„Dolce este dovada cã ne preocupã sã oferim clientilor nostri servicii tot mai bune, la preturi competitive”, spune James Hubley, director general al Romtelecom, despre serviciul în care s-au investit pânã în prezent 15 milioane de euro.
Calitatea imaginii si a sunetului, precum si abonamentul lunar de 3,9 euro, pentru clientii Romtelecom, pentru pachetul de programe de bazã, format din 45 de canale TV, sunt câteva dintre atuurile prin care Romtelecom si-a propus sã cucereascã piata. „Dolce oferã posibilitatea de a alege sapte alte pachete tematice, în functie de interesele fiecãrui client”, subliniazã George Argentopoulos, director executiv pentru operatiuni al Romtelecom.
Instalare
Dolce se adreseazã atât clientilor din mediul urban, cât si celor din mediul rural. Pentru a-l folosi, utilizatorii au nevoie de un simplu kit de instalare. Timpul de instalare este de mai putin de o sãptãmânã din momentul lansãrii comenzii. Serviciul poate fi comandat în toatã tara, în magazinele Romtelecom.
Claudia Curta
Trimite articolul
XPrimul pas este gtesit diferentele de abonamente,daca esti abonat rtc sau nu,unde nu au acoperire de tel.cei care eventual ar dori un ehipament dolce trebui sa plateasca mai mult,nu e corect.
Nu au facut nicio greseala, acesta e instrumentul lor pt a readuce abonatii (lecati spre RDS)inapoi. Daca vor reusi vom vedea. Poate daca vor aduce posturi tv noi si interesante. Oricum e bine ca TVS-ul are acum un concurent pe piata, speram sa reduca si ei preturile.
primu pas gresit: tu vrei sa fii smecher de fiecare data? Probabil ca ai renuntat la Romtelecom imediat ce a aparut RDStel sau Atlas. Acuma vrei sa te pupe in frunte? Eu am facut abonament la RDS dar am pastrat si Romtelecomul. Despre Atlas, numai de bine (ca despre cei morti)
E foarte bine ca a aparut concurenta si pentru RDS&RCS. Probabil acum va incepe sa mai conteze si clientul.
Va amintiti ce promti si grijulii au devenit cei de la Petrom cand a inceput Shell sa distribuie butelii in Oradea?