BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
În weekend se deschide Pasajul Magheru și repornește circulația tramvaielor pe Podul Dacia

În weekend se deschide Pasajul Magheru și repornește circulația tramvaielor pe Podul Dacia

De Cristina Ghilea
la 8 September 2020 16:46
59 Comentarii

În weekend se deschide Pasajul Magheru și repornește circulația tramvaielor pe Podul Dacia

8 September 2020 16:46
Concomitent, se va da drumul și la circulația prin pasajul Magheru, autocarele și mașinile mai înalte de 3,2m au accesul restricționat.
Scris de Cristina Ghilea - Concomitent, se va da drumul și la circulația prin pasajul Magheru, autocarele și mașinile mai înalte de 3,2m au accesul restricționat.

Trimite articolul

X

Cu începerea noului an școlar, tramvaiele vor reintra pe traseul Magheru – Gară, constructorii lucrau ieri la trasarea marcajelor auto pe Podul Dacia și la curățarea carosabilului. La finalul acestei săptămâni se va deschide traficului rutier și Pasajul Magheru.

FOTO: Pasaj Magheru 08.09.2020

„Pe luni dimineața, toată zona va fi funcțională”, dă asigurări viceprimarul Florin Birta.

Traficul aferent primelor zile de școală va verifica și dacă se justifică amenajarea mai multor benzi pentru mașini, pe Podul Dacia, prin îngustarea trotuarului.

„Închepe” sau nu?

La final de proiect, contestatarii impută faptul că pasajul Magheru este mult prea mic și nu permite accesul autocarelor spre hoteluri, bazinul olimpic și aquapark, obiective importante pentru grupurile de turiști care vin în Oradea.
Viceprimarul Florin Birta admite asta, cauza fiind intersecția pasajului cu canalul care colectează Pârâul Paris și-l duce în Criș.

„Gabaritul maxim este pentru pasaj este de 3,20m, dar așa a fost proiectat pasajul de la bun început. Nu am putut îngusta și mai mult canalul colector al Pârâului Paris”, declară el.

Mai mult, Birta admite că a trebuit propusă o amenajare specială și pentru mașinile de pompieri sau altele, cu gabarit mare, care merg la urgențe. „Dacă nu vor intra pe sub pasaj, vor folosi pentru acces bretelele laterale, care sunt facute în așa mod încât bordura e lăsată, ca să poată trece mașinile de intervenție la urgențe, cu semnalele acustice și sonore pornite”, zice vicele.

[eadvert]

Pasajul subteran a fost proiectat la o lungime de 32,36 m, cu înălțimea de 3,40 mși lățimea de 7,60 m. Adjudecarea lucrării s-a făcut la peste 14,5 milioane lei fără TVA, adică aproximativ 3,1 milioane euro, de către constructorul Freyrom.

Trimite articolul

X
Taguri:
circulatie ,
pasaj Magheru ,
pod dacia ,
tramvai
59 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. DragosV says:
    September 8, 2020 at 4:55 pm

    intrebare: Cum se poate ajunge dinspre Hotel Continental spre Centru Civic – Baile Felix sau dinspre Tribunal spre Gara Centrala satu Mare.

    Reply
    • Ana says:
      September 8, 2020 at 5:03 pm

      Din pacate, cred ca doar pe jos, sau ocolind mult.

      Reply
      • Soferul says:
        September 8, 2020 at 5:10 pm

        Faci dreapta si la sens te intorci cei asa de greu?

        Reply
        • Andrei says:
          September 9, 2020 at 6:55 am

          Sicredeti ca sensul acela temporar ramane ??? Eu nu cred fiindca ar pune in incurcatura tramvaiul…

          Reply
    • Soferul says:
      September 8, 2020 at 5:10 pm

      Faci dreapta si la sens te intorci cei asa de greu?

      Reply
      • 54cdrevbty says:
        September 8, 2020 at 5:38 pm

        Aglomerand Magheru, pe ambele sensuri (pana la sensul giratoriu si inapoi).
        Acum o sa se vada megautilitatea pasajului 🙂

        Reply
        • drop says:
          September 8, 2020 at 10:07 pm

          chiar e util. dar e unul dintr-o serie. cand vor fi toate gata atunci va fi cum trebuie

          Reply
      • loll says:
        September 9, 2020 at 9:14 am

        la sensul ala provizoriu ? mare destept esti 🙂

        Reply
    • Cristi says:
      September 8, 2020 at 5:24 pm

      Te ai spāriet? O sa ramai surprins ca ai opriuni.

      Reply
    • drop says:
      September 8, 2020 at 5:49 pm

      treci pe sub pasaj, faci micul sens giratoriu de dincolo de pasaj si revii pe bretea spre ce vrei tu. intarzii 1 minut.

      Reply
      • vasi says:
        September 8, 2020 at 7:50 pm

        1 minut??? sa vezi ce un minut faci la orele de varf sau cand incepe scoala si se blocheaza complet pasajul cu sensurile alea minuscule la capete

        Reply
        • drop says:
          September 8, 2020 at 8:20 pm

          vasi, nu mai exista semafoare in zona. n-o sa stai prea mult

          Reply
          • vasi says:
            September 8, 2020 at 8:26 pm

            alo pe sub pasaj am spus, acolo e distractia la cape unde suns mini sensurile/ apropo daca elimini un semafor toata circulatia se muta la urmatorul semfor, mare realizare ca enescu si turbogiratia va fi si mai blocata

          • drop says:
            September 8, 2020 at 9:17 pm

            alo, pe sub pasaj am spus si eu. nevermind. vedem pe timpul scolii.

      • Aloha says:
        September 9, 2020 at 8:52 am

        Un minut de frizer,circopitecule

        Reply
    • sens says:
      September 9, 2020 at 11:16 am

      La iesire din sens pe partea cu tribunalul o sa te poti intoarce.

      Reply
  2. DNA says:
    September 8, 2020 at 5:45 pm

    In 2018 primarul a vorbit despre un nou pod pietonal de pe Cris, care ar face legatura pietonala de la Hilton spre Cetate , s-a publicat o harta cu un coridor de expropriere intre Str. Averescu-Clujului-Redutei pentru alei, parcari si zona verde , dar nu era vorba de nici un bloc pe acel teren.
    https://adevarul.ro/locale/oradea/foto-oradenii-vor-pod-pietonal-sofisticat-construit-stil-harpa-costa-minunea-1_5be9fcaadf52022f7568ca13/index.html

    Nu demult a aparut pe pagina primariei un PUZ care este in regula, dar pe langa tema de proiect apare si acel teren unde a fost propus coridorul de expropriere si iata ce minunatie a aparut.
    In partea dreapta a plansei cu albastru apare o posbilia viitoare investitie cu 3 blocuri noi, care se afla exact pe coridorul de expropriere dintre Calea Averescu – str. Clujului 44 . Din bani publici se va expropria casele si pe terenul expropriat in loc de parc apar 3 blocuri ? Suna ciudat ,tare ciudat…
    http://www.oradea.ro/fisiere/module_fisiere/35128/7U-Plan%20retele%20edilitare.jpg

    Reply
    • drop says:
      September 8, 2020 at 7:15 pm

      interesant, chiar apar 3 blocuri pe acea parcela, dar se vede cum continuarea podului e mutat mai spre stanga, adica in dreptul strazii redutei. are mai mult sens acum, e mai corect iar zona va arata mult mai fain. vad o imbunatarire semnificativa a zonei.

      Reply
    • vasi says:
      September 8, 2020 at 7:53 pm

      pai si in nufarul timp de 3 ani au spus ca exproprierea celor 20 de case va fi pt parcari, si brusc in proiect apr 2 blocuri, deci locul e pt parcarile blocurilor noi, mafia imobiliara impreuna cu bolojan fac echipa buna, unde vor bloc bolojan demoleaza casele ca face o pista de jum de metru pt biciclete, iar pe restul terenului nu il poti lasa liber e normal sa bagi blocuri, ce metoda simplista pt fraieri de noi si profita smecherii cu bani pt blocuri

      Reply
      • Cattani says:
        September 8, 2020 at 9:59 pm

        Asa mi se pare ca mafia imobiliara in Oradea e mana in mana cu uni consilierii liberali sau primar, prin minciuna de regenerare urbana mai acapara ei cate un teren central pretios folosind banni publici la expropriere si pt a inchide gurile la niste alei. DNA e cam selectiv si latra numai la unii corupti din PSD. PNL e curat ca lacrima ?

        Reply
  3. zsizsi says:
    September 8, 2020 at 6:15 pm

    Am observat, că acolo pietonii prefera să traverseze ilegal. Traversează până în mijloc și stau pe liniile de tramvai până apucă un moment să traverseze mai departe. Dacă va circula și tramvaiul se vor trage mai în spate, cei mai tupeiști știu că doar nu o să-i calce vatmanul și el îîi om, să aștepte până traversează ei, că le este lene să coboare și să urce niște trepte (da, știu pute a pișat înauntru și e șantier acolo, dar vă zic eu poate fi și covor roșu cu muzică ambientală, acești oameni sunt ghidați de încăpățânarea lor de a face totul cum vor ei, nu cum este legal și indicat).

    Reply
  4. Robert says:
    September 8, 2020 at 6:21 pm

    Acuma probabil să-i facă o buclă acelei intubari astfel ca dacă deja au întors orașul pe dos un an de zile măcar la final sa iasă o lucrare utila 100% ar fi fost probabil o lucrare inginereasca de talie mondiala. Pe naiba. O noua lucrare a la Bolojan la care s-a ciupit din costuri pana a ieșit ce a ieșit. Penibil cum mereu sunt ceva chichituri și nimic nu iese cum ar fi normal. Piața de vechituri fără acces pietonal, centura fără o trecere de pietoni, trotuare de nu incap sa treacă doi unul pe lângă altul, stație mini de autobuz la gara de zici ca e macheta etc Sărbătoriți realizarea nu-i întrebați pe edili de ce între doua obiective turistice majore respectiv centru istoric și Aquapark, hoteluri au tăiat practic calea de acces pt autobuze atât al celor otl cât și altele. Acum ne vom apuca sa luam probabil autobuze care sa încapă pe acolo.Facem parcare parc&ride (în centru ca nicăieri în lume) da tăiem cai de acces pt mijloacele de transport în comun. Poate parcarea din centru civic ar putea fi prima parcare parc&walk ca cine știe ce surprize vor apărea și la viitoarele pasaje de la piața mare etc. Poate prin alea vei putea trece doar cu bicicleta.

    Reply
    • Radup says:
      September 8, 2020 at 6:35 pm

      Mai Robert asta e “Orade” folosita de un analfabet pe nume :gavrila bolojan!acest tartor analfabet e acum primar in “Orade” si alaruri de scursuri de teapa lui a reusit sa ingenuncheze acest oras ilustru,din pacate!am fi putut straluci orbiror comparativ cu vecinii Cluj,Arad sau Timisoara daca nu am fi fost pricopsiti cu acest incompetent,parazitar,nimenea de nicaieri pe nume gavrila volojan!

      Reply
      • drop says:
        September 8, 2020 at 7:52 pm

        @radup, nu mai abera daca vrei sa fii luat in seama.

        @robert, poti intoarce fara bucla, folosind cele 2 sensuri giratorii mici din capetele pasajului. asa ajungi dinspre crisu inapoi spre crisu de exemplu. oare la aia te referi?

        Reply
        • vasi says:
          September 8, 2020 at 7:57 pm

          tu stii ce e dimineata acolo, sensurile alea minuscule vor fi blocate permanent, nici nu vei sti care masina e in sens si care intra, va fi crima acolo dimineata si la amiaza cand e scoala, deci o porcarie mai mare ca asta nu se putea. O sa vezi cand va fi aglomeratie cum preia un cacat de 2 metri de sens giratoriu atat trafic, nu poate prelua nici un sens enorm trafic cand e aglomerat.

          Reply
          • drop says:
            September 8, 2020 at 8:16 pm

            am tot auzit multe pronosticuri penibile pana acum, inclusiv cat de tare se inunda parcarea subterana la fiecare ploaie. hai ca nu mai e mult si vedem daca se blocheaza asa cum zici. sper sa nu

          • Musti says:
            September 8, 2020 at 11:23 pm

            @drop, ceea ce numesti tu pronosticuri ar fi trebuit inlocuite de analize, studii tehnice, simulari, etc.. Numai narozii intai taie si pe urma se uita ce a iesit. In speranta ca va fi iesit cumva. Daca cineva este in stare sa analizeze un proiect inainte de a fi fost pus in opera, nu inseamna ca face pronosticuri. Nu iti trebuie decat un pic de imaginatie si de experienta in trafic pt. a intelege ca scenariul descris de vasi este unul foarte probabil. Unde mai pui ca nici intrarea pe Magheru virand dreapta spre pod sau spre Crisul, unde ai de dat prioritate celor care vin pe bulevard fara a mai fi opriti de vreun semafor. Si aici se vor face cozi, care vor perturba traficul din cele doua sensuri giratorii satelit.

        • ADI says:
          September 8, 2020 at 8:00 pm

          vai da cati vor intra cu autocarele din greseala pe acolo si vor ramane blocati acolo, apoi sa vezi distractie

          Reply
          • drop says:
            September 8, 2020 at 8:13 pm

            toti cei care nu stiu citi un indicator :))

          • Soferul says:
            September 8, 2020 at 10:54 pm

            Nu are ce cauta un autocar pe acolo asta in primul rand apoi nu ar avea suficient spatiu sa treaca mai jos de tribunal mari sanse la fel pe Eminescu ori pe strazile paralele ori care leaga Eminescu cu altele si in primul rand trebuie sa fie un indicator care limiteaza inaltimea maxima ori ce sofer ar trebui sa stie care este cel mai inalt punct de pe acoperisul lui cu tot cu sistemul de a/c al autocarului

          • zsizsi says:
            September 9, 2020 at 1:58 pm

            Pentru a evita situațiile de acest gen și eventuale accidente se pot pune la intrarea unor astfel de pasaje limitatoare cum sunt la Kaufland sau la pasajul CFR de la sensul giratoriu la capătul Bd. Ștefan cel Mare. Cel de la pasajul CFR e aberant, că îți distrugi și așa mașina dacă îl lovești.

        • Mos Costache says:
          September 8, 2020 at 9:54 pm

          Drop vorbesti numai non sensuri. Mai bea o apa cand nu esti postac.

          Reply
          • drop says:
            September 9, 2020 at 1:25 pm

            daca iti spun ca 1 + 1 = 2 tu zici ca vorbesc non sensuri. mai bea tu niste apa, postac poate esti chiar tu. postacii striga postacii.

  5. adi says:
    September 8, 2020 at 8:25 pm

    Marele plan a lui BOlo e sa faca pasaje in tot centru orasului, sa investeasca in poduri, pasaje, piste, etc, in 10 ani cand vor fi gata si nu va fi nimic de facut, atunci va interzice circulatia masinilor in centru. Apoi va incepe cu periferia sa faca din nou totul de la zero ca va fi necesar .

    Reply
    • ati says:
      September 8, 2020 at 9:33 pm

      carcotasi, e superba lucrarea si e de mare ajutor, macar sa stati 10 minute pe pod si sa vedeti cat de bine se circula

      Reply
  6. marius says:
    September 8, 2020 at 8:53 pm

    Deci sa inteleg ca daca am antena de taxi pusa sus pe plafon la masina, am sanse mari sa lovesc pasajul, aia da

    Reply
  7. vasi says:
    September 8, 2020 at 9:27 pm

    Cea mai pare porccarie e pe directia magheru centr civic, doar banda 3 de pe pod iti asigura directia spre nufarul sau clujului, restul banada 1 si 2 te duc spre centru. Grosul circulatiei e spre nufarul si clujului, de ce au alocat doar o banda. E linie continua dupa pod, ceilalti de pe banda 1 si 2 se vor urca fortand linia continua sau taind calea celor de pe banda 3 care vor iesi si ei de pe pod. Trebuiau anda 2, si 3 pt directia inainte. Iar au facut o traba cu fundul

    Reply
    • dejavu says:
      September 8, 2020 at 11:30 pm

      Don’t worry: vor urma celebrele deja corecturi ale proiectului. You know, proiect nou, licitatie noua, castigator vechi(firma de casa), care va executa mici reparatii/ajustari ale marii ctitorii. Apoi evident postaci din aparatul de propaganda cu textul “decat sa nu se faca nimic macar se face ceva” sau “cine nu munceste nu greseste”. Am mai vazut filmul asta! E foarte plictisitor/costisitor.

      Reply
      • Musti says:
        September 9, 2020 at 8:40 am

        Daca nuti place mutate!
        Glumesc, iar erorile de ortografie au fost intentionate. Si asta e unul dintre textele dragilor de postaci fanatici, folosit ca argument suprem.

        Reply
      • mang says:
        September 9, 2020 at 11:20 am

        zise postacu lu mang, care isi vinde intergritatea pe un meniu al zilei.

        Reply
        • lolz says:
          September 9, 2020 at 12:15 pm

          De mang ti-e tie frica? Asta arata cat esti de imbecil, nici dracu nu il voteaza pe mang.

          Reply
    • Musti says:
      September 9, 2020 at 8:46 am

      Ala le e capul… Au demonstrat-o de nenumarate ori.

      Reply
  8. Fargura says:
    September 8, 2020 at 10:25 pm

    Și cu asta ce-am făcut vine axum fargura termo o plătește Belzebut.

    Reply
  9. gigi says:
    September 9, 2020 at 9:16 am

    Si aici o sa vina idiotul acela de Erwin Kosta sa inaugureze gaura sub pamant cu vreun gunoi de masina la care nici nu a platit manopera la vopsit , ca asa face de obicei?

    Reply
  10. sode says:
    September 9, 2020 at 9:29 am

    E bine ca face ceva , ca aialalti nu au facut nimic .

    Reply
    • Ionel says:
      September 9, 2020 at 10:04 am

      Altii le-au fact demult si cu cap

      Reply
  11. Ionel says:
    September 9, 2020 at 9:43 am

    Am umblat mult prin alte locuri dar inca pasaj care sa fie obturat de doua microsensuri giratorii nu am mai vazut. Unde e trafic major sa pui asemenea obstacole la capete nu stiu dupa ce standarde s-au ghidat cand au ptoiectat asa ceva. Cred ca la noi totul se face din pix la un suc pe terasa, nu cred ca se aloca bani pt studii de trafic , de firme specializate in a da solutii optime. Facem si vedem noi ce o iesi.

    Reply
    • lazureni says:
      September 9, 2020 at 11:20 am

      Ba pana in Lazureni si inapoi, sigur nu ai vazut. Daca mergi putin mai incolo, o sa vezi si pasaje de genu.

      Reply
      • Ionel says:
        September 9, 2020 at 12:27 pm

        Da. Pasaje in zone centrale? Unde? In ce orase mari ai vazut asa ceva?

        Reply
  12. postacu says:
    September 9, 2020 at 11:18 am

    Postacii in delir. Nu mai stiu cum dracu sa scoata ceva negativ. Ba nu va e rusine sa va vindeti pe un meniu de la ziga zaga?

    Reply
    • lookwhostalking says:
      September 9, 2020 at 12:23 pm

      Tu banuiesc ca ai primit pentru postare un pepsiglas.

      Reply
    • ionel says:
      September 9, 2020 at 1:46 pm

      Bai postacu, uite pe strada unde stau eu, era neasfaltata, si incapeau lejer 2 masini una pe langa alta, inclusiv camion. A fost asfaltata, fara trotuare, era loc si pt ele dar nu s-au facut atat e de ingusta ca nu incap 2 masini, una trebuie sa se traga in accesul la o casa sau urca bordura. Deci sa tac? Asta insemna ca sunt postac daca s-au zagrcit la 30cm de asfalt, si nu e caz singular. dACA TU POSTACULE ESTI SLUGA BIRTINEZULUI SA NU CREZI CA TOTI NE VINDEM CA TINE PT O SUPA, SAU O MANGAIERE PE CAP, SAU SPERI CA PRIMESTI CEVA POST DE SECRETAR.

      Reply
  13. jiji says:
    September 9, 2020 at 12:43 pm

    pasaj doar de dragul de a da de lucru la firmele pro pnl. ce pasaj e acela sub catre nu incape un autocar si care culmea duce spre un obiactiv turistic si sportiv ?! asta e “politica lucrului bine facut” trambitata de bolovan ?

    Reply
  14. altuss says:
    September 9, 2020 at 1:42 pm

    Ce prostie comică: s-a făcut un pasaj spre două hoteluri şi un complex sportiv…prin care nu pot trece autocarele ! 🙂 Mai punem Ciuperca şi refacerea caldarâmului din Vulturul Negru şi…mă gândesc că cineva trimite la mişto ingineri proiectanţi aici ! 🙂

    Reply
  15. zsizsi says:
    September 9, 2020 at 2:01 pm

    Cu o simplă dubă cu prelată nu mai încapi pe acolo. A noastră are 3,32m. Acea denumire luminoasă se va distruge în curând, nu cred că mulți vor observa că nu încap pe acolo.

    Reply
    • altuss says:
      September 10, 2020 at 12:38 pm

      E cea mai mare prostie care s-a construit în Oradea, după prostia cu Ciuperca. Sunt sigur că anul viitor se va închide şi…alţi bani pentru a se adânci.

      Reply
  16. Frizt says:
    September 9, 2020 at 2:49 pm

    Bihoreni prosti ! Mereu nemulțumiți cu orice se face nou și extrem de util pentru ei ! Mereu carcotind ! Slaba cultura !

    Reply
    • altuss says:
      September 10, 2020 at 12:32 pm

      Prost e cel care acceptă orice. Putea să se facă un pasaj prin care trebuie să mergem târâş, că altfel nu încăpem. Trebuia să acceptăm ? Nu !
      Pentru ce s-a făcut bazaconia asta de pasaj, dacă nu pot trece autocarele…spre un complex sportiv şi două hoteluri ?! Prostia asta e chiar mai mare decât prostia cu Ciuperca. Sunt sigur că peste un an sau doi, va trebui închis şi adâncit.

      Reply
  17. Adrian says:
    September 9, 2020 at 3:18 pm

    Mai mergeți și cu bicicleta sau pe jos nu numai cu mașinile. Așa nu ar mai fi aglomerație.

    Reply
  18. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    La Oradea se joacă „Spărgătorul de nuci”, spectacol de teatru pentru copii şi întreaga familie
    Spectacolul este unul interactiv, în care copiii sunt parte din poveste.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Competiție puternică. Nouă oferte pentru construcția viitorului Parc de Specializare Inteligentă nr. 1 din Oradea
    Primăria Oradea a anunțat depunerea a nouă oferte pentru execuția lucrărilor aferente proiectului „Înființare Parc de Specializare Inteligentă Oradea”, investiție finanțată prin Programul Regional Nord-Vest 2021–2027.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bărbatul care a spânzurat un câine la comanda stăpânului animalului, condamnat la 3 ani de închisoare, cu executare
    Judecătoria Beiuș a hotărât să-l trimită în penitenciar pentru o perioadă de 3 ani pe Andrei George Pirtea, un bărbat de 37 de ani, din Poienii de Jos, acuzat că a spânzurat cu sânge rece câinele unui consătean.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    A fost semnat contractul pentru modernizarea drumului județean dintre Padiș și IC Ponor
    Documentul a fost semnat în cursul zilei de joi, 4 decembrie. 1

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Moment istoric pentru comuna Sânmartin. Rețeaua de gaze este funcțională, după o investiție de 20 de milioane de euro
    Sistemul de distribuție a gazelor naturale din localitatea Sânmartin a fost pus în funcțiune începând din 4 decembrie, a anunțat primarul Cristian Laza, printr-o postare publicată pe pagina sa de socializare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Piața imobiliară în creștere: Cluj și București, cele mai scumpe, Oradea printre cele mai accesibile
    Prețurile apartamentelor continuă să urce în marile orașe din România.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.