Conform spuselor sale, proiectul costă 2,6 – 2,8 milioane lei noi. Luni vor fi deschise ofertele pentru această investiţie. E a doua tentativă de încredinţare a lucrării după ce, în prima fază, ambii ofertanţi, Construcţii Bihor şi Selina, au fost respinşi, având lipsuri la dosare. Constructorii nu au contestat decizia conducerii Aeroportului. Proiectant a fost Iptana Bucureşti, pentru 35.000 lei noi. Pasc speră să semneze contractul de execuţie în octombrie, iar lucrările să fie gata până în martie.
Terminalul va beneficia de o scară rulantă pentru pasageri, se vor achiziţiona şi benzi pentru bagajele călătorilor ce sosesc la Oradea, respectiv pentru cei ce decolează de la Oradea (la check-in). De asemenea, se va cosmetiza şi înfăţişarea exterioară a clădirii, ce va avea un aspectfuturist. Se vor realiza circuite corespunzătoare normelor Schengen iar toaletele vor avea facilităţi şi pentru persoanele cu handicap. De asemenea, se va renova şi zugrăveala.
O dată reabilitat terminalul, Pasc spune că Aeroportul nu va avea probleme din acest punct de vedere încă zece ani. Finanţarea e asigurată din bugetul CJ Bihor (60%) şi din veniturile proprii ale Aeroportului (40%).
C.C.
Citiți principiile noastre de moderare aici!