
În mod eronat, s-a încercat asocierea numelui Hitocars cu un contract în care această firmă nu a avut nicio implicare comercială. Sub nicio formă Hitocars nu a avut relații contractuale cu societatea de leasing sau cu clientul menționat.
Colaborarea a avut loc exclusiv prin mine, Florin Moldovan, în calitate de administrator al Dreams On Wheels GmbH, la solicitarea clientului, care a dorit o achiziție intracomunitară la valoarea netă.
Pentru această tranzacție:
- Onorariul perceput a fost de 1.853 euro + TVA, nu 3.000 euro, așa cum s-a afirmat în mod greșit;
- Serviciile de transport au fost externalizate, iar taxele pentru înmatriculare se achită separat, conform tarifelor stabilite de autoritățile competente;
- Societatea de leasing a achiziționat autoturismul la valoarea netă, iar clientul a achitat TVA-ul ca o garanție temporară, în vederea recuperării ulterioare de la autoritățile din Germania.

Până la această dată, costurile aferente onorariului, transportului, RAR etc. nu au fost achitate. În imagini se poate vedea că autoturismul se află fizic la noi.
Vreau să asigur toți clienții și partenerii actuali sau viitori că atât Dreams On Wheels GmbH, cât și Hitocars oferă servicii corecte, transparente și de încredere. Ne-am respectat întotdeauna angajamentele și ne dorim colaborări bazate pe seriozitate și comunicare clară.
Le mulțumesc familiei, prietenilor, clienților, partenerilor și colaboratorilor care ne-au fost alături.
Advertorial CH 26127
Trimite articolul
XBine , bine, a venit masina. Dar după cât timp (și după un articol in ziar)? Daca serviciile sunt asa de bune de ce se plâng clienții prin ziare? De ce a fost nevoie de articolul din ziar? Cât a fost întârzierea la predarea mașinii?