/1/2), cu nr. cad. 263897 si care in natură reprezintă:

1.1. Hotel, construcția edificată pe acest teren, sub A1.1, cu nr. cad. 263897-C1, S. construită la sol:414 mp; Constructie pe fundații de beton, zidarie din caramida si BCA, peretii din gips carton, invelitoare placi onduline compusa din: SUBSOL: adapost ala, casa scarii, centrala termica, si depozite, spalatorie, 3 boxe, 2 vestiare, 2 grupuri sanitare, 3 spatii tehnice, hol, coridor. PARTER : windfang, restaurant, birou , hol, grup sanitar, bar, bucatarie – calda, oficiu ospatar, spalator vase, depozit, sas, camera frigorifica, preparare carne, bucatarie rece, depozit, sala asteptare 4 holuri, dispecer, casa bilete, grup sanitar, casa scarii. ETAJ I ; receptie, camera receptie, 5 grupuri sanitare, oficiu, 7 birouri, coridor, terasa necirculabila, terasa circulabila, casa scarii. ETAJ II: 7 camere, 7 grupuri sanitare, 2 holuri, coridor, casa scarii. Etaj III : 7 camere, 7 grupuri sanitare, 2 holuri, coridor, casa scarii . ETAJ IV ; 7 camere, 7 grupuri sanitare, 2 holuri, coridor, imobil proprietatea societății vânzătoare, de sub B2, dobândit cu titlu de fuziune prin absorbție, intabulat cu încheierea de carte funciară nr. 201566/08.12.2015;
1.2. Canalizare pluviala, Conducta apa str Maiacov, retele electrice exterioare, Retele canalizare, retele externe apa, retele racord rco, platforme parcare, copertina autogara;
1.3.Teren în suprafață de 3.000 mp, categoria de folosință: “curți construcții”, pe care se afla amplasate Constructiile;
1.4. Mijloacele Fixe – mijloacele aferente activului hotelier;
1.5. Obiectele de Inventar aferente activului hotelier;
1.6. Stocurile de materiale şi marfă: materialele şi mărfurile aflate pe stoc la data semnării contractului de vânzare cumpărare;
1.7. Activele Mobile Necorporale: activele care fac parte din fondul de comerț al Hotel si Autogara Beta: Denumirea; Clientela și vadul comercial aferente activităților economice desfășurate în cadrul hotelului;

2. Împuternicirea Consiliului de administrație să stabilească metoda optimă de vânzare și să aprobe prețul tranzacției, în baza unui raport de evaluare întocmit de către un evaluator independent, membru ANEVAR, în conformitate cu standardele de evaluare în vigoare.

3. Aprobarea schimbarii sediului social al societății SIF Hoteluri din Oradea, P-ţa Emanuil Gojdu nr.53, bl. A 10, jud. Bihor, la urmatoarea adresa: Mun. Oradea, str Libertatii nr.18 ap. 2, demisol, jud Bihor si, in consecinta, modificarea actului constitutiv, respectiv a articolului 2.1, astfel: „Sediul social al societăţii este în mun. Oradea, str. Libertății, nr. 18, ap. 2, demisol, jud Bihor.”

4. Aprobarea actualizarii obiectelor de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3 (versiune actualizată a Clasificării Activităților din Economia Națională, aprobată prin Ordinul Președintelui Institutului Național de Statistică nr. 377/17.04.2024) si actualizarea corespunzatoare a actului constitutiv, si, in consecinta, radierea tuturor obiectelor de activitate, si adaugarea urmatoarelor 4617 – Intermedieri în comerţul cu produse alimentare, băuturi şi tutun, 4618 – Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a., 4619 – Intermedieri în comerţul cu produse diverse, 4711 – Comerţ cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun, 4712 – Comerţ cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse nealimentare, 4725 – Comerţ cu amănuntul al băuturilor, 4726 – Comerţ cu amănuntul al produselor din tutun, 4727 – Comerţ cu amănuntul al altor produse alimentare, 4775 – Comerţ cu amănuntul al produselor cosmetice şi de parfumerie, 4778 – Comerţ cu amănuntul al altor bunuri noi, 4931 – Transporturi terestre de pasageri, pe bază de grafic, 4939 – Alte transporturi terestre de călători n.c.a., 4941 – Transporturi rutiere de mărfuri, 5210 – Depozitări, 5221 – Activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre, 5224 – Manipulări, 5226 – Alte activităţi anexe transporturilor, 5510 – Hoteluri şi alte facilităţi de cazare similare, 5590 – Alte servicii de cazare, 5611 – Restaurante, 5630 – Baruri si alte activitati de servire a bauturilor, 6811 – Cumpărarea şi vânzarea de bunuri imobiliare proprii, 6820 – Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate, 6832 – Alte activități pentru tranzacții imobiliare pe bază de comision sau contract, 7020 – Activităţi de consultanţă în afaceri și management, 8210 – Activităţi de secretariat şi servicii suport, dintre care „5630 – Baruri si alte activitati de servire a bauturilor” – va fi obiectul principal de activitate al societatii.

5. Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Societatii si actualizarea corespunzatoare a actului constitutiv, prin modificarea art. 5 privind activitatea Societatii, ca urmare a modificarilor legislative intrate in vigoare la data de 1 ianuarie 2025 privind actualizarea nomenclatorului de activitati conform Nomenclatorului CAEN Rev. 3 („CAEN Rev. 3”), respectiv restrangerea obiectului de activitate in conformitate cu activitatile pe care Societatea le desfasoara si le autorizeaza, dupa cum urmeaza:

Domeniul principal de activitate este ”Baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor” ( cod CAEN 563)
Obiectul principal de activitate este: 5630 – Baruri si alte activitati de servire a bauturilor
Obiectele secundare de activitate sunt:

4617 – Intermedieri în comerţul cu produse alimentare, băuturi şi tutun,
4618 – Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.
4619 – Intermedieri în comerţul cu produse diverse,
4711 – Comerţ cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun,
4712 – Comerţ cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse nealimentare,
4725 – Comerţ cu amănuntul al băuturilor,
4726 – Comerţ cu amănuntul al produselor din tutun
4727 – Comerţ cu amănuntul al altor produse alimentare,
4775 – Comerţ cu amănuntul al produselor cosmetice şi de parfumerie
4778 – Comerţ cu amănuntul al altor bunuri noi
4931 – Transporturi terestre de pasageri, pe bază de grafic,
4939 – Alte transporturi terestre de călători n.c.a.,
4941 – Transporturi rutiere de mărfuri,
5210 – Depozitări,
5221 – Activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre,
5224 – Manipulări,
5226 – Alte activităţi anexe transporturilor,
5510 – Hoteluri şi alte facilităţi de cazare similare,
5590 – Alte servicii de cazare,
5611 – Restaurante,
6811 – Cumpărarea şi vânzarea de bunuri imobiliare proprii,
6820 – Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate,
6832 – Alte activități pentru tranzacții imobiliare pe bază de comision sau contract
7020 – Activităţi de consultanţă în afaceri și management,
8210 – Activităţi de secretariat şi servicii suport

6. Împuternicirea cu autoritate și puteri depline a d-lui Vasile Radu Bîrlea (cu posibilitate de substituire), Director General al SIF Hoteluri S.A., să semneze în numele şi pentru toţi acţionarii societăţii Hotărârea AGEA ce va fi adoptată si a actului constitutiv actualizat, să îndeplinească toate formalităţile privind înregistrarea Hotărârii AGEA ce va fi adoptată la ORC, publicarea acesteia în Monitorul Oficial al României, partea a IV-a, precum şi să obţină documentele aferente eliberate de ORC, să ia toate masurile necesare, să semneze orice documente și să îndeplinească orice proceduri sau formalități sunt necesare pentru aducerea la îndeplinire a hotărârilor A.G.E.A. și realizarea operațiunilor de înstrăinare a activelor, în limitele stabilite prin hotărârile A.G.E.A. și deciziile consiliului de administrație al SIF Hoteluri S.A.

7. Aprobarea datei de 19.09.2025 ca dată de înregistrare si 18.09.2025 ca ex-date în conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 și ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Acționarii își pot exercita dreptul de vot direct, prin reprezentant sau prin corespondență. Reprezentarea acționarilor în adunarea generală a acționarilor se poate face și prin alte persoane decât acționarii, în baza unei împuterniciri speciale sau generale. Împuternicirea generală va putea fi acordată de acționar, în calitate de client, doar unui avocat sau unui intermediar definit conform art. 2 alin. 1 pct. 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață. Societatea va accepta o împuternicire generală fără a solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul acționar, dacă împuternicirea generală respectă prevederile art. 205 din Regulamentul ASF nr. 5/2018, este semnată de respectivul acționar și este însoțită de o declarație pe proprie răspundere dată de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit împuternicirea de reprezentare prin împuternicirea generală, din care să reiasă că: (a) împuternicirea este acordată de respectivul acționar, în calitate de client, intermediarului sau, după caz, avocatului; (b) împuternicirea generală este semnată de acționar, inclusiv prin atașare de semnătură electronică extinsă, dacă este cazul.

Declarația dată de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit împuternicirea de reprezentare prin împuternicirea generală trebuie depusă la societate în original, semnată și, după caz, ștampilată, odată cu împuternicirea generală, cel târziu cu 48 de ore anterior adunării generale a acționarilor (29.08.2025, ora 12:00), în cazul primei utilizări.

Un acționar poate desemna prin împuternicire unul sau mai mulți reprezentanți supleanți care să îi asigure reprezentarea în adunarea generală în cazul în care reprezentantul desemnat este în imposibilitate de a-și îndeplini mandatul. În cazul în care prin împuternicire sunt desemnați mai mulți reprezentanți supleanți, se va stabili și ordinea în care aceștia își vor exercita mandatul. Împuternicirile speciale (în limba română sau engleză) se pot obține de la sediul societății și de pe website-ul societății (www.sif-hoteluri.ro) începând cu data de 01.08.2025. Împuternicirile speciale (în limba română sau engleză) completate și semnate vor fi depuse sau transmise la societate în original sau se transmit prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 la adresa secretariat@sif-hoteluri.ro, , astfel încât să fie înregistrate la societate cel târziu până la data de 29.08.2025, ora 12:00 (între orele 8:00-12:00). În cazul transmiterii prin poștă sau curierat, împuternicirile speciale și documentele însoțitoare, se transmit la adresa societății din Oradea, Piața Emanuil Gojdu, nr. 53, Bl. A10, cod poștal 410067, în plic închis cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 01/02.09.2025”. Împuternicirile speciale vor fi însoțite de următoarele documente: (a) în cazul persoanelor fizice, copie act de identitate semnată pentru conformitate cu originalul, respectiv (b) în cazul acționarilor persoane juridice sau a entităților fără personalitate juridică, calitatea de reprezentant legal se constată în baza listei acționarilor de la data de referință, primită de la Depozitarul Central S.A.

În cazul în care registrul acționarilor nu conține date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedește cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului prezentat în original sau în copie conformă cu originalul sau orice alt document în original sau în copie conformă cu originalul emis de o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal care atestă calitatea de reprezentant legal, emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acționarilor.

La data A.G.E.A., la intrarea în sala de ședință, reprezentanții desemnați vor prezenta exemplarul lor de împuternicire specială și actul de identitate.

Acționarii societății înregistrați în registrul acționarilor la data de referință au posibilitatea de a vota prin corespondență, înainte de A.G.E.A.. Formularele de vot prin corespondență în limba română sau în limba engleză se pot obține de la sediul societății și de pe website-ul societății (www.sif-hoteluri.ro) începând cu data de 01.08.2025. Formularele de vot prin corespondență vor fi depuse sau se vor expedia prin Poștă cu confirmare de primire sau prin orice formă de curierat la adresa SIF Hoteluri SA din Oradea, Piața Emanuil Gojdu, nr. 53, Bl. A10, Cod poștal 410067, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 01/02.09.2025”, pentru a fi înregistrat la societate cel târziu până la data de 29.08.2025, ora 12:00.

Formularul de vot prin corespondență, completat și semnat în original, va fi însoțit de următoarele documente: (a) în cazul persoanelor fizice, copie act de identitate semnată pentru conformitate cu originalul, respectiv (b) în cazul acționarilor persoane juridice sau a entităților fără personalitate juridică, calitatea de reprezentant legal se constată în baza listei acționarilor de la data de referință, primită de la Depozitarul Central SA. În cazul în care registrul acționarilor nu conține date referitoare la calitatea de reprezentant legal această calitate se dovedește cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului prezentat în original sau în copie conformă cu originalul sau orice alt document în original sau în copie conformă cu originalul emis de o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal care atestă calitatea de reprezentant legal, emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acționarilor.

Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă străină, alta decât limba engleză, vor fi însoțite de o traducere realizată de un traducător autorizat în limba română sau în limba engleză. Emitentul nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului. Formularele de vot prin corespondență care nu sunt înregistrate la sediul Societății până la data de 29.08.2025 ora 12:00, nu vor fi luate în calcul pentru determinarea cvorumului și majorității în cadrul Adunării.

În situația în care acționarul care și-a exprimat votul prin corespondență participă personal sau prin reprezentant la A.G.E.A., votul exprimat prin corespondență va fi anulat. În acest caz va fi luat în considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Conform dispozițiilor art. 117^1 alin. (1) din Legea nr. 31/1990, ale art. 105 alin. (3) din Legea nr. 24/2017 și ale art. 189 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 unul sau mai mulți acționari reprezentând individual sau împreună cel puțin 5% din capitalul social pot solicita Consiliului de administrație al societății introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a A.G.E.A. și/sau prezentarea de proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a A.G.E.A., cu respectarea următoarelor condiții:

  • Solicitarea se face printr-un înscris care va fi depus sau transmis la sediul societății (în plic închis cu mențiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 01/02.09.2025”) în termen de cel mult 15 zile de la data publicării convocatorului în M.O., respectiv până în 15.08.2025 ora 16:00, în original, semnat și, după caz, ștampilat de către acționar sau reprezentantul legal al acestuia;
  • Solicitarea trebuie să fie însoțită de o justificare și/sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare;
  • Solicitarea va fi însoțită de extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central SA sau, după caz, de către intermediarii definiți la art. art. 2 alin. 1 pct. 19 din Legea nr. 24/2017.

Ordinea de zi completată cu punctele propuse de inițiatori va fi republicată cu respectarea cerințelor prevăzute de lege și/sau actul constitutiv pentru convocarea adunării generale.

Acționarii au dreptul să adreseze întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi a A.G.E.A., printr-un înscris care va fi depus sau transmis și înregistrat la sediul societății până cel târziu în 15.08.2025, ora 12:00, în original, semnat și, după caz, ștampilat de către acționari sau reprezentanții legali ai acestora. Documentul se va depune/transmite în plic închis, menționându-se pe plic, în clar și cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 01/02.09.2025”. Societatea poate formula un răspuns, inclusiv prin formularea unui răspuns general pentru întrebările cu acelaşi conţinut, în cadrul lucrărilor adunării generale și prin postarea răspunsului pe website-ul propriu, la secțiunea „Întrebări frecvente”, dacă informațiile solicitate respectă caracterul de informație publică, nu se regăsesc în materialele aferente ordinii de zi sau în raportările periodice ale societății și nu aduc atingere intereselor comerciale ale Societății.

Cererile de completare a ordinii de zi, proiectele de hotărâri și întrebările adresate de acționari vor fi însoțite de următoarele documente:
(a) în cazul persoanelor fizice – copia actului de identitate semnată pentru conformitate cu originalul și de extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central SA sau, după caz, de către intermediarii definiți conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017;
(b) în cazul acționarilor persoane juridice sau a entităților fără personalitate juridică:
documente care atestă calitatea de reprezentant legal; calitatea de reprezentant legal se constată în baza listei acționarilor de la data de referință, primită de la Depozitarul Central S.A. În cazul în care registrul acționarilor nu conține date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedește cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului prezentat în original sau în copie conformă cu originalul sau orice alt document în original sau în copie conformă cu originalul emis de o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal care atestă calitatea de reprezentant legal, emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acționarilor.
extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central S.A. sau, după caz, de către intermediarii definiți la art. art. 2 alin. 1 pct. 19 din Legea nr. 24/2017.

Începând cu data de 01.08.2025, materialele informative aferente punctelor incluse pe ordinea de zi a A.G.E.A. și proiectele de hotărâri vor fi puse la dispoziția acționarilor. Acestea vor putea fi consultate la sediul societății din Oradea, Piața Emanuil Gojdu, nr. 53, Bl. A10, de luni până vineri, între orele 10:00 și 13:00 și vor fi disponibile pe website-ul societății www.sif-hoteluri.ro. Informații se pot obține la numărul de telefon 0730 990 327 (persoană de contact dl. Vasile Radu Bîrlea).

Președintele Consiliului de Administrație
Horvath GABOR

CH 26314

Trimite articolul

X
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Mediatorul - între practica artistică și curatoriat. Talk cu artistul Mihai Toth
    Mihai Toth este artist și face parte din echipa Art Encounters, conducând programul de mediere culturală.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Tâlharii care au intrat peste un pensionar din Oradea, condamnați la câte 3 ani de închisoare
    Cei trei bărbați care au intrat în apartamentul unui orădean de 71 de ani, l-au amenințat și i-au furat banii și țigările, au fost condamnați de Judecătoria Oradea la câte 3 ani de închisoare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    „Sunt nevinovat!”. Condamnat la 23 de ani pentru o crimă, un bihorean a cerut pentru a șaptea oară revizuirea
    Condamnat în 2019 la o pedeapsă de 23 de ani de închisoare pentru uciderea unui om al străzii, sub un pod din Oradea, un bihorean insistă să își dovedească nevinovăția, chiar și după ani buni petrecuți după gratii.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Hoțul care s-a ascuns într-un WC din fundul curții, condamnat la aproape 5 ani de închisoare
    Claudiu Nistor Iuhas, un bărbat de 22 de ani, din Tășad, a fost judecat după ce a furat o mașină, a condus-o fără să aibă permis și a avariat-o, abandonând-o apoi într-un șanț.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Agricultorii din zonele necooperativizate ar putea intra în sistemul de pensii publice
    Un proiect legislativ aflat în dezbaterea senatorilor vizează modificarea sistemului public de pensii, astfel încât și agricultorii din zonele necooperativizate, care au cotizat înainte de 1990, să poată beneficia de pensie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Primăria Oradea câștigă teren pentru piațetă și o jumătate de milion de euro
    Consilierii locali din Oradea au aprobat un schimb imobiliar cu o miză dublă: eliberarea terenului necesar unui amplu proiect de regenerare urbană în centrul orașului și simultan, dezvoltarea unui centru medical privat specializat. 1
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.