BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Pregătesc pasajele din Centrul Civic. Vor trebui finalizate în 2023!

Pregătesc pasajele din Centrul Civic. Vor trebui finalizate în 2023!

De Călin Corpaș
la 12 March 2021 09:43 Reactualizat la: 12 March 2021 09:45
54 Comentarii

Pregătesc pasajele din Centrul Civic. Vor trebui finalizate în 2023!

12 March 2021 09:43 Reactualizat la: 12 March 2021 09:45
Galeriile de pasaje subterane de la Piața Cetate și Centrul Civic sunt în licitație. Pentru un pasaj s-au depus oferte, aflate în evaluare. Costuri estimate: 34 milioane de euro.
Scris de Călin Corpaș - Galeriile de pasaje subterane de la Piața Cetate și Centrul Civic sunt în licitație. Pentru un pasaj s-au depus oferte, aflate în evaluare. Costuri estimate: 34 milioane de euro.

Trimite articolul

X

Primăria Oradea a urcat pe SICAP licitația pentru rețeaua de pasaje subterane din Centrul Civic, ce include pasajul din fața Catedralei Ortodoxe, unde la suprafață zona va fi eliberată de traficul rutier, printr-un culoar pietonal întregit, pe relația Piața Unirii – strada Alecsandri – Parc 1 Decembrie – Catedrala Ortodoxă – Cetatea Oradea. De asemenea, în locul așa-numitei turbo-girații din prezent vor fi pasaje subterane pe relația Cantemir – Magheru, dar și spre și dinspre Calea Clujului, această intersecție fiind punctul nodal al marilor rute de transport din Oradea.

[eadvert]

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 19 aprilie 2021, ora 15. Ofertanții au ca și condiție de eligibilitate realizarea, în ultimii cinci ani de zile, de lucrări similare cu o valoare cumulată fără TVA de minimum 59 milioane de lei, în maximum trei contracte.
Lucrările de mare anvergură vor devia întregul trafic din zona centrală, iar costul investiției este estimat la 123 milioane de lei, cu finalizare obligatorie în 24 de luni, în 2023.

Licitație avansată pentru pasajul de lângă piață

Pentru celălalt pasaj, ce se va construi în intersecția Pieței Cetate cu strada Sucevei, licitația este mai înaintată. S-au depus trei oferte, aflate în evaluare: una depusă de asocierea Freyrom (lider), Leko Construct, Metabet, Procons; una depusă de Porr Construct și alta depusă de asocierea Drum Asfalt, Trameco (lider – ambele Selina Grup) și Abed Nego. Aici, lucrările sunt evaluate la 41 milioane de lei, cu finalizare tot în 2023, dar termen de execuție dat la 15 luni.
Fiind proiecte cu finanțare europeană pe exercițiul financiar 2014 – 2020, aceste investiții vor trebui finalizate, obligatoriu, până în anul 2023, ultimul din prelungirea acordată României.

Au început procedura de licitație pentru pasajele din Centrul Civic
Foto: Egis

Trimite articolul

X
Taguri:
pasaj Centru Civic ,
pasaj piata cetate ,
primaria oradea
54 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. xxx says:
    March 12, 2021 at 10:19 am

    2023??? Hai ca e buna asta p-ta ferdinand de 2 ani si nu e gata pana in 2022. Vreau sa vad eu 2023. 😂😂😂😂😂 sau linia de tramvai e gata de 1 an. Poate 2033

    Reply
    • drop says:
      March 12, 2021 at 8:18 pm

      mars in teleorman sau vaslui

      Reply
  2. Florin says:
    March 12, 2021 at 10:41 am

    Asta e stire de 1 aprilie. Pana in 2023 o asemenea lucrsre?!!!!!

    Reply
    • Nica says:
      March 12, 2021 at 5:28 pm

      Cine plătește intarzaierea ??? Oradenii care v-au votat!!! 😂😂😂

      Reply
  3. zsizsi says:
    March 12, 2021 at 10:59 am

    Subscriu în totalitate la postările anterioare. Din păcate executanții aleși prin licitație pe criterii “economice” (adică cea mai ieftină ofertă) execută lucrpri pe măsură și sunt deja conștienți, că pot trage de timp și nu vor fi sancționați de fel, venind cu motive care mai de care sucite pentru a tergiversa lenea de pe șantier.
    Caz concret Abed Nego, care de o vreme încoace a realizat într-o lună jumătate cât a făcut tot anul trecut. Deci când se vrea, se poate. Acum sunt presați de termen pentru că până nu se realizează legătura depoului prin noua linie, nu se poate suspenda circulația tramvaielor între Casa de Cultură și accesul în depou la statuia Cantemir.

    Reply
  4. Cosmin says:
    March 12, 2021 at 11:02 am

    Prea mare si complexa lucrarea de la turbo giratie…….Iar se blocheaza circulatia spre Magheru…… Nici in 2025 nu se va incheia…..Vor fi vestigii argeologice .

    Reply
  5. Orade says:
    March 12, 2021 at 11:21 am

    Cumpar moto-cross minim 250cc ! Va fi nevoie pt a ajunge la munca daca se apuca , de 2 ani nu sunt in stare sa finalizeze piata Ferdinand , cum sa se apuce de noi lucrai !

    Reply
  6. Valer says:
    March 12, 2021 at 11:54 am

    Deja orasul este indatorat pana peste cap … mai vine si asta … Raportul castiguri / costuri a calculat cineva ? Nici orase mult mai mari si mai bogate se gandesc de 100 de ori inainte sa se apuce de asa ceva. 2 ani termen ? Astia au glume proaste in program. Uitati-va la proiecte mai mici din ultima vreme care nu se mai termina … Asta va dura minim 3-4 ani. S-a gandit cineva la deranjul, blocajul in tot acest timp ?
    Dupa parerea mea raportul castiguri / costuri este unul foarte prost, acesti bani s-ar putea cheltui mai chibzuiti.

    Reply
    • ionuuuuu says:
      March 12, 2021 at 6:13 pm

      Valer, l-a interesat vreodata pe bolovan, raportul castig/cost la megalomaniile pe care le-a inventat…?!?sau cu cat impovareaza locuitorii orasului… ?!? dar este ceva tipic , saracia e destul de vizibila in randul oradenilor,ca nivel de trai suntem codasii tarii, adica “suntem rupti in cur”, dar fitele sunt fite… nu conteaza sacrificiul…

      Reply
      • M. says:
        March 12, 2021 at 7:33 pm

        Ma. Tu esti atat de prost de plange mata. Indatorat ti e capul ala prost si la tot neamul tau de primitiv. Oamenii din alte judete doar viseaza sa existe un om ca Bolojan la conducere. Tu esti o rumegatoare primitiva ce consumi resursele naturale exact degeaba

        Reply
        • dan12 says:
          March 12, 2021 at 10:12 pm

          @M
          Pe langa ca esti un mitocan ordinar mai esti si agramat. Nu ma mir, esti Bolojan-style!

          Reply
      • xxx says:
        March 12, 2021 at 8:16 pm

        se vede puterea finaciara a oradenilor in aeroport

        Reply
      • aurel says:
        March 12, 2021 at 8:21 pm

        In afara de Aquapark si parcurile industriale nimic nu aduce profit, si majoritatea banilor i-a bagat e proiecte fara rost, care nu aduc nici un beneficiu

        Reply
        • dan12 says:
          March 12, 2021 at 10:15 pm

          Cum nu aduc beneficii? Aduc firmelor de casa securiste, ele sunt importante.
          Si la aquapark abia 10% sunt oradeni – dupa statistica lor. Au distrus un strand imens in beneficiul altora, din alte judete.

          Reply
          • du-te says:
            March 13, 2021 at 9:51 am

            au distrus un gunoi si au facut un strand adevarat. esti oradean cumva si iti e interzis sa intri acolo? ce vorbesti?!

    • Adi says:
      March 13, 2021 at 8:33 am

      Ce comentarii idioate, dacă ar fi după voi nu s-ar face nimic în orașul asta, când o sa ajungeți voi primar lucru care nu se va întâmpla o sa hotărâți voi pana atunci ciocul mic ca vafaceti de rușine.

      Reply
      • Votantul says:
        March 14, 2021 at 8:19 am

        DA! cel mai bine ar fi sa nu se mai faca nimic! ca se fac numai tampenii!

        Reply
  7. catedrala o insulă în mijlocul șantierelor says:
    March 12, 2021 at 11:57 am

    Zona Centrului Civic se va declara zonă calamitată vreo 4-5 ani? Cum vor ajunge enoriașii la catedrală? Se vor aduna în Parc și preotul va da sonorul mai tare. Se vor înșira icoanele de pupat pe gardul de la parc. Sfințirea cu aghiasmă se va realiza cu ajutorul pompierilor cu furtun cu presiune mare de pe scările catedralei.

    Reply
  8. altuss says:
    March 12, 2021 at 12:38 pm

    Parcă văd că după o ploaie torenţială de vară, tranşeele alea vor deveni “canale veneţiene”. 🙂

    Reply
    • blabla says:
      March 12, 2021 at 6:10 pm

      esti mai bun decit Nostradamus

      Reply
      • prostublabla says:
        March 12, 2021 at 9:45 pm

        Sigur, dar are dreptate!

        Reply
  9. cetatean says:
    March 12, 2021 at 12:54 pm

    grandomanie si bani aruncati degeaba marca bolovan 🙁

    Reply
  10. Oradean says:
    March 12, 2021 at 12:58 pm

    Gasca de trolli e la datorie! Urlete si bocete si vaicareli ca pica drobul de sare si-i bai ca se “betoneaza”! Postaci de doi lei!

    Reply
    • loll says:
      March 12, 2021 at 1:32 pm

      hop si marele “oradean” taranu venit de la coada vacii si-a dat cu parerea lui de rahat !

      Reply
      • Oradean says:
        March 12, 2021 at 3:24 pm

        Iar ai scos capul din fundul calului? Baga-te inapoi la caldura si pastreaza-ti remarcile sovine pentru tine!

        Reply
        • loll says:
          March 12, 2021 at 3:38 pm

          tu esti sovinul cacanare, eu doar cu tine am treaba jegule nu cu altii ca si tine care generalizezi cand injuri pe aici.

          Reply
          • Oradean says:
            March 12, 2021 at 4:03 pm

            Sovinule, ce vezi tu sovin in postarea mea de mai sus, de-ti permiti sa ai replica aia? Aveti sarcina de partid la UDMR sa trolati, de te simti lezat de remarca mea? Nu esti doar sovin intolerant, dar esti chiar bun de internat la balamuc! Incredibil!!!

        • OradeanNu-MoldoveanBa says:
          March 12, 2021 at 6:32 pm

          Lingau PeNaList.

          Reply
    • adi says:
      March 12, 2021 at 5:08 pm

      prost mai esti oradean, toti care au ceva de comentat sunt pusi de udmr sau psd? mare cretin mai esti, tu si drop, toti care nu il ling pe bolojan in cur sunt pusi de opozitie. Poate tu esti pus de pnl sa lingi curul. Oricate betoane se baga Clujul , Timisoara, Iasi, se dezvolta de 10 ori si atrag mai multi tineri si oameni sa se mute acolo si firme , asa cum primarii aia nu betoneaza deloc. Cand pula mea o sa realizatii trolilor de ai pnl ca dezvoltarea , puterea economica si bunastarea unui oras nu se masoara in pasaje, poduri si betoane turnate. Mai trebuie investit si in altceva

      Reply
    • adi says:
      March 12, 2021 at 6:55 pm

      Bai sluga de ‘oradean”, ai masina sau inca cu caruta cu care ai venit de la tara? Ai vazut ce strazi avem in oras , toate sunt catastrofa, canale, denivelari banda 1 pe Cantemir, Clujului, Averescu, Matei Corvin, Stefan cel Mare toate sunt impracticabile, strazi secundare gen Lugojului, Sovata, Aluminei, si cred ca sunt 100 toate la fel, iti rupi masina prin oras. Despre asta ce ai de comentat? Nu mai sunt bani de reparat strazi pt ca toti banii intra in cofinantari gen stadion, polivalenta , linia de travai banii inapoi, tunelurile astea, in rest taiem banii de cultura, educatie, la aeroport nu avem clienti ca e polul saraciei Oradea la salarii, nu avem nimic cu ce sa atragem. Toate orasele mari de dezvolta mult mai repede, crezi ca numai poduri si pasaje vrea cineva care vine sa se mute aici? Vrea salarii mari, viata moondena, distractii, oameni de calitate, evenimente, sa ai ce face, uite lumea vine sin Cluj chiar de e criminal traficul, nu asta e obiectivul in viata a oamenilor sa aiba doar betoane pe unde merge pe sus sau sub.

      Reply
    • ovi says:
      March 12, 2021 at 8:23 pm

      Dropule, acum ti-ai schimbat numele, nu te poti abtine? Aceeasi retorica de doi bani, nu te-ai saturat , mai schimba placa

      Reply
  11. halal proiecte, marele bolovan, micutul birta says:
    March 12, 2021 at 2:31 pm

    Cred ca ii cel mai URAT proiect pe care l-am vazut in viata mea. Vai de capul proiectilor si a celor care au aprobat mizeria asta de proiect. FACETI CEVA SI OPRITI_L CAT MAI REPEDE POSIBIL!!!

    Reply
    • LaPiata says:
      March 12, 2021 at 4:03 pm

      Pentru asta au ars Piata Mare?

      Reply
    • skiper says:
      March 12, 2021 at 7:49 pm

      exact asa ati pomenit si de drumul express si pe urma urmei dimineata nu prea ai loc sa circuli pe el

      Reply
      • skippy says:
        March 12, 2021 at 9:47 pm

        pentru ca nu ai unde, straziile orasului sint facute praf, constructii peste constructii.

        Reply
  12. Petru says:
    March 12, 2021 at 3:48 pm

    E buna fluidizarea, dar parcă sunt cam multe șanțuri pe o distanță scurtă, cam două stații de autobuz. Apropo, unde vor fi stațiile de autobuz existe în prezent în zona respectivă? Permite terenul sau pasajele se fac mai la suprafața, cum e celălalt de la hotelul Intercontinental? Din video mi se par cam sinistre, lasă senzația că marginile vin în cap. Toată circulația va tb deviată, sunt fezabile variantele de ocolire sau se aglomerează alte zone? O sa caut sa vad pistele de biciclete pe unde vor traversa. Că se termină cea din Nufărul la piață și de acolo nu aveam pistă să mergem spre gară și mai sus. Sper sa nu fie prea multe țevi ce transporta agentul termic și apa in zonele respective. Lucrările vor avea loc concomitent cu ce urma să se facă la piața Cetății? Vor avea loc?
    Orice inovare duce la schimbare. Că va fi bine sau rău vedem în 2023.

    Reply
    • yyy says:
      March 12, 2021 at 4:24 pm

      In 2023 oradenii vor platii inapoi banii europenii pt. proiectele nefinalizate.

      Reply
  13. Voxx says:
    March 12, 2021 at 4:37 pm

    Aduceți muncitor chinez și va fi gata!

    Reply
  14. indrie says:
    March 12, 2021 at 5:15 pm

    Nu stiu de ce va stresati, daca nu e gata in 2023 banii vor fi dati inapoi, nu Bolo si Birta dau banii, se vor da din banii orasului, din banii nostri ca si pe restul proiectelor care au trebuit returnati. Important e ca banii ajung la firmele de casa si au de lucru. Eu nu vad nici o problema in asta

    Reply
    • dada says:
      March 12, 2021 at 5:23 pm

      Cam asa.

      Reply
    • drop says:
      March 12, 2021 at 8:18 pm

      ce va fute pe voi asta trolilor , pe voi va plateste psd si emilut

      Reply
      • drop.001 says:
        March 12, 2021 at 8:28 pm

        dropu nebunu zis adolf face sex cu masa – e PeNaList nebunu.

        Reply
  15. Votantul says:
    March 12, 2021 at 5:53 pm

    Un proiect inutil si care oricum nu se va face
    Asa ca nu va mai bateti capul

    Reply
  16. adi says:
    March 12, 2021 at 7:29 pm

    Faceti sens unic Tudor Vladimirescu cu Splaiul Crisanei, Doja cu Louis Paasteur, Ar putea gandita varianta sens unic Magheru-Repulblicii cu Drumul Expres, se pot face multe in trafic cu sensuri unice, nu tot pasaje si pasaje. In orasele mari s-a implementat cu succes metoda sensurilor unice pe bulevarde mari, mai bine ocolesti 1-2 km decat sa stai blocat.

    Reply
  17. vdct says:
    March 12, 2021 at 8:03 pm

    este exact locația care conform legii trebuie descărcată arheologic, poate dura ani de zile. Orașul Medieval se întindea de-a lungul acestei axe perpendiculare pe Criș, sunt mai multe amprente de fundații ale unor clădiri medievale, biserici, o mănăstire, un convent, etc. Mușamalizarea cazului sau neexecutarea descărcării arheologice constituie caz penal. Succesuri!

    Reply
  18. o pasarelã albatroasã, cartea recordului de înaltã clasã says:
    March 12, 2021 at 8:16 pm

    Fizica o demonstrat cucuruzul reactat orice gaurã adicã poate sã expire fricã dacã se supãrã conducta termoficãrii, apeducta, mai bine pe suprateran, aer direct, plan mai vegan, vãzut din Cosmos zici cã-i ruta merţanului pe apã, pluta.

    Reply
  19. Feggo says:
    March 13, 2021 at 12:04 am

    Tot ce am retinut din scurtmetraj e ca dispare Spoon.

    Reply
    • Adi says:
      March 13, 2021 at 12:26 pm

      Nu dispare. Mai degraba demoleaza liceul Gojdu decat Spoon.

      Reply
  20. drop says:
    March 13, 2021 at 8:47 am

    Sclavilor platiti de vreti dezvoltare. Vreti gratis totul ca asa vrea psdul?

    Reply
    • Ionel says:
      March 13, 2021 at 5:49 pm

      drop gunoiul oradei prost te-au facut părinți tăi.

      Reply
      • adi says:
        March 13, 2021 at 7:25 pm

        ti-ai pus intrebarea ca poate drop e bolojan ?

        Reply
        • knot says:
          March 14, 2021 at 1:23 am

          cineva apropiat tot i-o fi. bine face. radeti voi de drop in ultima vreme da n-are dreptate?

          Reply
  21. unpicobiectiv says:
    March 14, 2021 at 9:40 am

    O stație de autobuz la care nu ai cum să ajungi, o insula intre drumuri cu acces numai pe calea aerului (poate asta sugerează avionul din video), centrul rupt in două, copaci peste pasaj, cu rădăcini trainice in beton, piața centrala fără acces pietonal, Carefour, Finanțele etc, de asemenea. Sunt curios care a fost ARHTECTUL ȘEF (de meserie arhitect) care a aprobat o astfel de gogomănie. Este cunoscut că, pe vremea distinsului IB, Oradea nu a avut arhitect șef de meserie. Motivul? Îl vedeți.

    Reply
    • adi says:
      March 14, 2021 at 5:48 pm

      Bolojan e arhitect, el dicteaza tot, arhitectul face ce cere el. Nimeni nu face nimic de capul lui totul e decis de dumnezeul Bolojan. Se vede

      Reply
  22. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Mediatorul - între practica artistică și curatoriat. Talk cu artistul Mihai Toth
    Mihai Toth este artist și face parte din echipa Art Encounters, conducând programul de mediere culturală.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Tâlharii care au intrat peste un pensionar din Oradea, condamnați la câte 3 ani de închisoare
    Cei trei bărbați care au intrat în apartamentul unui orădean de 71 de ani, l-au amenințat și i-au furat banii și țigările, au fost condamnați de Judecătoria Oradea la câte 3 ani de închisoare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    „Sunt nevinovat!”. Condamnat la 23 de ani pentru o crimă, un bihorean a cerut pentru a șaptea oară revizuirea
    Condamnat în 2019 la o pedeapsă de 23 de ani de închisoare pentru uciderea unui om al străzii, sub un pod din Oradea, un bihorean insistă să își dovedească nevinovăția, chiar și după ani buni petrecuți după gratii.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Hoțul care s-a ascuns într-un WC din fundul curții, condamnat la aproape 5 ani de închisoare
    Claudiu Nistor Iuhas, un bărbat de 22 de ani, din Tășad, a fost judecat după ce a furat o mașină, a condus-o fără să aibă permis și a avariat-o, abandonând-o apoi într-un șanț.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Agricultorii din zonele necooperativizate ar putea intra în sistemul de pensii publice
    Un proiect legislativ aflat în dezbaterea senatorilor vizează modificarea sistemului public de pensii, astfel încât și agricultorii din zonele necooperativizate, care au cotizat înainte de 1990, să poată beneficia de pensie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Primăria Oradea câștigă teren pentru piațetă și o jumătate de milion de euro
    Consilierii locali din Oradea au aprobat un schimb imobiliar cu o miză dublă: eliberarea terenului necesar unui amplu proiect de regenerare urbană în centrul orașului și simultan, dezvoltarea unui centru medical privat specializat. 1
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.