BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Anunțuri
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
  • Economic
  • Educație
  • Cultură
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
Mapamond
Memoria, ameliorată de o ceașcă de cacao cu lapte pe zi

Memoria, ameliorată de o ceașcă de cacao cu lapte pe zi

la 28 October 2014 08:39
28 October 2014 08:39
Anumiţi compuşi chimici din boabele de cacao protejează creierul contra demenţei, iar o ceaşcă de cacao cu lapte servită seara, în fiecare zi, poate să amelioreze memoria, potrivit autorilor unui studiu publicat în revista Nature Neuroscience.
Scris de Carmen Ile - Anumiţi compuşi chimici din boabele de cacao protejează creierul contra demenţei, iar o ceaşcă de cacao cu lapte servită seara, în fiecare zi, poate să amelioreze memoria, potrivit autorilor unui studiu publicat în revista Nature Neuroscience.

Trimite articolul

X

Un ingredient-cheie din ciocolată ar putea inversa declinul memoriei, declanşat de procesul de îmbătrânire. Studiul arată că antioxidanţii din cacao – denumiţi flavanoli din cacao dietetică – au capacitatea de a îmbunătăţi memorie persoanelor de vârsta a treia, potrivit Daily Mail.

Oamenii de ştiinţă americani au dorit să afle dacă flavanolii din cacao pot să stimuleze funcţia cerebrală şi performanţa cognitivă pentru 37 de persoane, cu vârste cuprinse în intervalul 50-69 de ani, care au primit fie doze mari, fie doze mici de flavanoli de cacao timp de trei luni.

Participanţii care au primit cele mai mari doze de flavanoli de cacao au obţinut rezultate mult mai rapide decât cei care au primit doze mici din acele substanţe.

Cercetarea oferă prima dovadă directă a faptului că o componentă asociată cu declinul memoriei la vârsta a treia este cauzat de o regiune specifică din creier şi că acest tip de declin al memoriei poate fi încetinit printr-o intervenţie de ordin dietetic, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Columbia din Statele Unite ale Americii, autorii studiului.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
cacao cu lapte ,
cercetatori ,
flavanoli ,
memorie ,
Nature Neuroscience ,
studiu
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bărbat din Valea lui Mihai, condamnat la 8 ani de închisoare pentru că și-ar fi violat nepoata de 13 ani
    Un bărbat din orașul Valea lui Mihai a fost condamnat la 8 ani de închisoare pentru viol, fiind acuzat că, timp de mai bine de un an, și-a obligat nepoata în vârstă de 13 ani să întrețină cu el relații sexuale orale.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    O nouă fabrică de 4 milioane de euro va fi construită la Salonta. Investiția va crea 100 de locuri de muncă
    O nouă fabrică va fi construită în zona industrială din Salonta, pe strada Iosif Vulcan, momentul fiind marcat printr-o festivitate de punere a pietrei de temelie pentru noua unitate de producție a companiei Corex România.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Minor prins cu „cristal”, într-un magazin din Oradea. A fost condamnat alături de 3 bihoreni, pentru trafic de droguri
    Tribunalul Bihor a pronunțat sentința în cazul a patru bihoreni, printre care și un minor, acuzați de trafic de droguri de risc și mare risc, tentativă la această infracțiune, dar și de deținere de substanțe interzise pentru propriul consum.

    BIHON CAO

    De unde a venit apa fierbinte din Valea Nimăiești? Compania de Apă Oradea face publice primele constatări

    BIHON CAO

    Anunț întrerupere furnizare apă potabilă în zona străzii Doina

    BIHON CAO

    Întreruperea alimentării cu apă în Oradea – strada Tudor Vladimirescu

    Economic

    10 milioane de euro pentru producătorii locali. Ce pot construi primăriile din Regiunea Nord-Vest
    Autoritățile locale din Regiunea Nord-Vest vor putea accesa fonduri europene pentru dezvoltarea unor infrastructuri dedicate producătorilor locali.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Trei sate din comuna Copăcel vor beneficia de o nouă rețea de alimentare cu apă
    Locuitorii din satele Chijic, Copăcel și Surduc vor avea acces la o rețea de alimentare cu apă potabilă, în urma unei investiții derulate de administrația locală din comuna Copăcel.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    „Caștalău”, un recidivist din Bihor, va fi predat în Ungaria după ce va executa în țară 3 ani de pușcărie
    Curtea de Apel Oradea a admis, zilele trecute, o cerere a autorităților judiciare din Ungaria și a dispus predarea în țara vecină a unui recidivist din Suplacu de Barcău, Elemér Marian Kállai, zis „Caștalău”, de 51 de ani.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X