Personalul didactic din învățământul preuniversitar beneficiază de gradație de merit, acordată prin concurs. Această gradație se acordă pentru 16% din posturile didactice existente la nivel județean/al municipiului București de învățământ preuniversitar și reprezintă 25% din salariul de bază. Gradația de merit se atribuie pe o perioadă de cinci ani.
Dosarele pentru obținerea gradației de merit au fost depus în perioada 5-9 mai. Inspectoratele școlare au publicat lista cu punctajele profesorilor, directorilor și inspectorilor vineri, 30 mai.
Potrivit Inspectoratului Școlar al Municipiului București, cererea de contestație semnată de candidat va fi însoțită de copia CI. Validarea cererii depuse se realizează în momentul în care se transmite numărul de înregistrare.
Soluţionarea contestaţiilor de către comisia de contestaţii, validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la avizierul şi pe site-ul inspectoratului şcolar, respectiv la sediul şi pe site-ul Ministerului Educației și Cercetării, în cazul Palatului Naţional al Copiilor, se va face în perioada 4-12 iunie.
Până la 27 iunie vor fi înaintate la Ministerul Educației și Cercetării listele cu personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, cu personalitate juridică, validat, precum şi listele cu personalul didactic civil din unităţi militare de învăţământ preuniversitar, validat, în vederea acordării gradaţiei de merit.
Emiterea ordinului ministrului Educației și Cercetării pentru aprobarea listelor cu personalul didactic din învăţământul preuniversitar de stat care beneficiază de gradaţie de merit se va face până la 1 august.
Citiți principiile noastre de moderare aici!