Vagoanele s-au desprins din cauza ruperii unui cârlig de tracțiune, iar călătorii au rămas blocați pe câmp până când locomotiva s-a întors să le recupereze.
Potrivit unui călător intervievat de HotNews.ro, trenul a fost dus cu vagoanele rămase până în stația Bănița, după care locomotiva s-a întors pentru a recupera vagoanele rămase pe traseu.
„Au dus trenul așa la prima stație (Bănița), apoi locomotiva s-a întors să ia celelalte două vagoane”, a relatat martorul.
CFR Călători a confirmat incidentul într-un comunicat oficial, menționând că defecțiunea tehnică a fost identificată la sistemul de cuplare al unuia dintre vagoane. Ulterior, în stația Craiova, vagonul afectat a fost înlocuit pentru a permite continuarea călătoriei în condiții de siguranță.
„Trenul IRN 1922 care circula pe ruta Oradea – Constanța, a plecat din stația Banița cu o întârziere de 248 de minute, cauzată de o defecțiune tehnică apărută la unul dintre vagoane. Problema a fost identificată la sistemul de cuplare al vagonului, iar în stația Craiova, din motive de siguranță și pentru a asigura continuarea călătoriei în condiții optime, vagonul afectat a fost înlocuit cu un alt vagon. Cerem scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate şi le mulţumim pentru înțelegere”, a transmis compania.
Trimite articolul
XPutea fi si mai rau, trenul putea sa gaseasca doua vagoane pe camp cu calatori mumificati cu tot…
Rromînika te iubesc!
Lipsa totala de responsabilitate si lipsa de personal calificat. Bine ca totul s-a terminat cu bine.
De neconceput așa ceva,scumpesc biletele dar condițiile și serviciile sunt neschimbate,vagoane vechi,aerul condiționat nu face față,întârzieri cu orele,zeci de ore până ajungi la destinație,și să mai pierzi și vagoanele pe drum e de noaptea minții!