BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
Mapamond
Peste 40 de companii aeriene au falimentat în acest an. Vor urma mai multe

Peste 40 de companii aeriene au falimentat în acest an. Vor urma mai multe

la 25 October 2020 11:21

Peste 40 de companii aeriene au falimentat în acest an. Vor urma mai multe

25 October 2020 11:21
Compania de consultanță Cirium a constatat că 43 de companii aeriene au eșuat din ianuarie anul acesta, comparativ cu 46 în tot anul 2019 și 56 în tot anul 2018.
Compania de consultanță Cirium a constatat că 43 de companii aeriene au eșuat din ianuarie anul acesta, comparativ cu 46 în tot anul 2019 și 56 în tot anul 2018.

Trimite articolul

X

O companie aeriană eșuată este una care a încetat sau și-a suspendat complet operațiunile, conform definiției Cirium, citată de CNBC.

„Fără intervenția și sprijinul guvernelor am fi avut falimente în masă în primele șase luni ale acestei crize. În schimb, am avut un număr gestionabil de falimente și foarte puține colapsuri ”, a spus Brendan Sobie, un analist independent la Sobie Aviation.

Sobie a spus că multe companii aeriene aveau probleme încă înainte de pandemie, dar acum au „șanse mai mari de supraviețuire” din cauza ajutorului guvernului.
Cu toate acestea, în ciuda ajutorului financiar, perspectivele pentru restul anului 2020 „nu sunt încurajatoare”, a spus Rob Morris, șeful departamentului de consultanță de la Cirium

“Multe falimente ale companiilor aeriene apar de obicei în ultimele luni ale anului”, a declarat el pentru CNBC într-un e-mail. Primul și al patrulea trimestru sunt cele mai grele, deoarece cea mai mare parte a veniturilor sunt generate în al doilea și al treilea trimestru”. Cum în majoritatea regiunilorrevenirea este blocată și companiile aeriene încă se luptă cu generarea de venituri și de numerar, ne așteptăm să vedem mai multe eșecuri în ultimul trimestru al anului 2020 și cel puțin în primul trimestru al anului 2021″, a spus el.

Brendan Sobie de la Sobie Aviation este de acord cu previziunea și a spus că unele guverne s-ar putea dovedi reticente în a salva companiile aeriene pentru a doua oară. „Dar tot nu mă aștept la falimente în masă. Numărul falimentelor și al prăbușirilor ar trebui să fie gestionabil și, de asemenea, să aibă loc într-o perioadă relativ lungă de timp”, a spus el.

[eadvert]

De data aceasta sunt afectate companiile aeriene mai mari, a subliniat Morris. Din cele 43 de companii aeriene care au eșuat în 2020 până în prezent, 20 au operat cu cel puțin 10 avioane, comparativ cu 12 în 2019 și 10 pe tot parcursul anului 2018, au arătat datele Cirium.

„Deși am văzut mai puține eșecuri ale companiilor aeriene în acest an, numărul acelor companii aeriene care au eșuat și care au operat zece sau mai multe avioane este deja mai mare decât am văzut în oricare din ultimii șase ani. Astfel, este clar că pandemia are un impact asupra companiilor aeriene mai mari și provoacă eșecul acestora”, a spus Morris.

În consecință, un număr mai mare de aeronave a încetat să mai funcționeze. 485 de avioane au fost oprite la zbor din cauza eșecurilor companiilor aeriene până acum, comparativ cu 431 în 2019 și 406 în 2018. Companiile aeriene ar putea da faliment din cauza modelelor de afaceri slabe sau a altor probleme locale, a subliniat specialistul. Dar eșecurile mai mari din 2020 și cele viitoare sunt „inevitabil o consecință a pierderii cererii induse de pandemie”.

“Venind după zece ani de expansiune continuă a cererii, care a dus la dublarea bazei de trafic la nivel global, acest șoc brusc a lăsat companiile aeriene fără venituri și cu costuri structurale ridicate”, a adăugat Morris.

În această săptămână, Asociația Internațională pentru Transportul Aerian a avertizat că industria va pierde 77 de miliarde de dolari în numerar în a doua jumătate a anului 2020 și va continua să piardă în jur de 5 sau 6 miliarde de dolari pe lună în 2021 din cauza recuperării lente. Asociația a declarat că traficul de pasageri va reveni probabil la nivelurile din 2019 abia în 2024.

Sursa: Mediafax

Trimite articolul

X
Taguri:
cirium ,
companii aeriene ,
faliment
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Voturile spectatorilor au decis! Orădeanca Briana Magdaş s-a calificat în semifinală la Vocea României
    Vineri, 12 decembrie, publicul va avea ocazia să o trimită în finala competiției, prin vot.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Accident pe Bulevardul Ștefan cel Mare din Oradea. Un pieton a fost acroșat de o mașină
    Incidentul s-a produs în seara zilei de vineri, 5 decembrie.

    România

    Sub brad, cu bucurie: cum să faci un Crăciun de neuitat pentru copii, fără excese
    Odată cu apropierea noului an, părinții, bunicii și mătușile intră deja în ritmul pregătirilor de Crăciun: ce jucării își doresc cei mici, cât să cheltuiască și ce cadouri ar trebui să lase Moșul sub brad.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    România

    România schimbă regulile pentru permisele non-UE. Cine va putea conduce legal
    În data de 3 decembrie, Camera Deputaților a adoptat ordonanța de urgență care stabilește noile condiții pentru deținătorii de permise de conducere provenite din afara Uniunii Europene cu care pot circula legal pe drumurile publice din România

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Oradea, printre orașele vizate de una dintre cele mai mari preluări din retailul românesc
    Oradea devine una dintre piesele-cheie într-o mișcare majoră de pe piața retailului din România, după ce un lanț românesc a finalizat preluarea a zeci de magazine cedate în urma unei tranzacții de amploare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Paradă și festival de colinde în inima orașului
    Casa de Cultură a Sindicatelor din Oradea va găzdui marți, 9 decembrie, ediția a XIX-a a Festivalului de colinde „Noi umblăm a colinda”.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.