BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
7 Strategii de monetizare a aplicațiilor mobile: Cum să-ți maximizezi veniturile

7 Strategii de monetizare a aplicațiilor mobile: Cum să-ți maximizezi veniturile

la 28 March 2024 12:12 Reactualizat la: 28 March 2024 14:15

7 Strategii de monetizare a aplicațiilor mobile: Cum să-ți maximizezi veniturile

28 March 2024 12:12 Reactualizat la: 28 March 2024 14:15
În ianuarie 2024, existau aproximativ 1,8 milioane de aplicații disponibile pentru descărcare din Apple App Store și aproape 2,4 milioane de aplicații disponibile pe Google Play Store.
În ianuarie 2024, existau aproximativ 1,8 milioane de aplicații disponibile pentru descărcare din Apple App Store și aproape 2,4 milioane de aplicații disponibile pe Google Play Store.

Trimite articolul

X

Totuși, majoritatea aplicațiilor nu generează venituri mari. În contextul acestui mediu extrem de competitiv, dar și riscant, este vital să explorezi strategii inovatoare pentru dezvoltarea de aplicații mobile și maximizarea veniturilor. Iată, deci, câteva strategii eficiente de monetizare a aplicațiilor mobile, care îți pot asigura succesul pe termen lung:

1. Publicitate în aplicație:

Integrarea de anunțuri este una dintre cele mai populare strategii de monetizare a aplicațiilor și nu dă semn de stagnare, previziunile arătând că veniturile din reclame obținute din anunțurile în aplicație se vor tripla până în 2025.

[eadvert]

Poți alege între diverse formate publicitare, cum ar fi bannerele, reclamele text sau video, reclamele native sau reclamele intercalate, acestea din urmă funcționând cel mai bine. Anunțurile intercalate sunt anunțuri care acoperă întregul ecran mobil și apar în punctele naturale de tranziție, precum sfârșitul unui nivel dintr-un joc.

2. Abonamente

Modelul de afacere bazat pe abonamente este tot mai popular în rândul dezvoltatorilor de aplicații mobile. Prin oferirea unor abonamente lunare sau anuale, poți asigura venituri recurente și loialitatea clienților, oferindu-le acces la conținut exclusiv sau la funcționalități premium.

Poți începe chiar prin a oferi multe din funcțiile aplicației gratuit, așa cum face Spotify, o aplicație muzicală lansată ca o alternativă la modelul iTunes cu plată per cântec. Și o aplicație ca Tinder ar putea funcționa foarte bine, deoarece această aplicație pentru întâlniri oferă funcții suplimentare și avantaje exclusive utilizatorilor care plătesc pentru un abonament premium. Aceste avantaje pot include acces la profilurile utilizatorilor premium, capacitatea de a trimite mesaje nelimitate și funcții de filtrare avansate.

3. Achiziții în aplicație (In-App Purchases)

Achizițiile în aplicație sunt o altă metodă de monetizare care câștigă amploare în ecosistemul digital, în special în sfera jocurilor, unde utilizatorii folosesc bani reali pentru a achiziționa funcții sau articole în timp ce se joacă pe telefon. În funcție de tipul de joc, utilizatorul poate cumpăra vieți, monede suplimentare sau chiar capacitatea de a debloca niveluri ascunse sau imposibil de realizat anterior.

În timp ce opțiunea de achiziție în aplicație poate fi introdusă în orice moment al jocului, modalitatea cea mai eficientă este să oferi strategic această opțiune, în puncte în care utilizatorii au nevoie de ajutor, conform unei analize a comportamentului acestora.

Cu toate că achizițiile în aplicații sunt foarte eficiente pentru a obține profit și ușor de realizat, nefiind nevoie să părăsești aplicația, utilizatorii pot simți că sunt folosiți dacă li se cere în mod constant să facă achiziții. Mai mult decât atât, dacă dezvoltatorul nu este atent la tipurile de achiziții oferite, jocul poate fi respins din start, iar reclama negativă poate dăuna brandului.

4. Oferte de marketing afiliat

Multe companii importante din domeniul tehnologiei, inclusiv Google, Apple și Microsoft, au programe de afiliere deschise dezvoltatorilor de aplicații. Aceste programe de afiliere presupun promovarea altor aplicații mobile în cadrul aplicației proprii. Deși comisioanele oferite nu sunt în general mari, ai posibilitatea de a alege aplicațiile pe care dorești să le promovezi, ceea ce poate încuraja utilizatorii să asocieze aplicația ta cu mărci similare.

5. Marketing prin SMS

În timp ce marketingul prin SMS poate fi văzut ca o strategie depășită, atunci când este făcut în mod inteligent, cu stil și un strop de umor, poate fi o modalitate eficientă de a ajunge la utilizatori și de a le oferi reduceri la achizițiile în aplicație sau la abonamente premium. De fapt, un sondaj din 2022 în SUA a constatat că aproape 47% dintre respondenți au preferat să fie contactați de mărci prin mesaje text.

Este esențial să te asiguri că persoanele cărora te adresezi și-au dat acordul explicit cu privire la utilizarea datelor lor. Gândește-te cu atenție la lungimea mesajului și la ora la care îl trimiți – nimeni nu vrea să citească un roman despre aplicația ta la ora cinei.

6. Marketing prin e-mail

Deși marketingul prin e-mail poate părea nepotrivit când vine vorba de publicitatea pentru aplicații mobile, el poate fi o modalitate eficientă de a implica utilizatorii deja existenți și de a-i transforma în utilizatori plătitori.

Studiile arată că, în contextul canalelor de social media inundate de utilizatori, 79% dintre milenialii din Statele Unite au preferat să fie contactați de către mărci prin e-mail în anul 2022.

7. Reclame sponsorizate

O altă strategie de monetizare a aplicațiilor care e trecută cu vederea, dar extrem de benefică, este reprezentată de contractele de sponsorizare. Dacă aplicația ta are o bază mare de utilizatori implicați, acest model poate fi ideal. El implică găsirea unei singure companii care să devină sponsorul aplicației tale, aceasta având apoi acces exclusiv la publicitate pentru baza ta de utilizatori. Acest lucru poate însemna că logo-ul sponsorului tău va acoperi o parte semnificativă a interfeței aplicației tale sau că va apărea în notificările push.

Advertorial CH22894

Trimite articolul

X
Taguri:
aplicatii
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    „Sunt nevinovat!”. Condamnat la 23 de ani pentru o crimă, un bihorean a cerut pentru a șaptea oară revizuirea
    Condamnat în 2019 la o pedeapsă de 23 de ani de închisoare pentru uciderea unui om al străzii, sub un pod din Oradea, un bihorean insistă să își dovedească nevinovăția, chiar și după ani buni petrecuți după gratii.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Hoțul care s-a ascuns într-un WC din fundul curții, condamnat la aproape 5 ani de închisoare
    Claudiu Nistor Iuhas, un bărbat de 22 de ani, din Tășad, a fost judecat după ce a furat o mașină, a condus-o fără să aibă permis și a avariat-o, abandonând-o apoi într-un șanț.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Pensiile de serviciu în România: aproape 12.000 de beneficiari și pensii medii de zeci de mii de lei
    Pensiile de serviciu au ajuns la aproape 12.000 de beneficiari în luna octombrie 2025, majoritatea fiind magistrați.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Agricultorii din zonele necooperativizate ar putea intra în sistemul de pensii publice
    Un proiect legislativ aflat în dezbaterea senatorilor vizează modificarea sistemului public de pensii, astfel încât și agricultorii din zonele necooperativizate, care au cotizat înainte de 1990, să poată beneficia de pensie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Primăria Oradea câștigă teren pentru piațetă și o jumătate de milion de euro
    Consilierii locali din Oradea au aprobat un schimb imobiliar cu o miză dublă: eliberarea terenului necesar unui amplu proiect de regenerare urbană în centrul orașului și simultan, dezvoltarea unui centru medical privat specializat.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Creșteri de tarife în piața din Aleșd: majorări la mese, vitrine și abonamente, fără propuneri publice
    Primăria Orașului Aleșd a lansat recent în consultare publică un proiect de hotărâre privind stabilirea noilor taxe pentru utilizarea temporară a locurilor publice din piața agroalimentară, valabile începând cu anul 2026.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.