BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Aproape 20 de milioane pentru două centre de cartier

Aproape 20 de milioane pentru două centre de cartier

De Cristina Ghilea
la 19 August 2020 18:49 Reactualizat la: 20 August 2020 09:23
48 Comentarii

Aproape 20 de milioane pentru două centre de cartier

19 August 2020 18:49 Reactualizat la: 20 August 2020 09:23
Costul estimat al celor două amenajări, finanțat din proiecte cu fonduri europene, este estimat la aproape 20 de milioane de lei.
Scris de Cristina Ghilea - Costul estimat al celor două amenajări, finanțat din proiecte cu fonduri europene, este estimat la aproape 20 de milioane de lei.

Trimite articolul

X

Proiectul „Mobilitate policentrică în Municipiul Oradea – coridor Magnolia, Cazaban, Nufărului” are în vedere amenajarea mai multor piațete de cartier. În Rogerius, e vorba de Piața Magnoliei. În Ioșia, proiectul vizează zona cuprinsă între Biserica „Sfântul Duh Mângâietorul”, Sala Sporturilor „Antonio Alexe”, Casa Tineretului şi Calea Alexandru Cazaban, iar în Cartierul Nufărul, e zona perimetrală fastfood-ului McDonald’s.

[eadvert]

Valoarea totală a proiectului este de peste 35,7 milioane de lei, din care finanțarea nerambursabilă este peste 34,6 milioane de lei.
Contractul de finanţare a fost semnat în data de 11 iunie 2020, proiectul urmând să fie realizat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară: 4, Prioritatea de investiţii 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.

Durata de implementare a proiectului este de 36 de luni, de la data semnării contractului de finanțare până la data finalizării implementării proiectului.
La finalul săptămânii trecute, aleșii au avut de votat proiectele referitoare la piațetele de cartier din Nufărul și din Rogerius. Proiectele de hotărâre au adunat majoritățile necesare, nu fără comentarii din partea opoziției locale.
Prin Liviu Sabău Popa, pesediștii din Consiliul Local au anunțat că nu vor vota proiectele, argumentând că sunt exagerate costurile. „numai proiectarea, la Piața Magnolia, va fi undeva la peste 100 de mii de euro la 10.000 mp. E un cost exagerat”, a spus el.

În replică, primarul Ilie Bolojan a spus că „prețurile sunt estimative”, „banii vin de la Uniunea Europeană” și că „ce spune colegul nostru nu stă în picioare, prețurile se reglează de piață”. Ca atare edilul a transmis că „din punctul de vedere al executivului nu sunt probleme” și propune aprobarea proiectelor, așa cum sunt. În urma votului din Consiliul Local, urmează pregătirea documentației necesare pentru pornirea procesului de achiziție publică a lucrărilor.

Piaţeta Nufărului

Prin reamenajarea Piațetei Nufărului, se are în vedere obținerea unui „spațiu urban contemporan, accesibil, sigur și prietenos pentru locuitorii orașului”, transmite municipalitatea, prin comunicat de presă.
Intervenția propusă urmărește o reconfigurare a pieței, pentru a permite accesul facil al pietonilor și al bicicletelor, redarea trotuarelor pentru circulația pietonală, eliminarea pe cât posibil a „barierelor arhitecturale”, realizarea unui ambient plăcut și contemporan, prin amenajarea spațiilor verzi.

FOTO: Piațeta Nufărul 18.02.2020

„Topografia generală a locului urmează a fi menținută, iar forma spațiilor verzi va fi modificată. Se propune, de asemenea, refacerea trotuarului asfaltat existent și înlocuirea lui cu dale de granit de trei dimensiuni, precum şi semănarea a 480 mp de gazon nou, din totalul de 2.050 mp de spațiu plantat. Proiectul propune și crearea a două spații de joacă, unul având ca strat superior covorul de cauciuc și altul de nisip. În incinta pieței, se propun 8 platforme de lemn, cu rol de stat în suprafața cumulată de circa 231,4 mp”, mai zice comunicatul Primăriei.

Între lucrările propuse sunt și cele de curățare teren, desfaceri și decapări ale straturilor existente, precum și desfacerea de fundații jardiniere existente, parapeți, trepte, borduri existente cât și asfalt existent și suprafețe betonate.
Reamenajarea piaţetei de pe strada Nufărului are o valoare totală estimată de peste 7,6 milioane de lei fără TVA, durata de execuție fiind de 12 luni.

Piaţa Magnoliei

Prin reamenajarea Pieței Magnoliei, se propune înlocuirea pavajului existent, de tipul dalelor de beton prefabricate cu piatră cubică naturală, din granit, având dimensiunile de 10x10x10 cm.
„Pentru unificarea suprafețelor și mărirea pieței la nivelul percepției, se vor înlocui și trotuarele perimetrale pieței, realizate din asfalt, cu același tip de dalaj, precum cel interior pieței, astfel rezultând o suprafață nouă dalată de aproximativ 4.635 mp, cu dale de granit”, transmite municipalitatea.

FOTO: Proiect Parc Magnolia 23.12.2019

Comunicatul insistă că „toţi arborii existenţi vor fi păstraţi, executantul lucrării având obligaţia să-i inventarieze şi să-i protejeze pe durata lucrărilor. De asemenea, în zona centrală a pieţei se vor planta 24 de arbori noi, pe întreaga suprafaţă a pieţei urmând să fie plantaţi în total 105 arbori şi 580 de arbuşti”.

„În interiorul pieţei se propune amenajarea unui ansamblu având două locuri de joacă, cu strat din covor de cauciuc (tartran) de 162 mp şi două locuri cu nisip, precum şi echipamente de joacă. De asemenea, piaţa va fi dotată cu o fântână arteziană, amplasată în partea dreaptă a pieţei, care va funcţiona cu recircularea apei. De menţionat că sculptura existentă va fi păstrată”, se mai arată în comunicat.
Reamenajarea Pieţei Magnoliei are o valoare estimată de peste 12,2 milioane de lei fără TVA, cu o durată de execuție de 18 luni.

Obiectivul general al proiectului de reconfigurare a piețelor de cartier este reducerea emisiilor de carbon generate de transportul rutier motorizat în municipiul Oradea, prin construirea, modernizarea sau extinderea zonelor și traseelor pietonale și a unor trasee pentru biciclişti, în zonele centrale ale principalelor cartiere, precum Nufărul, Ioșia și Rogerius.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
centre de cartier ,
piata magnolia ,
piateta Nufarul
48 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. gabriel says:
    August 19, 2020 at 7:50 pm

    Una e macheta si proiectl in poza, alta e realitatea. Ce naiba bagati atatia bani in porcariile astea cand in tot orasul pe majoritatea strazilor iti rupi masina, toate strazile is cu valuri, denivelate, canele ampulea, rupere!, Am fost Cluj, Brasov, arata impecabil strazile, in Cluj pe ruta de tramvai e bijuterie calea de rulare sosea linie pe toata lungimea, in Oradea iti distrugi masina. Mai vrem sa ne numim cel mai ce oras, dar la capitolul asfalt sunt mai rau cum era in Satu Mare acum 5-10 ani, si acolo is mai bune strazile ca la noi. Rusine primariei pt halul in care au ajuns strazile in oras.. Centre de cartier, momentan sunt copaci verdeata acolo, si urmeaza taieri si betonari, sa imi bag ceva in centrele voastre, si topirea banilor pe lucrari complet inutile

    Reply
    • Tautu says:
      August 19, 2020 at 8:13 pm

      Stimate domn, comparatia e deplasata. Cluj-Napoca si Brasov sunt in alta galaxie din toate punctele de vedere, nu doar al drumurilor. Pt orice a depasit limitele UAT Bihor realitatea nu seamana deloc cu sondajele faimoasei firme de imobiliare Storia

      Reply
      • gabriel says:
        August 19, 2020 at 8:27 pm

        cum nu? vezi la cata lume prinde, ca spune ca suntem cei mai cei din tara, dar degeaba le spui la multi sa mai iasa din oras sa vada unele orase cu adevarat care se dezvolta sanatos si cu cap, eu nu vad ce dezvolatre aduce bagatul banilor in lucrari de genul, de exemplu cum il manaca in cur pe primar mutarea stadionului, cand nici echipa nu avem, plus ca te sabotezi singur sa il faci mai mic ca sa nu poti organiza nimic international pe el, asta doar acum cu stadionul, dar mlte lucrari sunt complet deplasate, de ex pasajul la gara, acolo nu are rost. Uite cum deja de aprox 2 ani se lucreaza pe magheru, iar inca 1an va mai dura inlocuirea liniilor, plus vreo 2-3ani pasjul la Crisu, apoi inca 1-2 ani inlocuirea liniei de tramvai spre gara, dupaca care urmeaza pasajul inca 2 ani, si uite cum inca aproape 10 ani pe ruta asta va fi un permanent santier, si nu vad o mare rezolvare. Chestia cu pasajele e impartita in lume, se stie ca un pasaj, sau doua, trei ajuta masinile sa ajunga mai repede la primul semafor adune sa va forma dopul si ambuteiajul. Dar multe se fac dupa ureche doar sa putem toca banii europeni.. Da Clujul si inca 2-3 orase ne vor depasii urat de tot. Oricum de intrebi 100 de oamani in romania ce oras ar alege 98 ar spune Cluj, si asta spune tot despre cel mai cel oras din tara Oradea.

        Reply
        • blablabla says:
          August 19, 2020 at 8:40 pm

          98 aleg Clujul pt salarii! Atat! Dute sa vezi acolo de ambuteiaje…ca nici marele prinar Boc,nu a reusit sa rezolve aceasta problema.Ia dute sa vezi…si vb.dupa aceea.Si inca ceva,pasajul Magheru sa dat ordin de incepere a lucrarilor in data de 17 sept. 2019…deci se lucreaza de 11 luni,cu finaluzare,la sfarsitul lunii august.Adica se face in mai putin de un an! Nu sa inceput de 2-3 ani…ce tot vb?

          Reply
          • gabriel says:
            August 19, 2020 at 9:16 pm

            Afla ca umblu foarte des in Cluj, nu e chiar asa de rau traficul in oras, cu exceptia Florestiului, si uite de ce aleg tinerii clujul, Universitate, viata de noaptea, evenimente culturale, sportive, atmosfera orasului. In Cluj ajungem toti cand suntem bolnavi ca acolo sunt medici adevarati, in Cluj luam avionul, da in Cluj merge lumea pt salariu da ca pana la urma banul conteaza. Uite numai genul de oameni ce sunt in Cluj, si ce manelisti si cocalari sunt in Oradea. Uite cladirile de birouri, blocuri de 0-30 de etaje, urmeaza metroul. Uite numai ce masini tari si deosebite vezi in Cluj fata de Oradea unde numai 320d, si passat vezi, nu prea vezi masini deosebite, asta spune multe despre un oras. In cluj nu este strada pe care sa nu existe cladiri noi construite, oare de ce se dezvolta asa si noi punem oua de beton si 2-3 pasaje, asta e dezvoltare???

          • blm says:
            August 19, 2020 at 9:47 pm

            gabriel, cluj = pielea p_lii pe langa new york. te lauzi ca gaura ta din ciorap e mai mica.

          • Anca says:
            August 20, 2020 at 8:38 am

            … nenea Gabriel ramai in Cluj, te rog … lasa-ne pe noi si iarta-ne in acelas i timp pentru faptul ca dorim sa ajungem din urma orasele pe care le-ai pomenit.

    • blablabla says:
      August 19, 2020 at 8:26 pm

      Din pacate fondurile astea europene nu se pot cheltui dupa bunul plac al tuturor.Pt drumuri nu se pot accesa fonduri europene,in schimb pt. parcuri da

      Reply
      • gabriel says:
        August 19, 2020 at 8:34 pm

        aici se vede puterea financiara a orasului, cu adevarat, ca nu avem bani pt nimic daca nu ar fi fondurile europene, iar cand se vor termina nu stiu ce are castig va fi ca vom avea parcuri betonate, centrul un mare cacat de 17 genuri articturale, si crisul betonat, in loc sa copiezi modelul Clujului, de ce naiba nu dezvoltam odata Universitatea si atragerea tinerilor, bine ca vrem scoli profesionale, se vede ce politicieni avem la noi, analfabeti si cocalarii din oras, ca doar profesionalele aduc dezvoltare. Mie scarba sincer sa vad in ce directie merge orasul, si care e politica in viitor. Se vede in salarii nivelul educatiei din oras, asta spune totul, iar pt venitii din metropole gen birtin, betoanele sunt o mana cereasca, bine ca se face.

        Reply
        • blablabla says:
          August 19, 2020 at 8:42 pm

          Draga gabriel,Clujul te asteapta cu bratele deschise! Drum bun

          Reply
          • gabriel says:
            August 19, 2020 at 9:18 pm

            auzi blablabla mai iesi si tu in lume sa vezi ce orase sunt in tara, unele cu mult peste noi, unele nu, dar nu te mai umfla asa cu 3 betoane ca stiu ce vorbesc si stiu foarte bine parerile multor persoane din tara si sincer ma doare ca multi nu prea dau doi bani pe ce crezi tu ca e dezvoltare, cei care stiu ce conteaza , nu pe taranul venit din Birtin, ca ala va spune ca suntem metropola

          • blablabla says:
            August 19, 2020 at 9:29 pm

            Draga gabriel,credema…sunt mai umblat ca tine…da vezi tu..Oradea este CASA meu,aici m-am nascut,aici am crescut! Nu m-as duce la Cluj pt nimic in lume.Si aici te descurci daca ai bibilica,si nu astepti ajutor de la stat,sau un job bine platit…daca sti ceva sa faci in viata esti platit…

        • Victor says:
          August 20, 2020 at 10:16 am

          Nu stiu ce a fumat gabriel asta.
          Adica am ajuns sa criticam faptul ca se fac investitii pe fonduri europene in Oradea.

          Absolut penibil.

          Oricum este pesedist clar gabriel asta. Asta cu “dezvoltatul universitatii” este “marea” strategie a lui Emilut. Desigur daca ar ajunge primar ar uita a doua zi de Universitate ca si asa nu are primaria treaba cu curricula in universitati.

          Reply
        • Adrian says:
          August 20, 2020 at 10:59 am

          Dragul meu, Boc nu a fost în stare să facă un banal pasaj, tu vorbesti de metrou, au băgat 8 milioane de euro doar în studiul de fezabilitate. Dar de unde o sa poata scoate 2-3 miliarde de euro cat ar fi investiția pentru o singura linie? Le-a trântit o promisiune la clujeni, care nu va deveni realitate în veci, ca să le scoată ochii în lipsa unor proiecte concrete pentru mobilitatea din orașcă sa nu zic de centura care nu exista. A reasfaltat niste bulevarde, dar problemele importante sunt aceleași. Esti liber sa te muți la Cluj, dar eu prefer aici, unde macar vad investiții serioase, nu un primar care își face oize cu fiecare pom plantat prin oras, sau străzi colorate cu vopsea, ca să arate bine în poze, ca practice nu sunt…

          Reply
        • Eu says:
          August 20, 2020 at 12:02 pm

          Dezvoltarea Universitatii nu tine de primarie, din pacate.

          Reply
      • Ionel says:
        August 20, 2020 at 4:33 am

        Bkablabla mancaieai mațu si sprancenele la piromanul ca tot ce a făcut a făcut de mantuiala cu firmele lui si cu smecheriile lui cu toată gașca lui de hoti si infractori.

        Reply
    • sefu says:
      August 19, 2020 at 10:11 pm

      acelasi mesaj si pentru tine ca si pentru vasi de mai jos. daca umblii cu o mizerie de masina de 1000 euro normal ca se rupe in doua. sau poate tu si vasi sunteti aceeasi persoana… :))

      Reply
      • Gabriel says:
        August 20, 2020 at 11:30 am

        Da. E rabla noua de 25mii euro. Si o distrug pe superbele strazi din oras

        Reply
        • Aurelian says:
          August 21, 2020 at 9:29 am

          Da muta-te in plm in Cluj daca tot esti asa disperat si lasa-ne cu gropile noastre! Sau nu te accepta clujenii cu fata asta si cu masina ta de 25000 euro? Poate e prea ieftina pentru cluj…

          Reply
    • Lionel says:
      August 19, 2020 at 11:03 pm

      gabriel poti sa te muti in Satu Mare sau Cluj daca iti place maai mult, daca stii numai sa critici aiurea.

      Reply
    • Red says:
      August 19, 2020 at 11:56 pm

      N are rost sa compari cu Cluj… am fost in Cluj si e superb, ingrijit, foarte fain.. a si da, te poti plimba frumos pe strada noaptea dupa 12 ca nu vei intalni nici un drogat sau tiganei dupa fiecare colt..

      Reply
    • Ionut says:
      August 20, 2020 at 9:15 am

      Just! Ma plang in fiecare zi de situatia drumurilor din Oradea, care sunt in principiu un dezastru. Cand circul prin Oradea si imi distrug directia la masina in fiecare zi, nu prea imi vine sa ma gandesc la centre de cartier.

      Reply
      • Victor says:
        August 20, 2020 at 10:22 am

        Vorbesti prostii.

        Reply
    • bihonel says:
      August 20, 2020 at 9:24 am

      Postacii s-au cacat pe ei 2-3 ani ca nu sunt parcuri, se fac parcuri multe acum. Au schimbat macazu, nu sunt importante parcurile. de ce dracu se fac parcuri. Ba nu va e rusine ba? Pentru o ciroba sa mancati si cacat non stop?

      Reply
  2. vasi says:
    August 19, 2020 at 8:02 pm

    Reparati strazile din oras ca ne rupem masinile, si unde asfaltul e acceptabil canalele sunt mai jos, trotuarele iti rupi picioarele, nu poti merge cu un carucior de copii. Bani pt firmle de case, sa ma pis pe betoanele si ouale voastre da cartier, asta e prioritar pt oras mai Bolovane si Birta, ai vazut ec strazi sunt in Cluj, Iasi, Brasov etc, nici nu simti ca ruleaza masina. Apropo primare de ce nu ai expropriat McDonalds ca sa faci parcul complet si pe cel cu McNeil l-ai demolat ca sa faci parc unde sunt copaci si vor fi taiati pt betona noul parc, de McDonalds nu ai curaj s ate atingi, ca te mananca avocatii cu fulgi, interesant ca in Oradea exproprierile se fac una doua, iar in toata tara nu se pot face nimic ca se judeca cu anii, nici in Bucuresti nu pot face pasaje din cauza exproprierilor , interesant ca in Oradea una doua esti demolat, mi se pare ce dubios ca aici se face aceste abuzuri, iar in restul tarii nu se poate, nu e aceeasi legea pt toti?

    Reply
    • blm says:
      August 19, 2020 at 9:53 pm

      ti se pare dubios ca se miscaa lucrurile? mai sus va plangeti ca un pasaj se face in 3 ani (se face in 1 an), iar acuma lauzi bucurestiul ca le face in 10ani din cauza exproprierilor sau nici macar nu le pot face. zilele trecute laudai iasul cat de muuuuuulte parcuri are in comparatie cu oradea. tu vorbesti din auzite dar faci galagie.

      Reply
    • sefu says:
      August 19, 2020 at 10:09 pm

      daca umblii cu o mizerie de masina de 1000 euro, normal ca ti-o rupi :)))))

      Reply
      • muepenele says:
        August 20, 2020 at 10:35 am

        Agramatu’ p00lii! 😁🥳ce plmea de sef esti tu?

        Reply
    • miron says:
      August 19, 2020 at 11:05 pm

      poti sa faci pipi contra vantului asta trebuie sa faci tu vasi cel obraznic.

      Reply
    • Anca says:
      August 20, 2020 at 8:40 am

      … mai cap sec, pentru acest luctru este de vina primarul si echipa lui? … asta este atributiunea lui principala sa fie politist dupa fiecare muncitor? … de vina esti tu pentru ca lucrezi prost, de mantuiala …

      Reply
  3. Cosmin says:
    August 19, 2020 at 8:29 pm

    Nimic interesant…..

    Reply
  4. faiantistpenelist says:
    August 19, 2020 at 9:46 pm

    Turismul e cea mai proasta investitie pt. orasul asta!
    Daca se vrea o dezvoltare moderna, ar fi trebuit investit in scoli si universitate+cercetare.
    Bolojan are mentalitate de anii 90, scoli profesionale are in cap!
    In lic sa i fi tinut miile de absolventi aici, li s a dat drumul.Are mentalitate de gospodar de la tara.
    Meseriasii puteau fi atrasi aici de salariile bune care ar fi rezultat in urma unor inestitii hi tec, IT, robotica etc.
    Ce plusvaloare in sine aduc niste muncitori fie ei calificati?
    Bolovan a gresit grav,strategic!E marginit si fara viziune.Pe termen lung, orasul va fi insolvabil, avem salarii mici! Si mai terminati dracului cu cliseul tembel, “daca nu iti place, muta te”!
    Nu,ma,tembelilor,si eu vreau binele orasului,dar dupa un model durabil, cu o culturalizare a orasului, mort in acezt sens!

    Reply
  5. ovi says:
    August 19, 2020 at 10:36 pm

    Nici Ceausescu n-a reusit sa stearga specificul orasului asa cum reuseste primaria in zilele de acum. E trist. Vrem un oras mai bun dar nu vrem neaparat stergerea identitatii lui. O chestie daca e faina se poate restaura sa fie si mai faina, nu trebuie reconstruita de la 0. Da’ taranul de Bolojan si lingaii lui nu cunosc detaliile astea. Da, Oradea de acum 10-15 ani era mai saraca, era mai …cum era, dar avea suflet, avea acel ceva care te facea sa te muti aici. Acum e doar o adunatura de cocalari, pitzipoance, tarani parveniti…. etc. Pentru astia nu conteaza istoria orasului, conteaza sa fie totul nou betonat, c-asa-i taranul venit la oras, nu-i mai place iarba, vrea beton peste tot, betonul fiind culmea civilizatiei pentru el.

    Reply
    • vica says:
      August 19, 2020 at 11:07 pm

      ce prostii vorbesti ovi esti cam dus cu pluta.

      Reply
    • drop says:
      August 19, 2020 at 11:51 pm

      acum 10-15 ani ce avea oradea, era varsta noastra cu 10-15ani mai tanara si ne paleste nostalgia. nu arata atunci oradea mai bine deloc dar era familiara, timpuri mai simple. orice ziceti oradea e pe un drum mai bun decat era atunci, si continua pozitiv. cocalarii vin si pleaca. e plin de ei prin toate orasele. spune-mi un oras fara cocalari

      Reply
      • Ionel says:
        August 20, 2020 at 4:37 am

        Ba drop de miel tu cum de nu ai plecat inca?

        Reply
        • drop says:
          August 20, 2020 at 2:43 pm

          ionel de soricel, imi place si-n oradea

          Reply
    • Anca says:
      August 20, 2020 at 8:44 am

      … Ovi Muresan lasa-ne. esti depasit mai frate, actualizeaza-te. Si cand era bunica fata era mai frunoasa decat acum, … si acum 10-15 ani in urma erai si tu mai frumos si mai destept, corect? … si Paris-ul a ramas la fel ca acum 50 ani, de dupa razboi. Cand te duci in concediu pe afara iti place, da? …. aia de ce nu au ramas ancorati in trecut? … mai citeste sau mai uita-te la emisuni TV, pt te mai destepti

      Reply
      • ovi says:
        August 20, 2020 at 12:03 pm

        Anca, esti proasta de bubui. Tocmai noi astia care il criticam pe Bolo si compania vrem ce-i mai bun pentru oras, nu ne multumim cu firmituri aruncate de primarie. Sau praf in ochi. Deci unde sfintii tai sa ma mut? Ai venit si tu de la coada vacii si brusc te-ai desteptat? D-aia e orasul asta cum e, c-au venit toti saracii ca tine aici, care n-au nici cea mai mica urma de spirit urban, nu inteleg cum trebuie sa se dezvolte un oras.

        Reply
        • drop says:
          August 20, 2020 at 2:53 pm

          ovi, da tu intelegi? vad ca ai zis “cum trebuie sa se dezvolte un oras” cand ce voiai sa spui e “cum trebuie sa stagneze un oras”. si te crezi dornic de viata si spirit urban. ii fi tu de la coada vacii si nu Anca. tu il critici pe bolo pe nedrept, habar n-ai cand face bine. “faramituri aruncate” alea le primesti de la altii, bolo iti tranteste investitii, pasaje, parcuri industriale, strazi pietonale, nu zaharel cum plangi tu. n-as fi comentat daca nu aberai.

          Reply
  6. Mâini bune says:
    August 19, 2020 at 11:25 pm

    Pe picior mare.

    Reply
  7. Duopoly says:
    August 20, 2020 at 12:33 am

    Stadioane râd în soare aurii.

    Reply
  8. Vaivaivai says:
    August 20, 2020 at 10:56 am

    “Reamenajarea piaţetei de pe strada Nufărului are o valoare totală estimată de peste 7,6 milioane de lei fără TVA, durata de execuție fiind de 12 luni.” Cum dracu să cheltui 2 milioane de Euro pentru un spațiu de 2000 de mp? Vine UE și vă dă cu proiectul în cap. E clar că îl vom plăti tot noi. Nu ar fi primul. E veselie maximă pe la primărie. Ce fumați domnilor?

    Reply
  9. altuss says:
    August 20, 2020 at 12:02 pm

    În Oradea nu merge turismul din cauză că e plin de ţigani. La Gară colcăie, în Centru sunt mulţi; la intrarea dinspre Felix, în Nufărul, se plimbă puradeii printre maşinile oprite la semafor lângă TreiG şi McDonald’s. Deci, adio turism, deoarece în afară de câţiva din Sudul ţării, nimeni nu vine într-un loc plin de cerşetori.
    Dezvoltarea oraşului se poate face doar în domeniul tehnologiei informaţiei, în învăţământul superior şi în cercetare.

    Reply
    • drop says:
      August 20, 2020 at 2:58 pm

      regula e simpla: cersetorii apar ca dupa ploaie acolo unde vin turistii. din pacate vara asta am vazut cam multi tiganei prin oras.

      Reply
  10. Relu says:
    August 20, 2020 at 1:28 pm

    Mao bine de 1/3 dintre strazile orasului raman neasfaltate. Drumuri noi refacute prost, in valuri cam peste tot. Anveloparea blocurilor, sistata de mult… desi proprietarii platesc in continuare cota parte…

    Domnilor, daca nu mai aveti chef de munca, lasati pe altii…
    E acelasi lucru un proiect facut de mantuiala sau nefacut deloc. Lasati pe urmatorii sa fure banu..

    Reply
  11. betonatorulBolovan says:
    August 20, 2020 at 7:19 pm

    mai smenuieste betonatorul Bolovan niste bani de la UE in conturile firmelor de partid.

    Reply
  12. vasi says:
    August 20, 2020 at 9:16 pm

    1000 euro pe metru patrat, ce mama dracului, pt un beton pe jos si iarba? pai o casa si un bloc cand se construiesc costa 500-600 euro metru patrat, cu totul si se vinde cu 1000. Asta e la constructii, nu la asfaltul de pe jos, sau la iarba, nici de pui pe jos cea mai scumpa marmura, gresie si nu stiu ce faci nu ajungi la 1000euro. Hotie curata pt o lucrare complet inutila. Oricum sunt parcuri si zone pietoonale poate mai frumoase decat vor fi cele noi. Hotie

    Reply
  13. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Speranță de Sărbători: DJ-i Zu strâng donații pentru un orădean de 25 de ani, diagnosticat cu tumori osoase
    DJ-i Radio Zu au strâns suma de 25.882 de euro (58,8% din sumă) pentru Filip, un orădean care se luptă cu o boală necruțătoare.

    România

    Prețurile la carburanți vor crește din nou. Vezi cât va costa benzina și motorina începând cu 1 ianuarie
    Vacanța de iarnă începe cu vești bune pentru șoferi: prețurile la pompă sunt mai mici. Din păcate, această reducere nu va dura mult.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Fondurile pentru mașini cu motor termic din programul Rabla au fost epuizate
    Fondurile alocate prin Administrația Fondului pentru Mediu pentru Programul Rabla persoane fizice au fost epuizate joi, 18 decembrie seară. 

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Două proiecte ale Colegiului Tehnic „Traian Vuia” din Oradea au câştigat locurile 1 şi 2 la Concursul european DSIoT
    Câştigătoare sunt proiectele „Monitorizarea mediului înconjurător în peștera Vadul Crișului” şi „ Monitorizarea Familiilor de albine pe timpul hibernării”.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Supraimpozitarea continuă în 2026: zeci de clădiri și terenuri din Oradea, taxate pentru degradare
    Consilierii locali orădeni au adoptat, în ședința din 19 decembrie, un număr mare de hotărâri, peste 200, privind supraimpozitarea pentru anul 2026, aplicabile diferitelor categorii de proprietăți.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Colindul pe versurile lui Traian Dorz, „O, Sfânt Colind”, un dar muzical pentru suflet oferit de Florin Gherlea
    Piesa devine o punte între tradiția românească și sensibilitatea muzicală contemporană.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.