
În cadrul campaniei „Nepăsarea costă!”, echipele CAO au început amplasarea unor autocolante la intrările în scările de bloc din municipiul Oradea, cu scopul de a le reaminti locatarilor ce nu trebuie aruncat în toaletă. Autocolantele includ mesaje clare privind consecințele eliminării necorespunzătoare a deșeurilor, de la șervețele umede și produse de igienă, până la resturi alimentare.

Potrivit reprezentanților companiei, aceste obiceiuri sunt printre principalele cauze ale blocajelor în rețelele de canalizare, blocaje care duc la intervenții repetate și costuri importante. CAO avertizează că, anual, aproape două milioane de lei sunt cheltuite pentru curățarea și deblocarea conductelor.
Reprezentanții operatorului susțin că suma ar putea scădea considerabil dacă utilizatorii ar respecta regulile simple privind folosirea rețelei. Prin distribuirea autocolantelor direct în zonele de acces ale blocurilor, compania mizează pe o vizibilitate crescută a mesajelor și pe o mai bună conștientizare a problematicii la nivelul comunității urbane.

Acțiunea de acum completează seria de informări derulate de CAO în ultimele luni prin mesaje tipărite pe spatele facturilor, postări în mediul online și informări vizibile pe autoutilitarele companiei. Locuitorii sunt încurajați să sesizeze orice avarie la rețelele de apă și canalizare la numărul unic de Call Center 0359 996. Prin continuarea campaniei „Nepăsarea costă!”, Compania de Apă Oradea transmite un apel ferm către populație: infrastructura publică poate fi protejată prin gesturi simple, care încep chiar de acasă.
Trimite articolul
Xserios??? mai sunt tampiti care nu stiu asta?? ca si in plandemie se spunea sa ne spalam pe maini, chiar asa de tampiti ne cred??