
La solicitarea Bihon.ro, președintele Consiliului Județean Bihor, Mircea Mălan, a anunțat care este situația privind lucrările de infrastructură rutieră din zona Aeroportului Oradea și spre Biharia. Potrivit acestuia, pentru porțiunea DN 79, situată în proximitatea aeroportului, toate documentele necesare au fost pregătite și se așteaptă doar eliberarea autorizației de execuție din partea Ministerului Transporturilor.
„La DN 79 suntem cu toate documentele rezolvate. Așteptăm autorizația de la Ministerul Transportului, respectiv autorizația de execuție”, a declarat Mircea Mălan.
Lucrările de lărgire la patru benzi pe DN 79 se referă la un tronson de 1,6 kilometri, cuprins între Aeroportul Internațional Oradea și intersecția cu drumul spre Livada de Bihor. În această zonă va fi amenajat și un nou sens giratoriu, ce va conecta DN 79, DC 77 (spre Livada) și noua centură rutieră dintre Oradea și Nojorid. În ceea ce privește porțiunea DN 19, în direcția Biharia, procedura este într-un stadiu puțin mai devansat:
„Acolo avem nevoie și așteptăm avizul de la CFR și de la CNAIR, urmând ca ulterior să depunem spre autorizare la Ministerul Transportului.” Constructorul desemnat pentru acest tronson este asocierea de firme Asfamixt SRL (lider) și OPR Asfalt.
Proiectul prevede lărgirea drumului la 4 benzi pe o distanță de 3,7 km, între pozițiile km 5+985 – km 9+731. Tronsonul începe de la benzinăria Socar, continuă spre sensul giratoriu din zona Supermarketului Remarkt, până la intersecția cu Varianta de ocolire Biharia, aflată în execuție. Se propune amenajarea unui sens giratoriu la intersecția cu centura.
Trimite articolul
XDe ce e nevoie de 1 an de zile pentru a da o autorizatie de constructie? Acesti incompetenti ar trebui sa fie primii care zboara din functii, ca oricum stau degeaba. Sunt 2 petice de drum care necesita largire, nici macar nu e drum nou, dar au nevoie de 1 an ca sa dea o aprobare. Fascinant…
Grinda, FataDeCal pesedeul este direct responsabil! bEl a blocaqt totul de amorul lui! Asa a vrut el si cine ce poate sa’i faca caci nu exista responsabilitate ministeriala, face doar ce vrea muschiul lor!
Felicitări!
Trebuia, totuși, să-nțeleagă cineva că drumuri mai circulate la mai puțin de două benzi pe sens n-ar trebui să mai existe într-o Țară Europeană în Mileniul III…
Dureaza mai mult autorizarile decat constructia in sine … Asa se intampla intr-o tara supra birocratizata , sunt foarte binevenite reducerile de personal initiate de Bolojan !
Dorm toți ușurați la CJ de când a plecat Bolojan, că s-a terminat cu heirupismul și s-au așezat lucrurile în normalitatea lor.