BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Așa nu! Șofer blocat sub bariera drumului spre Sântandrei

Așa nu! Șofer blocat sub bariera drumului spre Sântandrei

De Bihon.ro
la 16 March 2021 14:30 Reactualizat la: 16 March 2021 17:16
20 Comentarii

Așa nu! Șofer blocat sub bariera drumului spre Sântandrei

FOTO: George Modog
16 March 2021 14:30 Reactualizat la: 16 March 2021 17:16
Un șofer a fost apostrofat de conductorul unui tren, rămas prins sub bariera de pe drumul dintre Oradea și Sântandrei.
Scris de Bihon.ro - Un șofer a fost apostrofat de conductorul unui tren, rămas prins sub bariera de pe drumul dintre Oradea și Sântandrei.

Trimite articolul

X

Evenimentul s-a produs luni, 15 martie, în jurul orei 11:00, pe drumul dintre Oradea și Sântandrei. Șoferul unui autoturism Skoda nu a oprit în fața barierei când instalația de semnalizare era în funcție, având de asemenea culoarea roșie a semaforului.

https://www.bihon.ro/wp-content/uploads/2021/03/5896302tren.mp4

[eadvert]

Autorul imaginilor a fost chiar conductorul trenului, care a explicat ce reguli a încălcat șoferul autoturismului Skoda.

Art. 138 din regulamentul de aplicare a Ordonanței de urgență nr. 195/2002, în care se spune:

1. Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci cand:

a) barierele sau semibarierele sunt coborate, in curs de coborare sau de ridicare;
b) semnalul cu lumini rosii si/sau semnalul sonor sunt in functiune;
c) intalneste indicatorul “Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere”, “Trecerea
la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere” sau “Oprire”.

2. Vehiculele trebuie sa opreasca, in ordinea sosirii, in locul in care exista vizibilitate maxima asupra caii ferate fara a trece de indicatoarele prevazute la alin. (1) lit. c) sau,
dupa caz, inaintea marcajului pentru oprire ori inaintea barierelor sau semibarierelor, cand acestea sunt inchise, in curs de coborare sau de ridicare

Sursa VIDEO: George Modog – Info Trafic Bihor

Trimite articolul

X
Taguri:
asa nu ,
george modog ,
prins sub bariera ,
prins sub bariera santandrei
20 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Dani says:
    March 16, 2021 at 2:57 pm

    Infrastructura CFR din Romania este de jale. Stai cate 15-20 de minute ca sa treaca cate un cotet de tren care abia isi mai tine fierul pe el. Nu inseamna ca dau dreptate autoturismului, dar ce ne facem cu acele bariere si semafoare care nu functioneaza? Pe la Suncuius de 2 ori am patit sa-mi treaca trenul prin fata cu barierele sus si semaforul pe lumina alba.
    “Autorul imaginilor a fost chiar conductorul trenului“ (de fapt i se zice mecanic), oare de el se stie ca in acel moment facea LIVE pe TikTok???

    Reply
    • Gheorghe says:
      March 16, 2021 at 4:40 pm

      …de fapt i se zice mecanic de locomotiva ! Nicaieri nu stai mai mult de cinci minute de la lasarea barierei , iar daca te grabesti scoala-te mai repede cu 5-10 minute si treaba-i ca si rezolvata !In alta ordine banuiesc ca tu ai un Mercedes nou-nout cel putin , cumparat de cateva zile cu bani cash de la reprezentanta !!!!

      Reply
      • Dani says:
        March 17, 2021 at 9:25 am

        Ma Gheorghe…ce roman spurcat poti sa fi. Vorbesti total pe langa subiect. Esti genul ala de roman care vorbeste doar in necunostinta de cauza si se baga in seama mereu dar nu-si da seama ca este paralel cu lumea in care traieste.
        Tu daca mergi cu bicicleta normal ca nu stai mai mult de 5 minute pt ca tu faci parte din inteligentii care incearca sa se strecoare printre bariere ca si in stirea de fata. Se pare ca nu ai stat niciodata la calea ferata dintre Salonta si Ciumeghiu. Acolo astepti si cate 40 de minute. Defapt ce vorbesc, acolo se face coloana si daca nu vine trenul si tot din cauza infrastructurii proaste a CFR-ului.

        Reply
    • Mitica Mitet says:
      March 16, 2021 at 6:02 pm

      adevar zici pe alocuri ca stai 20 de min pana ce trece un jeg de tren in reluare! cat despre boul sau vaca din skoda graba strica treaba! nu ai ce face trebuie sa aștepți dupa țărani si coaja lor de tren !

      Reply
    • mecanicul says:
      March 16, 2021 at 7:15 pm

      autorul acestui video sunt chiar eu si nu a fost un live, am filmat sa dau aceste imagini impiegatului sa stie pe cine trage la raspundere pentru cele 10 min intarziere, altceva te mai intereseaza? sau tu sti doar sa vb fara sa sti defapt ce a fost?

      Reply
      • Dani says:
        March 17, 2021 at 8:41 am

        vrei sa zici ca eu nu stiu ce am vazut pe TikTok :))). Domnule George tu si cu masina pe sosea te descurci cam rau din cate am auzit…

        Reply
        • Mecanicul! says:
          March 17, 2021 at 6:45 pm

          Eu cred ca nu sti, sau macar sti ce inseamna un live si o filmare urcata pe acea platforma? Eu zic sa te mai documentezi si dupa mai vorbim!

          Reply
  2. zsizsi says:
    March 16, 2021 at 5:22 pm

    }n Ungaria sunt sincronizate timpii de lăsare a barierei la 1 minut de la sosirea lui. Când se lasă bariera, deja vezi trenul venind. La noi se calculează acest timp de parcă trenul ar veni cu 150 la ora, adică se lasă bariera când încă trenul se află la 3-4 km distanță venind cu 50 la oră în caz bun. Se formează coadă care dacă șoferii nu sunt cu păsare față de ceilalți care nu trebuie să stea în rând, repede se blochează sensul giratoriu. Să nu zic când prinzi barieră cu “bocter”, Ăla are un program și lasă bariera la ora X minutul Y. Parcă au ceva sonerie care îi anunță când trenul a trecut de un punct la X kilometri, însă la trecerea din Zimandu Nou (AR) stăteai câte jumătate de oră să treacă un regio sau doamne ferește prindeai un marfar, făceai rădăcini.

    Reply
    • claudiu says:
      March 16, 2021 at 9:21 pm

      }n Ungaria sunt sincronizate timpii de lăsare a barierei la 1 minut de la sosirea lui. Când se lasă bariera, deja vezi trenul venind, stimate domn atentie la exprimare, daca in Ungaria este asa cum ai scris, vezi trenul plecand, este deja alt timp, si nu venind
      in rest cred ca barierele functioneaza in parametri normali, timpul de asteptare nu este stabilit de impiegat, sau alt lucrator feroviar, meseriasul al numit bocter este controlor de bilete, nu ridica nu coboara bariere

      Reply
    • Autostradivariusadişti says:
      March 16, 2021 at 9:32 pm

      La noi este bine. Mai uman.
      Aţi ajuns sã criticaţi şi barierele când se pun, autostradivariusadiştilor.

      Reply
  3. Minnie Driver says:
    March 16, 2021 at 6:48 pm

    Păcală din Sântandrei.

    Reply
  4. Needucat says:
    March 16, 2021 at 7:36 pm

    Înfipt băiatul,nu glumă.

    Reply
  5. lili says:
    March 17, 2021 at 9:46 am

    Dragi romanasi, aveti o tara ca voi: foarte proasta. Din cauza ca voi sunteti “jmecheri”.
    Dar e bine ca aveti pe cine da vina: chiaburii, comunistii, PSD, PNL si cine mai vine dupa.

    Reply
    • Needucat says:
      March 17, 2021 at 10:26 am

      Real👍

      Reply
  6. Bravos says:
    March 17, 2021 at 10:34 am

    La viteza asta a trenului, mai bine s-ar pune barieră la tren. Afectezi sute de oameni ca să treacă un coteț cu 3 oameni la bord. Să coboare Statham, oprește traficul cu paleta roșie, cotețul se rostogolește între timp, iar după trecerea cotețului, în pas vioi, îl ajunge în 10 secunde. Mai scade și burta puțin. Și așa e singura mișcare pe care ar face-o pe zi. Penibil!!!
    Barierele coboară când trenul ajunge în stația precedentă. Dacă ai ghinionul să fie o distanță mare și viteza cum am văzut în video, e clar că îți cresc rădăcini. Ce să-i faci dacă nici azi nu avem linii electrificate? Alți circulă pe perne magnetice cu 500 km/h.

    Reply
    • A says:
      March 17, 2021 at 6:48 pm

      Viteza acolo este de 70km/h dar din cauza acelui sofer eu trebuie sa merg un sector de bloc cu pana la 20 km/h la pasaj sa opresc si sa trec incet, sa vi cu mine odata sa vezi cati “profesioniti” vezi trecand in fata trenului

      Reply
  7. altuss says:
    March 17, 2021 at 11:50 am

    Prostie românească: se depăşeşte pe linia continuă; se trece pe culoarea roşie a semaforului, se claxonează….de parcă românii ar fi cei mai grăbiţi din Europa. Probabil că românii se grăbesc să construiască o ţară foarte dezvoltată. Pe naiba ! Românii fac asta de proşti ce sunt !

    Reply
  8. Mihai says:
    March 17, 2021 at 2:00 pm

    Toti va legati de bietul om, se poate intampla oricui la cat de aglomerata e soseaua dinspre Santandrei, pana cand nu se va face o trecere pe deasupra liniilor asa se va intampla mereu, puteti fi oricare dintre voi in situatia lui/

    Reply
    • Dani says:
      March 17, 2021 at 6:43 pm

      pune-te tu in fata trenului, bietu de tine, sa vedem. Nu are cum sa i se intample oricui pt ca in general lumea opreste la culoarea rosie si sonora care se activeaza inainte de lasarea barierelor.

      Reply
  9. IDM says:
    March 17, 2021 at 7:17 pm

    Dupa ce se va termina reabilitarea CF Cluj-frontiera,acolo dacă e circulație rutiera mare (nu sunt bihorean) va fi pasaj peste CF ! Multe din actualele bariere vor dispărea, iar cele care vor rămâne vor fi și supravegheate video cu monitorizare în stația vecină sau de “centru”-Oradea ! Domnul mecanic are perfecta dreptate, dacă bariera e “miscata ” sau ca si si cazul ăsta ,el vine cu maxim 20km/h si cu deosebita atenție indiferent care e viteza maximă in zonă, semnalul anterior fiind pe oprire din această cauză!

    Reply
  10. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Parchetul Curții de Apel Oradea și unitățile subordate, pe primul loc în țară la eficiență și fermitate
    Procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Oradea și din cele 10 parchete subordonate - locale și județene, din Bihor și Satu Mare - au fost desemnați cei mai buni din țară pe parcursul acestui an.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Un inspector de la Carrefour a recunoscut că a primit mită de la un patron din Beiuș și a încheiat un acord cu Parchetul
    Un bărbat de 37 de ani, din Hunedoarea, inspector de calitate în cadrul Centrului Logistic din Deva al lanțului de supermarketuri Carrefour, a admis în fața procurorului de caz de la Parchetul Bihor că ar fi primit mită peste 46.000 de lei de la omul de afaceri beiușean Dumitru Gal, patron al unei firme specializată în distribuția fructelor de pădure.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Băut și fără permis, a fugit de Poliție cu o mașină radiată din circulație. A primit 2 ani de închisoare, cu executare
    Un bărbat de 28 de ani, din comuna bihoreană Lunca, a fost condamnat de Judecătoria Beiuș la 2 ani de închisoare, cu executare, după ce s-a urcat băut și fără permis la volanul unui autoturism radiat, pe care a montat numerele altei mașini, și a fugit de Poliție, ascunzându-se pe un câmp.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    De trei ori mai multe înscrieri la Biblioteca Judeţeană "Gheorghe Şincai" prin noul sistem de informatizare
    Noul sistem de informatizare al Bibliotecii Judeţene generează un ritm lunar de activitate cu peste 35% mai mare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    România, focarul de rujeolă și rubeolă al Europei. Cum arată situația în Bihor
    Europa raportează cazuri, România raportează decese. În 2024, 22 din cele 23 de decese provocate de rubeolă la nivel european s-au înregistrat în România, majoritatea în rândul copiilor mici, nevaccinați.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Comunicat de presă
    PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” „REABILITARE TERMOENERGETICĂ A ȘCOLII GENERALE COCIUBA MARE
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.