Până acum au fost forați 8 piloți din totalul de 34 prevăzuți în proiect. În paralel, se amenajează și marginile construcției. Potrivit contractului, șantierul ar trebui finalizat până la 30 iunie 2026.
„Pasajul va avea o lungime totală de 560 de metri, iar valoarea contractului este de 21.849.936,72 lei, fără TVA. Lucrările sunt executate de firma PORR Construct”, a transmis Consiliul Județean Bihor,
Proiectul, finanțat prin PNRR, este realizat în parteneriat de Consiliul Județean Bihor, Primăria Oradea și CNAIR.
Alte șapte pasaje în lucru
Consiliul Județean Bihor are în derulare alte șapte proiecte similare pe principalele artere din zona Oradea.
Pasajul de la ieșirea din Oșorhei spre Aleșd (DN1) este aproape de finalizare, iar la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu se pregătește un pasaj subteran, prin relocarea rețelelor. Alte două pasaje vor fi construite pe DN79, la ieșirea spre Arad. Un pasaj suprateran va fi ridicat pe DN19, la ieșirea spre Satu Mare. Totodată, pe Centura Oradea, la intersecția cu calea ferată destinată Trenului Metropolitan Oradea – Băile Felix, se va construi un pasaj suprateran.
Trimite articolul
XO aiureala de pasaj, pe podul ala terminat acu cativa ani nu mai circula aproape nimeni. Masinile multe vin de pe centura Osorhei si nu mai de pe pod, traficul greu s-a mutat din Osorhei pe centura, chiar nimeni nu realizeaza asta?. Solutia aia e depasita si in mod normal trebuia regandit totul in acel nod odata cu terminarea centurii de la Osorhei. Anapoda lucrarea. Noi muncim, noi nu gandim!
-
100% adevarat. Facem pasaj sa mutam traficul inapoi in Osorhei :))))
-
Tu nu ai mers niciodata dincolo de Osorhei, asai ?
-
Se pare ca tu ai mers doar in portbagaj pe acolo, cei de mai sus au perfecta dreptate, pasajul asta este fara nici un rost.
-
-
nici un pasaj nu si avea rostul in Oradea dupa gandirea ta ingusta. ar trebui daramat podul peste calea fereata, oricum si cand a fost gata erau specilaisti care i prevedeau inutilitatea. o sa vezi ca va fi folositor iar cand se va face centura spre Biharia prin giratia de la Cart . Tineretului .
Fix ca in calea Santandreiului va fi de eficient
-
Exact, din cauza ca cei din Santandrei nu au acces de pe centura lor pe drumul expres implicit centura Oradea, se formeaza acolo blocaje de 30-40 de minute in fiecare dimineata 🙁
Pasaj peste o linie care nu exista, perfect! Trenul metropolitan va fi gata la sfantul asteapta, navand inca finantare. De lucru sa fie, banu sa iasa!
-
tramvaiul putea lejer sa treaca pe sub centura prin pasajul de la selgros/kaufland, si apoi sa o sa spre calea ferata. Dar atunci nu se mai puteau strica cateva milioane de euroi. Deja au ajuns la pasajele pe sub pasaj pe aradului 🙂
Daca tot faceti pasaje peste pasaje , deja multe fara rost … de ce nu faceti si o legatura intre centura Santandrei si drumul expres ? Cele 2 drumuri merg in paralel si nu au nici o legatura intre ele !
-
Un comentariu excelent. Cozile dinspre Sântandrei ajung dimineața spre căminul Felix.
-
Dar ce cauti pe acolo?
-
foarte constructiv comentariul tau de idiot Ciuclete…
-
-