Această lege le permite persoanelor care nu s-au înscris în cooperativele agricole și nu au predat terenurile statului să solicite Comisiei Județene emiterea titlului de proprietate, cu condiția ca terenurile să figureze în registrele agricole sau cadastrale, să nu aibă carte funciară deschisă după Legea cadastrului și să nu fie revendicate de alte persoane. Comisia Locală de Fond Funciar Bulz va primi cererile complete în fiecare prima zi de joi a lunii, începând cu ora 10:00, în sala de ședințe a Căminului Cultural din localitate.
Pentru ca o cerere să fie admisă, aceasta trebuie să fie însoțită de mai multe documente esențiale: o copie după actul de identitate al deținătorului, dovada calității de moștenitor (certificatul de moștenitor, actele de stare civilă sau testamentul), schițele cadastrale originale în trei exemplare, atât în format fizic (PAD și ortofotoplan), cât și în format electronic (dxf sau dwg), un extras de carte funciară emis în ultimele 30 de zile, o copie a Registrului Agricol din anul 1990 până în prezent, certificatul fiscal, declarații de vecinătate autentificate la primărie, precum și orice alte documente care atestă dobândirea sau deținerea dreptului de proprietate asupra terenului.
Cererea trebuie semnată fie de deținătorul îndreptățit, care poate să nu depună cererea împreună cu soțul sau soția, fie de toți moștenitorii. În cazul în care unii moștenitori renunță la pretenții, aceștia trebuie să depună o declarație oficială în acest sens la primărie.
Este important de menționat că terenurile care au fost intabulate în cartea funciară înainte de anul 1990 nu pot face obiectul acestei proceduri. Comisia Locală va înregistra și procesa doar cererile complete, depuse direct la sediul acesteia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!