Lansat în decembrie 2017, sistemul de plată online a Companiei de Apă Oradea, reușește să-și câștige tot mai mulți utilizatori în ultimii doi ani.
Nu a fost ușor, mai ales că un număr important de clienți (în general de vârstă a treia-a și cu domiciliul la casele din vatra veche a Municipiului Oradea), cca 12 000 clienți, achitau lunar factura emisa de CAO la casieria unității din cadrul Agenției Comerciale Oradea- str. Duiliu Zamfirescu nr.3.
Într-un sondaj intern referitor la gradul de satisfacție a clienților, cei care achitau la casierie ne-au răspuns foarte sincer, motivând că vin lună de lună la casierie din obișnuință, că au încredere în angajata casiera CAO la care plătesc de ani buni, că nu au și nici nu doresc să-și facă card bancar, etc.
Dacă la finalul anului 2018, doar un procent de 4,75% clienți au optat pentru plata online, spre satisfacția noastră în 2019 am avut primele cifre îmbucurătoare, clienții care utilizau plata online dublându-se față de anul 2018.
Evident că acum, traversăm o perioada dificilă (în cadrul Stării de Urgențe decretate în martie și prelungite în aprilie2020) care ne obligă pe toți să accesăm metodele alternative de plată pentru a evita deplasările la sediile furnizorilor de utilități.
În momentul declarării Stării de Urgență, Compania de Apă Oradea avea deja pregătit un sistem online, ușor accesibil, de preluare a documentațiilor necesare emiterii avizelor tehnice, încheierii contractelor, de gestionare a sugestiilor și reclamațiilor, operațiuni care pană atunci erau efectuate în cadrul Agenției Comerciale de la sediul unității din Str. Duiliu Zamfirescu nr 3.
De remarcat faptul că și anterior acestei situații, cifrele de pe primul trimestru 2020, ne-au confirmat trendul crescător a încasărilor online, acestea ajungând sa fie cu peste 50% mai mari față de finalul anului 2019, astfel 13,93% dintre clienții CAO optând pentru plata online.
Accesibilitatea și ușurința înregistrării cu un cont client pe site-ul CAO, au fost în mod sigur argumente pentru opțiunea de plată a clienților noștri. După o prima evaluare la jumătatea lunii aprilie 2020, este cert faptul că activările și tranzacțiile online au crescut exponențial, oferind clienților CAO, încrederea și confortul unor plăți sigure și rapide. Astfel la data de 15 aprilie 2020,un procent dublu de clienți CAO față de luna martie 2020, respectiv 28,21% au ales să utilizeze sistemul de plată online oferit de compania noastră. Fără îndoială că în aceasta perioadă au crescut încasările și prin celelalte mijloace alternative de plată: bănci, pay point, factorii poștali din ruralul ariei de operare CAO, dar de departe metoda cea mai agreată, azi, de clienții noștri este plata online.
In acest context, Compania de Apa Oradea mulțumește clienților pentru faptul că au accesat, mai ales în această perioada, cu încredere metodele alternative de plată a facturii de servicii apă și canal, și-i asigură de întreaga disponibilitate și deschidere în a le asigura servicii de calitate.
În plus, CAO, invită și alți clienți pentru a utiliza sistemul de plată online, accesând pagina de web a companiei www.apaoradea.ro sau pagina de web https://plataonline.apaoradea.ro/
Hristos a Înviat!
Sărbători fericite!
Trimite articolul
XE bine ca cineva e multumit si noi am fi multumiti daca apa ar fi curata,in general sambata e murdara…