Documentele au fost semnate de Mircea Mălan, președintele CJ Bihor, și Beniamin Rus, reprezentantul asocierii Selina – Drum Asfalt, câștigătoarea licitațiilor pentru ambele investiții.
Lucrările trebuie finalizate până la 30 iunie 2026. Potrivit autorităților, proiectele vor contribui la fluidizarea traficului spre și dinspre Arad (DN 79), într-o zonă tranzitată, cu numeroase centre comerciale și acces către Aeroportul Oradea.
„Primul pasaj, suprateran, va avea o lungime totală de 535 de metri și va fi construit peste sensul giratoriu existent de la intersecția cu intrările la centrele comerciale Era Shopping Park, Oradea Shopping Center și Dedeman. Valoarea lucrărilor este de 25.384.126,30 lei, fără TVA”, a transmis CJ Bihor într-un comunicat de presă.
Al doilea pasaj va fi subteran, la intersecția dintre Calea Aradului și Centura Oradea, având o lungime totală de 406 metri. Costul estimat este de 26,45 milioane lei, fără TVA. Ambele proiecte includ și pasaje subterane pentru pietoni.
Proiectul este finanțat din fonduri europene prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Trimite articolul
XLargirea drumului intre aeroport si Nojorid cistigata de Dumexim trebuia finalizata acuma 3 luni.Firma serioasa Dumexim poate in finalizare de parcari minuscule.
-
Tu nu ai citit ca, cei de la Dumexim ii construiesc casa de pe dealuri a lui Sebastian Marchis, directorul tehnic de la Primaria Oradea?Normal ca Dumexim face ce vrea, are dispensa de la domnul director, care mictioneaza pe oradeni.Daca credeti cumva ca cei de la PMO sunt mai corecti decat altii, va inselati.
-
Precis ca exista facturi pt materiale de constructie pt casa respectiva platita de pe cardul beneficiarului,nu sint materiale aduse de pe santierele Dumexim si nici intre muncitori nu sint angajatii dumexim.
-
Nimeni care isi face casa nu plateste cu cardul sau cu facturi. Toti fac la negru casele. Nici un om din munca nu poate sa isi faca casa cu acte in regula
-
-
Astea sunt modificarile modificarilor la intersectia aia.. Data trecuta au facut bretelele, care “vor descongestiona traficul” si nu l-au descongestionat.
Nici asta de acum nu e varianta finala, de exemplu din mandrele randari lipseste linia de tramvai spre aeroport…
-
Nu trebuie tramvai la aeroport, este mini autobus in ziua de azi si are maxim 2 calatori pe zi. Taxiul e 25 de lei pana la aeroport si te duce de acasa. Autobusul sau tramvaiul trebuie sa schimbi 2-3 linii si , dureaza 1-2 ore pana ajungi la aeroport cu pretul a 2-3 bilete. Nu trebuie tramvai la aeroportul cu 2 zboruri
Vor veni berbecii lansati de la Nojorid, fara nici un obstacol si ajung cu 100+ la semafor la linia de tramvai sau la zebra din apropiere. Sa te tii tamponari si pietoni loviti
