BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Anunțuri
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
  • Economic
  • Educație
  • Cultură
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
Mapamond
Un roman din Arizona si-a ucis sotia

Un roman din Arizona si-a ucis sotia

la 13 December 2007 09:16 Reactualizat la: 10 February 2011 02:23
39 Comentarii
13 December 2007 09:16 Reactualizat la: 10 February 2011 02:23
Poliţia din statul american Arizona a pus sub urmărire un imigrant român despre care se crede că şi-a împuşcat mortal fosta soţie în plină stradă, în faţa unei biserici.
Scris de IM:IMF - Poliţia din statul american Arizona a pus sub urmărire un imigrant român despre care se crede că şi-a împuşcat mortal fosta soţie în plină stradă, în faţa unei biserici.

Trimite articolul

X

Potrivit poliţiei, după ce a comis crima, Daniel Paulo Parasca a luat cu el cei doi copii, o fetiţă de 3 ani şi un băiat de 4, care erau în maşina fostei sale soţii, Gabriela. Fetiţa a fost apoi lăsată la un spital, deoarece era şi ea uşor rănită de un glonţ. Băieţelul a fost şi el lăsat în seama unor rude, iar Parasca a dispărut fără urmă. Cei doi s-au căsătorit în România, în 2002. Femeia a cerut divorţul în septembrie, anul acesta.

Cu o lună mai înainte, ea solicitase un ordin de restricţie pe numele bărbatului, pe care-l acuza că a lovit-o, a scuipat-o şi a ameninţat-o cu moartea, în faţa copiilor.

Trimite articolul

X
39 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Anonim says:
    December 13, 2007 at 7:03 pm

    Aseara respectivul ucigas s-a sinucis, dar au ramas cei 2 copii orfani si probabil cu traume pe viata vazandu-si mama impuscata in cap in fatza lor… trist.

    Reply
  2. Anonim2 says:
    December 13, 2007 at 7:05 pm

    Gabriela era din Oradea, pe numele de fata fusese Ardelean.

    Reply
  3. Cristi P. says:
    December 13, 2007 at 11:17 pm

    Stie cineva in fata carei biserici s-a petrecut tragedia?

    Reply
  4. Anonim says:
    December 14, 2007 at 7:07 am

    Dementul era un alcoolic, isi batuse nevasta in prezenta copiilor de nenumarate ori, orbit de gelozie fabrica tot felul de scenarii sumbre. Amenintase de mai multe ori nevasta ca o va omori, chiar pastorului american de la scoala copiilor i-a marturisit ca o sa-i vina de hac. A reusit sa o omoare dupa ce a urmarit-o cind ducea copiii la gradinita, apoi a confruntat-o in masina ei, omorind-o cu singe rece in fata copiiilor. A luat copiii pe care i-a lasat pe unul la spital si pe celalalt la prieteni, apoi a mers sa bea. Beat crita s-a indreptat cu un prieten spre casa lui care era inconjurata de politie, dar a preferat sa fuga. S-a sinucis cu aceeasi arma intr-un canal de apa. A pierit cum a trait, ca un caine.Nu a fost pocait!

    Biserica Americana avea Child Day Care, gradinitia unde erau inscrisi copiii.

    Reply
  5. Anonim says:
    December 14, 2007 at 10:01 pm

    Gabriela Parasca era din Oradea si avea 30 de ani cind a fost impuscata mortal.

    Reply
  6. Cristi Pendula says:
    December 15, 2007 at 2:18 pm

    Mai Anonimilor ,ce informati sunteti .De ce nu va angajati la un serviciu de presa sa comentati toate porcariile si sa fiti si platiti pentru asta ?!

    Reply
  7. Anonim says:
    December 15, 2007 at 10:00 pm

    Cu putina minte ai intelege ca exista motoare de cautare pe Internet si tastind numele Daniel Parasca te trimite la portalul de news cu stirile respective. Ce e asa de complicat ?

    Reply
  8. Brian says:
    December 19, 2007 at 1:23 am

    Informatiile sunt prezentate in mod eronat de catre Steven Bonica, un as din Chicago, plecat tot din Oradea, var al Gabrielei Parasca. Lucrurile de fapt stau in felul urmator. Daniel a adus-o in America pe Gabriela in anul 2002. La scurta vreme, tanara oradeanca a inceput sa-si gaseasca amanti. In momentul cand Daniel i-a interzis sa mai “iasa out” cu diversi indivizi, tipa a inceput sa devina obraznica. Pe fondul acestor obraznicii, Daniel a devenit violent. Ea in loc sa se potoleasca si-a continuat aventurile amoroase. In plus a cerut tribunalului un ordin prin care sa-i interzica sotului sa se mai apropie de casa ei. Acesta in ultima vreme o urmarea pe Gabriela Ardelean Parasca si ii facea fotografii in diverse ipostaze, in general cu mexicani si negrii.

    Reply
  9. Brian says:
    December 19, 2007 at 1:29 am

    Acum vin si sar multi fosti amanti de-ai Gabrielei Parasca sa o scoata basma curata. Li s-a dus amanta. Bistriteanul a aplicat ca in vechime: Legea lui Moise pentru adulter. De asemenea, si alte stoarfe cu care mergea Gabriela Paraasca la negrii, nu mai au companie acum. Ce o sa se faca dragele de ele oare?

    Reply
  10. Anonim says:
    December 20, 2007 at 8:18 pm

    Brian, tu ori esti neam cu crimilalul, ori esiti orb, ori analfabet si nu stii sa citesti. Du-te pe internet
    si roaga pe cineva sa-ti citeasca si tie ce sa intimplat. Daniel Parasca isi batea sotia cu regularitate o supunea la tot felul de chestii oribile.In sfirsit dupa 6 ani de chin, Gabriela si-a luat inima in dinti si a plecat de la el. Daca esti neam cu el poti sa ai acces la dosarul lui si vei vedea de ce era in stare. Macar trebuia sa se gindeasca la copii lui care acum nu mai au parinti, dar nu numai ca nu s-a gindi la asta, i-a si traumatizat pe viata impuscinu-le mama cu bestialitate in fata lor, a tras 4-5 goloante in ea din apropiere (ar trebuii sa vii sa vezi cum arata o fiinta plina de dragoste si cu zimbetul pe buze, dupa ce (……) si-a descarcat revolverul in trupul ei ), numai un om fara ratiune(……) poate face asa ceva(si unul mai destept, sa scrie ceea ce tu ai scris). Imi pare rau ptr. tine dar daca tu crezi ca ceea ce el a facut este bine, ar trebuii sa cauti si tu ajutor.

    Reply
  11. Brian says:
    December 21, 2007 at 9:07 pm

    Vreau sa-ti clarific cateva chestii ca sa nu mori imbecil. In primul rand toate informatiile care apar pe INTERNET sunt declaratiile Gabrielei la politie si la tribunal. Acum, tu daca nu esti analfabet, ar trebui sa-ti dai seama ca intre o acuzatie si o dovada este o oarecare diferenta. O sotie tarfa poate sa-si acuze sotul de orice pentru a avea un alibi in fata lumii pentru divort. Daca tribunalul constata ca acuzatiile respective sunt valide, Daniel ar fi fost imediat dupa gratii nu sa se afle doar cu un “restraint order” pe care in America poti sa-l obtii impotriva oricui in 5 minute. De ce s-a comportat Daniel asa? Pentru ca a ajuns bolnav psihic din cauza ei. Dupa ce ca a adus-o din Romania, a tinut-o ca pe palme, ea a inceput sa umble cu altii. Se vede ca nu esti din Arizona ca nu stii toata povestea. Gabriela in ultima vreme umbla in vazul tuturor cu un tip necasatorit, care are 37 de ani, si lucreaza ca si tamplar (kitchen cabinets). Nu sunt prieten cu Parasca, nici macar nu l-am cunoscut indeaproape numai ma deranjeaza gandirea asta opaca pe care o au unii si judeca numai superficial.

    Reply
  12. Brian says:
    December 21, 2007 at 9:14 pm

    As vrea sa iti mai clarific ceva. Pastorul Petrica Lascau s-a smiorcait la priveghi ca nu a mai vazut asa ceva in cariera lui de pastor ca cineva sa-si omoare sotia in fata propriilor copii. Ce a uitat sa mentioneze Lascau a fost ca era de fapt “fosta sotie, care a divortat de el si acum umbla cu unul din biserica lui”. Apoi tot Lascau a spus ca i-a intalnit doar de doua ori in viata lui. Daca a fost chiar asa interesat de soarta lor, de ce nu s-a ocupat mai mult de ei? E simplu sa dai crezare persoanei care joaca rolul de victima si care vine si plange. Ca sa afle adevarata cauza, trebuie sa fii consilier. Ca sa dai crezare privind doar lucrurile la suprafata orice tractorist poate. Imi pare rau cand pastorii fac afirmatii inexacte si nu spun tot adevarul.

    Reply
  13. Brian says:
    December 21, 2007 at 9:23 pm

    Mai am o intrebare pentru tine: Cate cazuri de adulter are stimabilul Lascau in biserica lui? Cred ca nici el nu stie. Cand aude de adulter (pnetru ca sunt numeroase cazuri) nu se mai inspaimanta. Doar cand aude de crima, profita de ocazie si imediat varsa doua lacrimi. Consecintele insa sunt aceleasi. Daca copii aia ar fi crescut cu o mama adultera, care dupa ce a divortat bineinteles ca ar fi cautat partener si sa se casatoreasca, ce educatie ar fi avut copii aia? Sau, potrivit lui Lascau, decaderea morala este doar atunci cand comiti crima? Nu vreau sa spun ca Daniel a facut bine ce a facut dar nici sa o scoti pe Gabriela ca fiind inger nu e cazul. Daca tot crezi in Dumnezeu, de ce a ingaduit Dumnezeu (cel care da binecuvantare in casatorie) ca in inger sa se casatoreaca cu un demon si sa aiba sfarsitul acela rusinos pe care l-a avut Gabriela? Te rog sa-mi raspunzi la aceasta intrebare.

    Reply
  14. Bucurestianul says:
    December 21, 2007 at 10:09 pm

    M-am uitat si eu la privegiul de la Happy Valley pe site-ul lor: http://www.happyvalleychristiancenter.org
    Cel mai demagog mi s-a parut pastorul de la biserica Betania din Oradea care a invocat niste minciuni pe care nici popa de la noi de la ortodocsi nu le spune la inmormantari. Tipul a spus ca Gabriela si-a tinut “DA”-ul pe care l-a spus la cununie pana la capat. Ce minciuni cand de fapt in toate stirile de pe INTERNET scrie ca Gabriela a divortat de el in luna septembrie, anul acesta.

    Reply
  15. Laurentiu says:
    December 21, 2007 at 10:14 pm

    Ai dreptate, se pare ca zambetul Gabrielei l-a fascinat si pe pastorul din Oradea. Cam asta ii intereseaza pe pastori, daca le zambesti esti cool si nu e treaba lui ce faci tu cu viata ta personala. La urma urmei daca Gabriela umbla cu alti barbati pe cine interesa chestia? Daca ea se lingusea pe langa noi si ne zambea tot timpul, noi suntem de partea ei. Singurul caruia nu-i convine e sotul. Asa ca nu ne miram ca prietenii nu se leaga de viata ei personala ci o scot pe aceasta Gabriela Parasca mai sfanta decat fecioara Maria. Apropo, nu e interesant ca pastorii astia penticostali nu e cinstesc pe Maria dar o cinstesc pe Gabriela?

    Reply
  16. Anonim says:
    December 21, 2007 at 10:27 pm

    Ce ridicol cu inaltarea Gabrielei asteia. Sa stii ca e cam grav si cu crestinatatea de astazi. Daca esti baiat necasatorit si te casatoresti cu o tarfa care-ti macina viata dar afara zambeste la toata lumea, ai pierdut totul. Toti pseudo-crestinii astia ingusti se vor uita numai la aparenta si nimanui nu-i va pasa sa afle si parerea ta. Lucrul acesta te va imbolnavi mintal. Lumea-l crede pe cel care e mai lingusitor in afara. Apoi, cauta sa mascheze adulterul, sa arate ca asta nu exista. O serie de femei care cauta sa o apere pe Gabriela ca sa nu fie banuite si ele, mai ales ca erau prietene. Daca se certeceaza mai mult, sa vezi cate s-ar descoperi. Dar ei prefera sa ramana la atat. Nu-i intereseaza adevarul. Vor sa aiba doar biserici mari. Crima nu o poate nega ca au vazut-o toti dar adulterul e ceva care vor sa-l ascunda. Sa te fereasca Dumnezeu de curve sa nu cazi in gura lor ca ye baga in pamant, asa cum l-a bagat si pe acest Daniel pe care se pare ca nimeni nu a vrut sa-l inmormanteze. Ce ipocriti!

    Reply
  17. Gagarin says:
    December 22, 2007 at 12:43 am

    Crestini corupti care nu o cinstesc pe Maria (care s-a pastrat curata chiar si inaintea de casatorie) dar cinstesc femei din astea de tipul lui Gabriela Parasca. Ei nu se aduna sa cinsteasca viata Mariei, mama Domnului (Doamne fereste ala e pacat) dar se aduna sa cinsteasca o femeie a carui moralitate este indoilelnica, care chiar si dupa casatorie ar fi avut relatii nepermise cu diversi masculi. Sau a fost Gabriela cumva mai sfanta decat fecioara Maria? Daca nu, atunci cum in cinstea uneia va adunati si faceti mare parada si pe cealalta o ignorati? V-ati adunat vre-odata sa o cinstiti pe fecioara Maria? Vreau un crestin din SUA sa-mi raspunda la aceaste intrebari.

    Reply
  18. Dragomir says:
    December 22, 2007 at 2:17 am

    Ce ma mira e ca unii care au fost afectati de cazuri de adulter in familie continua sa apere astfel de femei. Sau credr ca ceea ce li s-a intamplat a fost doar produsul haosului si a intamplarii oarbe? (sa nu invete absolut nimic din asta). Un asfel de caz este chiar al unei nurori, caz arhicunoscut in Arizona. Ar fi bagat mana in foc ca e femeie cinstita pana cand a constatat ca de fapt copilul era al altuia. Din aceasta experienta rezulta clar ca adulterul nu e ceva care poti sa constati din afara si la prima vedere, e ceva ascuns. Asa ca pastorasul nostru sa nu mai bage el mana in foc pentru astlfel de cazuri pentru ca s-ar putea ca Dumnezeu sa-i de-a o a doua lectie daca din prima nu a invatat nimic. Daca fiul lui ar fi zis ceva, tatal i-ar fi zis ca e doar in capul lui, asa ca a asteptat pana a prins cazul concret. Daca nu se demasca singura, toata viata o trecea drept sfanta, ar fi onorat-o si pe aia ca si pe Gabriela Parasca. Dar vezi ce parsiva e lumea? Cand e la tine in familie te afecteaza dar cand e la altul repede “tindem sa credem ca a fost usa de biserica”.

    Reply
  19. Dragomir says:
    December 22, 2007 at 2:24 am

    Ca sa fiu mai clar. Un baiat cand s-a dus sa-si viziteze sotia dupa ce a nascut, la spital s-a intalnit cu un alt mascul. Sotul l-a intrebat cine este si respectivul a spus ca e tatal copilului. Si asa a fost. Acum trebuie cumva toti sa astepte un astlel de moment ca sa-i credem pe sotii care si-au prins sotia cu mata-n sac? Daniel Parasca nu de putine ori o gasea pe Gabriela vorbind la telefon romantic cu diversi masculi si in momentul cand i-a cerut sa renunte la astea, a zis ca o agreseaza verbal. Sa va fie rusine tuturor celor care o aparati pe aceasta femeie. Daca nu incetati cu adulterul in Phoenix, veti vedea din ce in ce mai multe impuscaturi. Cutremurati-va de pe acum si strigati impotriva acestui pacat. Curvia are consecinte grave si de aceea Dumnezeu ingaduie astfel de crime in comunitatea romana din Arizona. Nicidecum ca sa incepem sa onoram curvele!

    Reply
  20. Ofeliu says:
    December 22, 2007 at 4:28 am

    Interesant ca toti pastorii i-au contemplat zambetul Gabrielei Ardelean fara sa tina cont ca de fapt tocmai zambetul acela a fost unealta cu care flirta si atragea multi barbati usuratici dupa ea. Se pare ca in ispita aceasta au cazut si pastorii care au vorbit la priveghi. Liderii nostri dau crezare totala unor astfel de cazuri atunci cand e vorba de unul pe care-l invidiaza si vor sa-l retrogradeze dar in general ei flirteaza cu tipele si il scot pe mascul vinovat. Daca e slab, barbatul cand observa ca toti, inclusiv pastorii nu sunt de partea lui, si nu sunt pentru adevar, pot sa alunece intr-o directie foarte gresita. Sincer mi-e mila de Daniel. Nimeni nu s-a oferit sa-l ajute dar acum toti dau cu bata ca sa castige puncte in fata neamului mare a lui Ardelean. Si in religie s-a ajuns mai rau ca in politica.

    Reply
  21. Anonim Arizona foarte aproape de locul faptei says:
    December 22, 2007 at 6:23 am

    Nu i-am cunoscut pe nici unul din ei, si poate ca e mai bine. Nu conteaza ca esti roman, negru, chinez mexican sau mai stiu eu ce nationalitate….crestin sau ne-crestin, nu ti s-a dat dreptul sa iei NIMANUI viata! Ca era sfanta, ca era curva, este treaba ei si ea va da socoteala…cine esti tu sa pui capat vietii cuiva??? Poate ca el nu era in stare de “nimic” si de aceea a cautat altundeva…se pare ca totusi a avut grija de cei 2 copii, ducandu-i la scoala!!! Stie cineva cat e de greu sa faci fata de una/unul singur/a?
    Ai multe alegeri in viata: poti sa alegi sa devii maniac/ obsedat sau poti sa iti vezi de viata in continuare cu demnitate si decenta….ca doar sunt si alte cazuri poate mai grave! Viata e grea si plina de necunoscut….In orice caz, nu ai dreptul sa iei viata nimanui, nu ai dreptul sa lasi copii fara parinti (iremediabil!!!) si fiecare are dreptul la alegere…daca ea a ales sa fie cu negrii sau cu mexicani…cui ii pasa? fiecare ar trebui sa isi vada barna…exista un motiv pt toate! Parasca, indreptatit sau nu, va da socoteala mai devreme sau mai tarziu!!! Imi pare insa sincer rau de copilasi, ce vina au ei ? Vor fi marcati pe viata…

    Reply
  22. Maiorescu says:
    December 22, 2007 at 6:37 am

    Cand esti casatorit nu cred ca poti sa faci ce vrei. Casnicia implica ceva. Daca ai o parere contrara, inseamna ca esti una dintre curvele care erau prietene cu ea. Doar stoarfele gandesc asa si considera ca negrii si mexicanii sunt mai capabili decat sotii lor si apoi isi acuza sotii de tot felul de chestii, eu zic ca Gabriela Parasca si-a meritat destinul. Sunt ferm convins ca ea a ajuns in iad, de el nu stiu. Dupa parerea ta doar el a gresit si a curvi este OK. Dumnezeu a aratat insa contrariul prin faptul ca nu i-a crutat viata.

    Reply
  23. Maiorescu says:
    December 22, 2007 at 6:40 am

    De copilasi oricum nu era bine. Nici sa traiasca cu o mama adultera, invatau si ei la fel, asa ca tot in iad ar fi ajuns. Asa, poate bunicii vor fi invatat ceva din greselile fiicei si ii vor da un alt tip de educatie. Sa speram….

    Reply
  24. Radauti says:
    December 22, 2007 at 7:02 am

    Vreau sa analizam cazul din punct de vedere filozofic. Ai dreptul sa faci pe cineva sa sufere? Omeneste vorbind. Daca nu, atunci nu ai dreptul sa minti pe cineva, sa-i spui ca ii vei fi fidela toata viata si la bine si la rau si ca doar moartea te va desparti de el, sa-i faci si doi copii si apoi sa rupi juramantul acela si sa umbli cu altii. Persoana de buna credinta caruia i-ai jurat loialitate, va suferi amarnic. Ce drept ai sa faci pe cineva sa sufere? El nu a avut dreptul sa-i ia Gabrielei viata, iar Gabriela nu a avut dreptul sa isi bata joc de legamantul pe care l-a facut cu el (ca ii va fi credincioasa si fidela indiferent ce circumstante). Deci in fata acestui tragic eveniment, trebuie sa analizam la rece vina amnbilor raposati. Nu putem sa dam doar pe el si pe ea numai sa o compatimim si nici invers. Daca invinuim pe unul, trebuie sa discutam si despre vina celuilalt, fie ea mai mare sau mai mica.

    Reply
  25. Nasaud says:
    December 22, 2007 at 7:10 am

    Cred ca faptul ca a fost bistritean a jucat un rol esential aici. Bistritenii sunt in general oameni duri, chiar si femeile din zona respectiva sunt cam razvratite. Eu cred ca daca era din Arad era mult mai molcom si nu ar fi aplicat legea lui Moise.

    Reply
  26. Anonim says:
    December 23, 2007 at 5:56 am

    nu imi vine sa crede ce citesc!!!!!!!ce ii treaba voastra cine ce a facut?si de ce aruncati numa pietre?care dintre voi nu are nici un pacat ala sa ridice o piatra si sa arunce!In primu rand nici gabi nici sotulei nu mai sunt in viata sa raspunda la aceste cmentarii fara inima si fara rusine,in al doilea rand dati putin respect familiilor care sunt sigura ca intru-n fel sau altul for citi aceste comentarii…si mai ales ganditi-va la copii care poate fetita stie sa citeasca…..puneti-va voi in locul lor si sa va prinda putin rusinea….nimeni in afara de D-zeu nu are voie sa ia o viatza,si nu zic ca gabriela a facut bine ce a facut…daca a facut….nu stiu …dar totusi stim ca atunci cand o familie trece prin asa necaz noi ar trebui sa ii sprijinim nu sa adaugam mai mult nu?cel putin asa am fost eu invatata acasa si stiu sigur ca si voi!Asa ca hai sa terminam cu vorbele astea asa de urate si de grele si sa fimi oameni macar ptr copilasii care saracii vor trebui sa treca prin viataza fara o mama sau un tata care sa fie langa ei cand plang sau rad ,cand se trezesc sau cand merga la somn cand termina liceul sau faculta sau cand se vor casatori….ganditi-va bine!!!!

    Reply
  27. Anonim says:
    December 24, 2007 at 5:22 am

    Oameni buni , comentariile dvs sunt de speriat ! Pe ce planeta traiti ? Daca nu s au putut intelege de ce nu s au despartit ? Asa poate s ar fi trezit la realitate , amandoi , si aveau sansa sa se pocaiasca .

    Reply
  28. Anonim says:
    December 27, 2007 at 2:50 pm

    Stiti dragilor ce ma deranjeaza cel mai mult?teatrul asta jucat din pacte de 99% din fratii nostri pocaiti ! care din pacate numai cunumele sunt pocaiti sar nu si cu sufletul! Teatrul asta jucat de toti ca sa para pe dinafara ca totul e OK si uite ne trezim ca nici pe departe nu este asa ? De ce nu sunteti sinceri, ma intreb cine a stiut de calvarul fetei de aici din Romania nici macar familia!!! ca sa nu afle nimeni! Ati vazut frati si surori D-zeu v-a aratat ca nu numai familia din tara a aflat si a trebuit sa afle de calvarul fetei voastre, ci UN GLOB PAMANTESC A TREBUIT SA AFLE DESPRE ACEASTA TRAGEDIE ! ASA PEDEPSESTE PROBABIL D-ZEU PE CEI CARE NU SUNT SINCERI!.apropo am inteles ca mama lui Gabi de mai mult timp stia despre calvar ,As dori sa o intreb ,ea ca mama pocaita ce a facut pentru ea? s-au mergea numai asa de hac in America ? Eu daca as fi fost in locul ei le-as fi urcat pe toti in avion si le-as fiadus acasa !La naiba cu toata America ! vii acasa cu mine si gata ! dar iarasi ma gandesc era alt bai ca afla lumea !!!! greseala doamna mare greseala ai facut!Nu stiu cum vei trai cu ideea asta !!!Pacat mare pacat de cei doi copii !!! dar cand o sa creasca poate vor intelege sau niciodata !

    Reply
  29. Anonim says:
    December 28, 2007 at 12:40 am

    E pacat ca s-a intamplat o asemenea tragedie in randul romanilor din diaspora.E foarte simplu sa punem vina pe unul si pe altul si sa tragem concluzii gresite; in cazul acesta doar Dumnezeu a fost acela care a stiut realitatea, cert este ca pentru cele petrecute sigur cineva va da socoteala.
    Cat despre faptul ca Daniel era de langa Bistrita, asta nu cred ca are nimic a face cu ce fel de om esti.Probabil ca cel ce facuse comentariul respectiv, cu privire la locul de unde venise Daniel nu stie ca in America aceasta nu este prima tragedie din randul ramanilor,au mai fost si altele(crime) facute, si acestea de alti indivizi care veneau din diferite parti ale Romaniei.
    In momentul de fata lucrul ce ne ramane de facut, fie ca suntem in Romania sau oricare parte a lumii, este sa venim in ajutorul acelor familii care trec prin dificultati pana inca nu este prea tarziu.

    Reply
  30. Andron Marius says:
    January 20, 2008 at 11:31 pm

    Oameni buni … nu inteleg de ce il acuzati numai pe Daniel??? Daca Gabi nu se folosea de el fiti siguri k nu se intampla asa ceva … Dupa ce a dus-o in America si a facut-o femeie … Curva ce s-a gandit … il prostesc eu pe asta … dar nu a fost asa …
    … Daca nu l-a iubit de ce s-a casatorit cu el ?
    … S-a folosit de el … asa k nu dati vina doar pe Daniel …
    … A fost un om foarte bun …dar nu suporta MINCIUNA si mai ales sa FIE MINTIT …. Asa ca Daniel va ramane in SUFLETELE si INIMILE noastre …. Domnul sa-l odihneasca in pace …. Nu te vom uita niciodata Daniel …

    Reply
  31. Alexandru says:
    January 22, 2008 at 7:51 pm

    Nu e vorba de-a judeca pe altii. Toata lumea incearca sa-l judece pe el. De ce ma rog daca tot nu e voie sa judeci? Sau pe sot avem voie sa-l judecam iar pe sotie nu? De unde stiu cel ce-l judeca pe Daniel ca vina i-a apartinut doar lui? Am o intrebare. Multi au spus ca au fost la ei in casa. Intrebarea mea nu e daca au fost la ei in casa ci daca au locuit cu ei in casa? Daca nu, atunci va rog in mod respectuos sa va abtineti. Voi ati fost fascinati doar de zambetul acela viclean al Gabrielei dar nu ati stiut ce se ascunde sub el. Rudeniile, bineinteles ca incearca sa-si apere onoarea familiei.
    Un preot a spus ca i-a vazut chiar in fata lui cum s-a comportat Daniel. Cate ingustime mintala. Sfintia ta, aceea a fost doar o reactie. Trebuia sa-ti folosesti putin neuronii si sa-i pui sotiei niste intrebari de baraj si vedeai cum se contrazicea singura. Apoi, altii vin cu argumentul ca Gabi avea grija de copii. Pai, voi ce traiti in America, spuneti-mi si mie cate mamici sunt acolo cu trei copii de la trei tati si are mare grija de ei: ii duce la cele mai buni scoli etc. A avea grija de copii nu inseamna ca nu era adultera. Nu scrie in Biblie ca gelozia e tare ca moartea? E in natura omului e data de Dumnezeu. Da sunt de acord, el nu avea dreptul sa ii ia viata iar ea nu avea dreptul sub nici o forma sa curveasca. Sau potrivit doctrinei voastre avea acest drept?

    Reply
  32. Faraon says:
    January 22, 2008 at 9:48 pm

    Stiti care este diferenta intre o victima si o femeie care joaca rolul de victima? Pe prima nu o crede aproape nimeni pentru ca nu mai are nici putere sa vorbeasca cu oamenii. Pe a doua o cred majoritatea, inclusiv liderii religiosi. Asta pentru ca, jucandu-si bine rolul, aplica toate regulile jocului pentru a fi credibila. Nu uita sa le si zambeasca consilierilor, nu uita sa le spuna ca ea se ruga cu copii pentru sotul ei (chiar si cand umbla cu alti barbati de mana prin parcuri). Ohh si mai ales accentueaza faptul ca fostul sot o apostrofa oriunde o intalnea. Ce uita ea insa sa spuna ca sotul iesea in calea ei cu flori pentru ca dorea sa se impace si ea ii intorcea spatele si ii ranjea ironic. Ea prezinta doar efectele, reactia lui extrema si se straduieste sa convinga purtatorii de opinie publica (in cazul acesta liderii crestini). Din toata chestia asta un lucru e cert: Solomon a avut dreptate: “gura curvelor este o groapa adanca. Pedepsit este cel care cade in ea”. Cum va explicati versetul acesta biblic, stimati crestini? Daca “curvele” despre care vorbeste Solomon ar fi “prostituate pe fata” nu le-ar da nimeni crezare. Dar tocmai de aceea sunt periculoase pentru ca stiu sa-si joace bine rolul de victima si oamenii limitati le cred.

    Reply
  33. Obama says:
    January 24, 2008 at 10:33 pm

    Din expresiile celor care au cuvantat la priveghi (cei trei pastori, sau magi, sau magicieni)reiese ca Gabi era o femeie sincera. Oare cum au ajuns ei la conluzia asta? Cum stiau ei ca doamna Parasca nu mintea? Au avut delector de minciuni? Doar se vedea.. ar spune cineva. Ce se vedea ca spune adevarul integral sau ca parte din informatiile pe care vi le spune sunt verificabile. La partea verificabila nu minte nimeni. Dar a impleti adevarul cu minciuna, acolo e problema. Ce bine ar fi daca nu s-ar grabi nimeni sa de-a o sentinta. Biblia spune ca “vai de cel prin care vine pacatul”. Un lucru e clar ca femeia l-a mintit si la un punct oarecare cauta sa-l convinga ca pana si numele sa si-l schimbe in Ardelean (sa-l cheme Daniel Ardelean). Toata morala pe care au tras-o vorbitorii nostri a fost “sa nu ne mai impuscam unii pe altii ca e ingrozitor. Nu am dori sa se mai intample asemenea lucruri in comunitatea romana”. Deci cu alte cuvinte, lucrurile care duc la asemenea efecte pot sa se intample doar de impucaturi sa nu mai auzim ca de alea ne e frica si noua. Halal gandire!

    Reply
  34. Aurelian says:
    January 25, 2008 at 1:10 am

    Intelectualii acestia “de colivie” cred intotdeauna cand cineva minte (sau inseala)se poate citi cu usurinta pe fata lui. Apoi, ei cred ca daca o femeie adultera sau necinstita trebuie sa aiba si anumite deviatii de comportament. O femeie “nice” nu are cum sa minta sau sa insele. Sa mai iasa si ei din colivie (sau din pulpit) si sa vada ca exista prea multe cazuri in care femeile acestea “nice” fac victime in urma lor. Daca insa, prin comportamentul lor necistit reusesc sa-l infurie pe sot si acesta vorbeste urat, l-a si convins pe consilier ca ea are dreptate. Daca tot au salarii, eu le recomand sa mearga la scoala si sa mai invete ca altfel sunt pusi in situatia sa emita judecati nedrepte. Asa cum o serie de panglicari au sarit imediat sa o apere pe Gabriela, consider ca si Daniel are dreptul la aparare. Nu exclud deloc posibilitatea ca el a fost un om bun, de exceptie dar ca o femeie frivola i-a distrus viata. Bineinteles ca dupa ce a prins-o cu minciuna in repetate randuri, apoi el a devenit suspicios la fiecare intarziere cu orele, noaptea “la cumparaturi” sau la cochetariile cu vecinii. Daca nu o prindea cu flirtul, el nu devenea atat de suspicios. Am un fel de simtamant ca le-a tras cu ochiul si la consilieri sau la cei “trei crai de la Rasarit”. Dumnezeu sa aiba mila de ei si sa le de-a intelepciune!

    Reply
  35. Anonim says:
    January 29, 2008 at 7:23 pm

    vad ca l-ai cunoscut bine pe Daniel, ai fost indragostit de el?

    Reply
  36. Lupescu says:
    February 2, 2008 at 6:18 am

    Multe fete au fost indragostite de Daniel inainte de-a se casatori. Din pacate, in loc sa se catoareasca cu o fata frumoasa si cinstita, s-a casatorit cu o parasuta. Daca nu nimerea prost cu casatoria, nu ajungea aici. Asa ca baieti, aveti grija cu ce pramatii va incurcati. Daca va plac aventurile, sa stiti ca nici Dumnezeu nu va va da o fata cinstita.

    Reply
  37. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Suspiciuni de cartel pe piața microbuzelor electrice pentru elevi. Ancheta vizează și proceduri din Bihor
    Consiliul Concurenței a efectuat luni, 18 mai, inspecții inopinate la sediile unor companii implicate în comercializarea microbuzelor electrice pentru transportul elevilor, în cadrul unei investigații privind posibila trucare a licitațiilor publice organizate prin proiecte finanțate din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO/VIDEO
    S-a deschis traficul peste pasajul de pe Oneștilor. Lucrările au ajuns la 90%
    Circulația rutieră în sensul giratoriu amenajat deasupra pasajului rutier de la intersecția străzilor Tudor Vladimirescu, Oneștilor și Lăpușului a fost redeschisă luni, 19 mai, de la ora 12:00.

    Economic

    După controverse și petiții, Guvernul schimbă regulile pentru e-Factura
    Guvernul pregătește modificări importante în sistemul RO e-Factura, după reacțiile puternice venite din partea persoanelor care obțin venituri din drepturi de autor și a societății civile.

    BIHON CAO

    Anunț de întrerupere a furnizării de apă potabilă Calea Aradului spre DN79 – Aeroportul Internațional Oradea

    BIHON CAO

    Anunț întrerupere furnizare apă potabilă în Zona Ogorului și comunele Sânmartin, Hidișelu de Sus, Drăgești, Ceica, Lăzăreni

    BIHON CAO

    CAO lansează un portal digital pentru depunerea, preluarea și emiterea documentațiilor pentru avize și contracte

    Cultură

    Marș în memoria celor 30 de mii de evrei orădeni deportați în lagărele naziste
    Marşul memoriei va porni, în 25 mai, de la Memorialul Deportaților din strada Mihai Viteazul nr. 4.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Percheziții în Bihor și alte 4 județe, într-un caz de contrabandă cu țigări din Serbia. Peste 3.000.000 de țigări, descoperite în timpul anchetei
    26 de percheziții au fost făcute, marți dimineața, de procurorii DIICOT – Structura Centrală, alături de polițiști ai Direcției de Combatere a Criminalității Organizate - Serviciul de Combatere a Macrocriminalității Economico-Financiare și polițiști de frontieră în Bihor și alte patru județe - Dolj, Vâlcea, Mehedinți, Caraș-Severin și Bacău.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Urban Playfield, un mare teren de joacă. Timp de două zile orădenii se pot juca gratuit în Piaţa Unirii
    Piaţa Unirii din Oradea va fi transformată în locul ideal de joc, distracție și mișcare.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X