Potrivit contractului, lucrările ar trebui finalizate până în luna octombrie al acestui an, acestea (lucrările – n. red) au fost începute pe 24 februarie.
„Până în prezent au fost finalizate lucrările de structură: forarea piloților, realizarea celor 4 pile intermediare, montarea celor 20 de grinzi, turnarea stratului de beton la nodurile de la grinzi, realizarea sistemului de hidroizolație și amenajarea rampelor de acces.
În continuare se va lucra la suprastructură, la așternerea celor trei straturi de asfalt, amenajarea sensului giratoriu de sub pasaj, amenajarea drumurilor laterale și montarea sistemului de iluminat și a elementelor de siguranță”, se arată într-un comunicat transmis de reprezentanții CJ Bihor.
Noul pasaj va avea o lungime totală de 402 metri și o lățime de 10 metri, cu două benzi de circulație.
Proiectul presupune, de asemenea, realizarea unei benzi suplimentare în mijlocul localității Oșorhei, la intersecție cu drumul județean 767E, care pleacă din centrul localității spre Copăcel. Banda suplimentară este pentru viraj la stânga, pentru cei care vin dinspre Aleșd. În același timp, vor fi modernizate șase treceri de pietoni din localitate. Acestea vor fi dotate cu iluminare inteligentă, astfel încât, la apropierea pietonilor, intensitatea luminii se va mări.
„Pe perioada desfășurării lucrărilor, traficul rutier a fost deviat pe Centura Oșorhei și a fost realizată o bretea de legătură între DN1 și Centura Oșorhei. Porțiunea de drum de la ieșirea din Oșorhei spre Aleșd este cea mai aglomerată din județul Bihor, cu 24.000 de autovehicule zilnic”, se mai arată în același comunicat.
Lucrările sunt executate de asocierea de firme Freyrom (Lider), Integrated Road Solutions, Inginerie Drumuri și Poduri și Procons Group.
Valoarea contractului pentru realizarea acestui proiect este de 28.236.923,35 lei, fără TVA. Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene, prin Programul Regional Nord-Vest 2021 – 2027.
Trimite articolul
XCare este rostul podului peste intersectie? Sa le fie mai usor tirurilor sa treaca tot prin Osorhei….?
În Bihor se lucrează.
-
pe ultimul loc la salarii si dezvoltare. Un orasplin de saracie si spatii comerciale goale, jdet ca salrii sub Vaslui si Salaj
-
Cam slaba miscarea pe acolo, abia vezi cativa muncitori…