BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
I-a învăţat să facă bani din pasiune şi imagine

I-a învăţat să facă bani din pasiune şi imagine

la 20 November 2017 14:21
20 November 2017 14:21
Investițiile în imagine și în dezvoltarea personală fac diferența între acei oameni a căror nume rămâne în istorie, și ceilalţi.
Scris de demeter1 - Investițiile în imagine și în dezvoltarea personală fac diferența între acei oameni a căror nume rămâne în istorie, și ceilalţi.

Trimite articolul

X

Discuția a fost concentrată asupra branding-ului persoanelor publice și cel al diplomaților.
A considerat că expertiza și experiența Karinei pot reprezenta un impact socio-uman major asupra noii generații de diplomați sau oameni de afaceri ai viitorului.

Karina Ochiș, orădeanca expert în branding și Brand Master, a fost invitată de lectorul universitar și preșendinte a think-tank-ului INACO, în cadrul Academiei de Studii Economice din București (ASE), Andreea Paul să țină un discurs studenților aflați în anul II de master, la Relaţii Internaţionale.

Alături de Karina Ochiș s-a adresat studenților și secretarul de stat, cercetător științific asociat, Irina Alexe. Discursul Karinei a fost concentrat asupra elementelor care constituie un brand :logo, website, print design, identitate de brand, strategie, management social media, precum necesitatea de a avea un brand bine conceput.

Bani din pasiune şi imagine

„Brand-ul este un ansamblu de elemente bine concepute menite să-i crească vizibilitatea și profitul deținătorului de brand. Ansamblu care, în viitorul vostru nu foarte îndepărtat va fi necesar pentru a vă lansa cariera, a vă atinge obiectivele profesionale și mai ales, pentru a vă asigura succesul în viață…

Branding-ul este un proces constant. Trebuie să rețineți că imaginea voastră se dezvoltă odată cu voi. În general, brand-urile de elită și aici mă refer la liderii din orice domeniu, bazate pe profesionalism, sunt construite în mai mult timp decât brand-urile extremiste sau bazate pe un trend efemer…

.Investițiile în imagine și în dezvoltarea personală fac diferența între acei oameni a căror nume rămâne în istorie, și ceilalti. În trecut, era necesar să fii conducător, explorator sau geniu pentru ca numele să îți rămână întipărit în memoria oamenilor.

Astăzi, cu ajutorul internetului fiecare dintre noi poate să își pună în valoare propria persoană la nivel digital și implicit să fie apreciat de vreo comunitate de oriunde din lume, dacă știe să facă acest lucru la nivel profesionist. Ne aflăm într-un moment unic în istorie când poți să faci bani din pasiunea ta și din imaginea ta”, consideră Karina Ochiş.

De ce un brand?

De asemenea, discursul orădencei a răspuns la întrebarea ”de ce avem nevoie de un brand?”. În primul rând, fiecare persoană are un brand, însă acesta trebuie mereu construit în favoarea propriei persoane.

În al doilea rând, oamenii au încredere în alți oamenii atunci când știu exact cu ce se ocupă și ce au realizat aceștia, motiv pentru care trebuie să inspirați încredere, și să vă faceți cunoscută prezența. Totodată, este imperativ să existe asocieri de brand cu alte persoane sau companii de renume din industrie, fiind recunoscut astfel și ca expert in domeniu.

În al treilea rând, devine datoria angajatului să fie de neînlocuit, dacă acesta dorește sa aibă securitate din punct de vedere al locului de muncă în viitor și acest lucru se poate înfăptui doar printr-un brand bine construit. Nu în ultimul rând, brandul reprezintă unealta omului creativ de a se adapta la cea de-a patra revoluție industrială, în contextul tehnologizării tot mai ample, în care omul va trebui să concureze cu o mașinărie sau cu un robot.

Brandul personal reprezintă un avantaj competitiv enorm pentru orice profesionist și orice om de afaceri din orice domeniu.

Trimite articolul

X
Taguri:
brand ,
Brand Master ,
Karina Ochiş ,
oradea
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Voturile spectatorilor au decis! Orădeanca Briana Magdaş s-a calificat în semifinală la Vocea României
    Vineri, 12 decembrie, publicul va avea ocazia să o trimită în finala competiției, prin vot.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Accident pe Bulevardul Ștefan cel Mare din Oradea. Un pieton a fost acroșat de o mașină
    Incidentul s-a produs în seara zilei de vineri, 5 decembrie.

    România

    Sub brad, cu bucurie: cum să faci un Crăciun de neuitat pentru copii, fără excese
    Odată cu apropierea noului an, părinții, bunicii și mătușile intră deja în ritmul pregătirilor de Crăciun: ce jucării își doresc cei mici, cât să cheltuiască și ce cadouri ar trebui să lase Moșul sub brad.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    România

    România schimbă regulile pentru permisele non-UE. Cine va putea conduce legal
    În data de 3 decembrie, Camera Deputaților a adoptat ordonanța de urgență care stabilește noile condiții pentru deținătorii de permise de conducere provenite din afara Uniunii Europene cu care pot circula legal pe drumurile publice din România

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Oradea, printre orașele vizate de una dintre cele mai mari preluări din retailul românesc
    Oradea devine una dintre piesele-cheie într-o mișcare majoră de pe piața retailului din România, după ce un lanț românesc a finalizat preluarea a zeci de magazine cedate în urma unei tranzacții de amploare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Paradă și festival de colinde în inima orașului
    Casa de Cultură a Sindicatelor din Oradea va găzdui marți, 9 decembrie, ediția a XIX-a a Festivalului de colinde „Noi umblăm a colinda”.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.