Licitaţia OTL SA pentru cumpărarea a zece midibuze noi la preţul de 65.000 euro bucata nu a trezit niciun interes în rândul producătorilor sau comercianţilor. La termenul limită, nicio ofertă nu fusese depusă la sediul OTL. „Preţul fixat este prea jos”, este concluzia trasă de Csuzi Istvan, directorul societăţii municipale de transport. „Din discuţiile avute a reieşit că în 65.000 de euro nu se pot încadra în condiţiile de confort cerute”, spune acesta.
Acesta este preţul pentru care OTL a cumpărat ultimul lot de midibuze, explică directorul raţiunea pentru care s-a optat pentru această valoare: „Am primit un fel de feed-back cum că preţul acela e acceptabil dacă cumperi 24 de bucăţi dar nu pentru zece”.
Reiau licitaţia
Preţul de pe piaţă al acestor mijloace de transport variază în funcţie de locul de producţie: cele europene sunt mai performante şi mai scumpe faţă de ISUZU sau cele produse la marginea Uniunii, precum MAN-urile produse în Turcia.
Directorul spune că OTL va relua licitaţia, plusând patru sau cinci mii de euro pe maşină.
Pretenţiile societăţii sunt ca autovehicolele să fie dotate cu motoare diesel cu norme de poluare minim Euro 5, putere minim 100KW, să aibă o lungime între 7,5m şi 9,5m, cu două axe, cel puţin două uşi de acces, cu podea coborâtă la cel puţin o uşă pentru accesul călătorilor cu handicap. Capacitatea minimă de transport călători trebuie să fie de 25 de locuri, din care minim 15 de locuri pe scaune.
C.Gh.
Citiți principiile noastre de moderare aici!