„Prin realizarea acestui drum, am reușit să conectăm Inelul Rutier Metropolitan la toate cele trei centuri – Oșorhei, Sânmartin și Nojorid. Importanța drumului de legătură este cu atât mai mare cu cât Consiliul Județean Bihor are, în prezent, în diferite etape de execuție, patru pasaje subterane și supraterane: pe centura Oradea, trei pasaje – cel din apropiere de Metro, pasajul de pe Calea Aradului (Jumbo) și pasajul de peste calea ferată care leagă Oradea de Băile Felix (necesar proiectului Tram-Tren). Cel de-al patrulea pasaj este cel de pe Calea Aradului, DN79, de lângă ERA Shopping. Lucrările la aceste pasaje creează probleme în trafic și prin deschiderea legăturii dintre Inelul Metropolitan și Centura Sânmartin avem noi alternative pentru fluidizarea traficului”, a declarat Mircea Mălan, președintele Consiliului Județean Bihor.
Lucrările la noul drum de legătură, cu o lungime de 850 de metri, au fost demarate la începutul lunii septembrie 2025, acestea (lucrările – n.red) fiind efectuate de PORR Construct.
„Inelul Rutier Metropolitan, practic a doua centură a Oradiei, descongestionează traficul din zona metropolitană a Municipiului Oradea, la intrările și ieșirile din oraș, în direcțiile Cluj-Napoca, Deva și Arad, asigurând conexiunea drumurilor naționale DN1, DN 76 și DN 79”, se arată într-o postare făcută publică de reprezentanții Consiliului Județean Bihor pe rețelele de socializare..
Trimite articolul
Xpe cand legati Ciheiul de inelul Metropolitan? sub 200 m de asfalt.