De ce nu raspunde CAS la telefon?

De Otilia Șandor
10Comentarii
De ce nu raspunde CAS la telefon?
Inspectorii Casei de Asigurări de Sănătate Bihor transmit scuze contribuabililor care nu reuşesc să îi contacteze telefonic la sediul de pe Şoseaua Borşului.

„Datorită numărului foarte mare de apeluri telefonice adresate zilnic, uneori nu se pot onora în totalitate solicitările adresate instituţiei noastre”, a informat Biroul de presă de la CAS.

Inspectorii spun că deocamdată „baza de date a CAS Bihor trebuie actualizată manual cu sumele achitate de către persoanele fizice şi persoanele fizice autorizate care au obligaţia de plată către fondul de asigurări de sănătate până la implementarea sistemului de obţinere online a acestor plăţi de la Administraţia Financiară”.

Cu această ocazie, persoanele care achită contribuţia de asigurări sociale de sănătate la Administraţia Financiară din zona de domiciliu, sunt informate că trebuie să prezinte o copie după aceste plăţi la CAS Bihor pentru a se opera calitatea de asigurat. „Aceeaşi situaţie se aplică şi tinerilor cu vârsta între 18-26 de ani care sunt elevi/ucenici/studenţi şi nu realizează venituri din muncă şi care au obligaţia prezentării adeverinţei care atestă anul de studiu”, transmit reprezentanţii CAS Bihor, care atenţionează că „fără înregistrarea acestor documente de către CAS Bihor, persoanele în cauză nu pot beneficia de servicii medicale gratuite şi pot întâmpina greutăţi şi întârzieri în obţinerea reţetei electronice”.

 

Taguri: ,


10Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !

versiunea HTML a comentariilor