BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Inelul Rutier Metropolitan devine drum național. Vezi modificările aplicate

Inelul Rutier Metropolitan devine drum național. Vezi modificările aplicate

De Vlad Chelaru
la 13 March 2024 13:17
10 Comentarii

Inelul Rutier Metropolitan devine drum național. Vezi modificările aplicate

13 March 2024 13:17
Studiul de fezabilitatea va fi revizuit deoarece noul traseu urmează să fie încadrat la drum de tip național (clasa tehnică III).
Scris de Vlad Chelaru - Studiul de fezabilitatea va fi revizuit deoarece noul traseu urmează să fie încadrat la drum de tip național (clasa tehnică III).

Trimite articolul

X

Instituția va adopta un nou proiect de hotărâre, cu respectarea considerentelor evidențiate în decizia Curții de Apel Cluj, motivată la finalul lunii ianuarie a acestui an.

„Documentația poate fi consultată online, pe site-ul Consiliului Județean Bihor, la secțiunea Informații Publice/Anunțuri”, transmite CJ Bihor.

Drum Național

Studiul de fezabilitate va fi revizuit, drumul urmând a fi încadrat în clasa tehnică III, de tip drum național. Această modificare presupune că platforma drumului va avea o lățime de 9 metri, în loc de 8 metri, cât este în prezent, iar lățimea benzii de circulația va fi de minim 3,5 metri. Aceste modificări impun și revizuirea coridorului de expropriere.

„Intravilanul este foarte extins, în Oșorhei și Sânmartin acesta acoperind circa 80% din suprafața terenurilor din cele două comune. Evitarea intravilanului ar fi dus la o creștere a lungimii traseului cu 50–70%, afectând zone protejate și ridicând considerabil valoarea investiției. Traseul inelului rutier metropolitan nu afectează construcții, ci doar terenuri”, sunt câteva din motivațiile Consiliul Județean Bihor pentru stabilirea traseului exclusiv prin extravilan.

Proiectul de hotărâre care cuprinde documentațiile revizuite va fi supus votului în următoarea ședință ordinară a Consiliului Județean Bihor.

[eadvert]

Lung de 17 km

Inelul Rutier Metropolitan are o lungime totală de 17 kilometri și are rolul de a fluidiza traficul în zona metropolitană a Municipiului Oradea. Inelul asigură legătura între drumurile naționale DN1, DN 76 și DN 79, înspre Cluj-Napoca, Deva și Arad, și se intersectează cu centurile din zona metropolitană a Municipiului Oradea, respectiv centura Oșorhei, Nojorid și Sânmartin.

Pentru realizarea acestei investiții, Consiliul Județean Bihor a încheiat protocoale de colaborare cu Primăria Municipiului Oradea și Primăriile comunelor Oșorhei, Sânmartin și Nojorid.

Lucrările, împărțite în două loturi, au început în a doua jumătate a lunii septembrie 2023 și au ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 25%.

În prezent se montează grinzile la viaductul de 335 de metri din Betflia.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
cj bihor ,
drum national ,
inelul metropolitan ,
largire drum ,
noi exproprieri
10 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Orădeanul says:
    March 13, 2024 at 3:34 pm

    V-ați gândit acest drum metropolitan unde va face legătura cu șoseaua rapidă Oradea, Arad? Veți aglomera Nojoridul și se va face un carambol la intersecția cu drumul Aradului de îți va fi groază să mergi încolo. De ce nu gândiți în perspectivă dezvoltari com Nojorid. Mulțumesc pentru înțelegere. Doamne ajuta!

    Reply
    • zsizsi says:
      March 13, 2024 at 6:02 pm

      Intenționat se face așa să mai fie motiv de “dezvoltare” și pe viitor. Aproape toate proiectele se fac așa. Așa va zbârnâi economia, fiind mereu de lucru. Noi că nu vom circula mult fără șantier și restricții nu mai contează.

      Reply
      • ihi says:
        March 13, 2024 at 7:45 pm

        Nojorid are 1 drum spre oradea, dar dupa terminarea centurii, inelului metropolitan si a drumului expres, in loc de 1 drum spre oradea vor fi vreo 5

        Reply
  2. marius says:
    March 13, 2024 at 5:06 pm

    Chelul vroia sa faca o centura ingusta ca un drum comunal, alt proiect de rahat ce necesita inca 20 de ani de lucrari pentru a-l mari, largi si a toca cat mai multi bani

    Reply
    • Ion robotu' says:
      March 15, 2024 at 2:39 am

      Chelu’ 🤣🤣🤣😁🤣😁

      Reply
  3. de says:
    March 13, 2024 at 6:48 pm

    cam tot ce face in prima faza primaria este ca muta in alta parte galmele de unde erau, pe urma daca se va ajunge in faza aia de dezvoltare se vor rezolvaprin alte multe bani si investitii in zone posibile

    Reply
    • ihi says:
      March 13, 2024 at 10:41 pm

      ce vorbesti, cum sa mute galmele? dar ia cineva drumul in brate si-l muta altundeva? apar drumuri noi omule! zeci de drumuri noi in ultimii ani. normal ca masinile circula pe ele si se aerisesc altele.

      Reply
  4. sandu2100 says:
    March 14, 2024 at 5:41 am

    Deja Oradea arata ca Los Angeles, sigur am depasit Vasluiul

    Reply
  5. xxx says:
    March 14, 2024 at 5:33 pm

    Nu stiu care metropola din lume are centura cu o banda, de timp drum judetean super ingust. Poate in Somalia sau ulita din Birtin.. Si ocoleste doar sfert de Oradea, ar trebui sa aiba minim 50-60km sa ocoleasca complet mare “metropola”

    Reply
    • Ion robotu' says:
      March 15, 2024 at 2:43 am

      Corect! 1/2 sau 1/4 din centură ocolitoare cu o singură bandă! Interesantă ,,trabă”

      Reply
  6. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cu permisul fals, prin vamă. Un bărbat a trecut de 5 ori prin PTF Borș cu un act contrafăcut
    Un constănțean care a fost prins în timp ce încerca să iasă din țară prin PTF Borș, prezentând un permis de conducere fals, a fost condamnat, luni, de Judecătoria Oradea la un an și o lună de închisoare cu suspendare și obligat să presteze 60 de zile în folosul comunității.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Inform Media Press angajeaza Agent vanzari reclama

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Comunicat de presă

    BIHON CAO

    Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Comunicat de presă

    România

    Atenție șoferi! Poliția Română primește camere fixe care te identifică în mers după numărul de înmatriculare
    Poliția Română va implementa un nou sistem de recunoaștere automată a numerelor de înmatriculare (LPR – License Plate Recognition), capabil să identifice în timp real vehiculele aflate în trafic, inclusiv cele implicate în fapte ilegale.

    România

    Violență în văzul tuturor: femeie agresată verbal și fizic în plină zi, în fața copilului
    O femeie a fost agresată în plină zi de partenerul ei, sub privirile copilului lor. Incidentul a fost surprins și postat pe Facebook.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.