BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Pasaje subterane la Crișul și la Gară

Pasaje subterane la Crișul și la Gară

De Cristina Ghilea
la 17 August 2020 23:22
19 Comentarii

Pasaje subterane la Crișul și la Gară

17 August 2020 23:22
Strada Republicii, pe porțiunea sa rutieră, ridică cele mai mari conflicte de trafic între mașini și transportul în comun. Deși evidentă, decizia prioritizării liniei de tramvai nu a fost luată în calcul la modul serios de administrația locală.
Scris de Cristina Ghilea - Strada Republicii, pe porțiunea sa rutieră, ridică cele mai mari conflicte de trafic între mașini și transportul în comun. Deși evidentă, decizia prioritizării liniei de tramvai nu a fost luată în calcul la modul serios de administrația locală.

Trimite articolul

X

Aprobat cu numele „Coridorul de mobilitate Magheru – Republicii din Municipiul Oradea”, proiectul inițiat de municipalitate vorbește de crearea undei verzi pentru tramvaie pe porțiunea Magheru – Republicii, printr-o serie de amenajări ample, inclusiv cu tuneluri subterane.

[eadvert]

Încă din acest exercițiu financiar sunt disponibili bani pentru documentațiile și studiile proiectelor de mobilitare urbană din intervalul de finanțare 2021-2027, motiv pentru care Direcția Managementul Proiecte cu Finanțare Internațională va depune o cerere de finanțare pentru realizarea studiilor și documentațiilor tehnico-economice ale proiectului, estimat la peste 25 de milioane de euro.

„Suntem acum la nivel de idee de proiect. Uniunea Europeană are, acum, o linie de finanțare pentru documentații, iar în exercițiul 2021-2027 va finanța execuția acestor proiecte”, declară Marius Moș, șeful Direcției.

Proiectul propune următoarele: „crearea undei verzi pentru tramvai prin realizarea a două pasaje subterane în intersecția B-dul Magheru – strada Republicii și strada Louis Pasteur precum și în intersecția dintre Piața București, strada Republicii și strada Ștefan cel Mare, reabilitarea liniei de tramvai, realizarea unei zone pietonale în Piața București, modernizare stații de tramvai și autobuze, creare centru intermodal în Piața București, în fața Gării Oradea (aici vor fi stații de transport public feroviar, tramvai, autobuze locale, regionale și taxi)”.

Trimite articolul

X
Taguri:
crisul ,
gara ,
oradea ,
pasaj subteran ,
Republicii
19 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. retegan says:
    August 18, 2020 at 8:50 am

    Pretul de 25 milioane este astronomic cine naiba fixeaza asemenea preturi exorbitante.

    Reply
    • altuss says:
      August 18, 2020 at 12:17 pm

      Acuma, nici cu preţuri mici nu se pot face lucruri bune. Un lucru bun costă ! Lucrurile ieftine,aşa se şi comportă: ca lucruri ieftine !

      Reply
  2. Gabriel says:
    August 18, 2020 at 10:02 am

    La gara nu vad rostul. Acolo nu e trafic mare nici la ore de varf. Acolo se vor expropria casele si terenurile de sport de se face pasaj, numai asa va fi loc pt benzile laterale. Iar la Crisu cum vin apele de pe deal la o ploaie si cum se inunda zona aia nu stiu ce super canalizare va face fata sa se inunde zona. Din nou bani aruncati la P-ta Bucuresti acolo e complet inutil, dar face bine la exproprieri si mai ramne loc de blocuri pe langa, dar asta momentan nu s-a spus ca trebuiesc mici demolari.

    Reply
    • Viorel says:
      August 18, 2020 at 10:54 am

      De principiu, consider ca ar putea fi foarte util un pasaj in gara. Dar alte 2 prioritati cel putin la fel de utile consider ca ar fi un pasaj in zona Lotus- Nufarul(str. Nufarului) si un pasal in zona Piata cetatii( blv. Dimitrie Cantemir) si mi se pare straniu ca nu pare nimeni sa le ia in considerare!

      Reply
      • vasi says:
        August 18, 2020 at 3:17 pm

        La gara nu are rost, stii ca se expropriaza case pe muzeului, si o parte din terenurile de sport, pt a face loc deasupra pt benzile laterale si pt sensul giratoriu de la pasaj. Asta nu spune acum Bolo ca urmeaza macelarirea zonei.

        Reply
  3. MARIAN says:
    August 18, 2020 at 10:02 am

    Ideea este buna, fara pasaje subterane traficul va fi din ce in ce mai greu in Oradea. Dar sa nu uitam ca in fiecare vara la o ploaie torentiala intersectia de la Magazinul Crisul se inunda. Nu vreau sa ma gandesc cum va fi pasajul subteran. Defapt acum cativa ani magazinele din pasajul pietonal au fos inundate, apa avand peste 1 metru inaltime. Poate in acel pret de 25 mil euro sunt incluse pompe de mare capacitate pentru eliminarea apei cand ploua.

    Reply
  4. Gabriel says:
    August 18, 2020 at 10:05 am

    Ce tot prioritizam linia de tramvai ca stai jun de ora pana vine un tramvai. Mai bine puneti mai multe tramvaie ca e mai simplu, dar nu se poate ca nu e maximizat la maxim profitul

    Reply
  5. Vaivaivai says:
    August 18, 2020 at 10:13 am

    Important să fie șantiere cât de multe. Doar ne-am obișnuit. Ce pasajul peștelui este necesar la gară? Poate pentru pietoni. Și acela există de fapt, dar nu se folosește. Mai bine oprești mașinile butonând ampulea. Pe când autostrăzi suspendate și metrou? Bani pentru dezinsecție nu se dau de la UE?

    Reply
    • Tautu says:
      August 18, 2020 at 11:17 am

      Ba pasajul de la gara pare intens folosit dupa miros cel putin

      Reply
  6. Dan says:
    August 18, 2020 at 11:28 am

    Totuși nu se poate schimba orașul fără șantiere? PSD ar face pasaje, drumuri și poduri fără șantiere! Prea multe șantierele astea! Ce ne trebuie infrastructura din astea…sa dea mia bine bani la noi, oameni! Capitalism rau

    Reply
  7. Peter Jakobi says:
    August 18, 2020 at 11:55 am

    Înainte ca un mănunchi de politicieni -fiecare grup cu clica de specialiști- să decidă și să lanseze șantiere fanariotice, nu ar strica consultată și branșa specialiștilor independenți: arhitecți, urbaniști, poate și sociologi. Oare suntem în racordați la trendul european de urbanizare (confort urban, eficiență), sau numai construim imagini.

    Reply
    • Jupuitu' says:
      August 18, 2020 at 12:15 pm

      Ce inseamna fanariotice in expresia “santiere fanariotice”, sau vrei sa spui faraonice? Daca esti dragut si vrei sa explici, poti sa o faci in idish-goreasca, daca preferi mai mult! In alta idee, pari critic abonat, sau esti vreo agentura din asta mai exogena ce tocmai ce-ai intrat la pensie si ai timp generos la dispozitie.

      Reply
      • Peter Jakobi says:
        August 18, 2020 at 1:48 pm

        O scurtă incursiune în DEX poate fi lămuritoare. Pentru oricine.

        Reply
    • vasi says:
      August 18, 2020 at 3:19 pm

      astea se fac fara studiu, nu trebuiesc experti, asa spune bloomberg si e de ajuns. Doar situatia traficului din New York e la fel cu Oradea, ambele sunt la fel de mari deci se poate aplica , de aceea trebuie oamenii sa isi inalte casele pt a deveni zgarie nori.

      Reply
  8. Nemo says:
    August 18, 2020 at 12:24 pm

    In legatura cu pasajul de la magazinul Crisu, s-au trezit si bogatasii care stau la vilele de pe deal din zona spitalului, Doja, sau mai sus pe la Saldagiu,, ca nu mai au chef sa opreasca la semafor… vor sa circule fara oprire, ca ei sunt grabiti si importanti…

    Reply
    • Gheorghe says:
      August 18, 2020 at 2:36 pm

      Corect, la fel ca cei de pe Facliei si Adevarului :)))

      Reply
  9. Vasi says:
    August 18, 2020 at 12:25 pm

    Vreti fluidizare. Aplicati metoda din orasele mari, faceti sens unic magheru republicii cu drumul expres sens unic invers. Cu mici modificari de acces se poate realiza, si daca mergi 1-2 km in plus dar ar deveni fluid traficul. Asa e in Cluj Brasov Iasi etc. Si s-ar putea aplica si pe Tudor cu Splsi si Principatele unite.

    Reply
  10. anonim says:
    August 19, 2020 at 3:46 pm

    in fata la magazinul Crisul e chiar indicata o trecere sub pasaj, cand cobori dinspre spital e blocaj. in schimb cel de la hotel Continental va fi cu impact zero, niciodata nu am vazut imbulzeala si trafic blocat spre Strandul Municipal si oricum se va strangula traficul imediat peste pod in mega giratie.

    Reply
  11. leo says:
    August 21, 2020 at 6:19 pm

    10 ani şantier. Adio fluidizare Magheru. Sper sa fie măcar comisioane OK.

    Reply
  12. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Accident pe Bulevardul Dacia din Oradea: un pieton a fost acroșat de o mașină
    Incidentul s-a petrecut în cursul zilei de marți, 23 decembrie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    În prag de sărbători, pompierii au devenit „ajutoarele Moșului” pentru zeci de bihoreni
    În această perioadă, pompierii militari din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Crișana” au desfășurat, pe lângă misiunile operative, și altfel de misiuni de protejare a comunității, fiind alături de zeci de bihoreni, prin daruri, sprijin material și susținere sufletească, în cadrul celor 12 acțiuni caritabile derulate în întreg județul.

    Bihon Decese

    Decese 23 decembrie

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    FC Bihor

    17 etape cu FC Bihor Oradea. Bornele drumului de la evitarea retrogradării spre podiumul Ligii a II-a
    În etapele susținute în 2025 în Liga 2, FC Bihor Oradea a adunat 35 de puncte, o medie de 2,05 puncte pe meci, bilanț cu care ocupă un onorant loc 3.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    FOTO-VIDEO
    Mălina, tânăra de 27 de ani care a căzut de la etajul 7 al unui bloc din Oradea, a fost înmormântată
    Tânăra a fost condusă pe ultimul drum în dimineața zilei de marți, 23 decembrie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Calitate la dozator: detergent vrac, produs local – Oradea spune „da” unui viitor mai curat cu LaBidon!
    În Oradea, obiceiurile de cumpărare se schimbă vizibil – și în bine.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.