bihon.ro Web analytics

Circulație restricționată pe DN1, Cluj-Oradea: Un TIR cu peste 100 de porci s-a răsturnat pe carosabil

De Bihon.ro
Reactualizat la:

Circulație restricționată pe DN1, Cluj-Oradea: Un TIR cu peste 100 de porci s-a răsturnat pe carosabil

Reactualizat la:
Evenimentul rutier s-a produs duminică după-amiază, pe DN1, E60, în zona localității Bucea.
Scris de Bihon.ro - Evenimentul rutier s-a produs duminică după-amiază, pe DN1, E60, în zona localității Bucea.

„O autospecială pentru stins incendii a fost solicitată pentru a asigura măsuri de prevenire a incendiilor, din cauza scurgerilor de carburant înregistrate în urma răsturnării unui autocamion la intrare în localitatea Bucea. Șoferul a solicitat sprijinul pompierilor, având în vedere că transporta animale vii, peste 100 de porci, până la sosirea mijloacelor de transport care să preia animalele respective”, a precizat ISU Cluj.

Circulația rutieră este restricționată la un singur sens de mers. Potrivit primelor informații se pare că nu ar fi persoane rănite în urma incidentului.

FOTO: Infotrafic Jud. Cluj

FOTO: Infotrafic Jud. Cluj

FOTO: Infotrafic Jud. Cluj

FOTO: Infotrafic Jud. Cluj

FOTO: Infotrafic Jud. Cluj

Din primele date reiese faptul ca un ansamblu de vehicule – transport porcine – s-ar fi rasturnat. Nu ar fi persoane ranite in urma incidentului. TIR-ul se deplasa din direcția Huedin înspre Oradea.

Știre în curs de actualizare …

31 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Cosmin says:

    Viteza in curba prea mare…..

    • Vasile says:

      Curba era prea mare sau viteza? 😀

      • Sofer la transport animale vii says:

        Soferii lui peste prajit!!
        Oamenii, animalele vii si lichidele sunt cele mai periculoase la transport.
        Ptr. ca in timpul transportului “marfa” isi schimba centrul greutatii in caroserie.
        Se muta de pe o parte pe cealalta in curbe, sensuri giratorii, pe serpentine, etc….
        Dar domnii conducatori auto cred ca si porcii care-s suprapusi in caroserie pe 3 niveluri, se transporta exact ca si paletii cu adeziv sau țeava asezate si legate pe podeaua camionului.
        Niste inconstienti care nu inteleg ca acum 40 de ani niste oameni experientati ii invațau pe tinerii soferi profesionisti ca orice panta se coboara cu aceeasi viteza cu care se urca si rampa ptr. a ajunge in varful dealului!!
        Astia insa, dupa ce ajung in varf, ii dau drumul la vale ca sa ajunga mai rapid….
        Unde ?
        La dracu’!!
        Apoi ori se rastoarna, ori tin camioanele numai din frana incalzindu-le si ulterior luand foc, ori omoara pe cineva nevinovat.
        Prea subtire e scoala actuala de soferi. Si prea usor se ajunge pe camioane de mare tonaj fara experienta in condus, in trafic pe vehicule de mult mai mic tonaj.
        Prea usor ajung oameni iresponsabili manati doar de castigul mare in bani, pe camioane care transporta marfuri ce necesita multa atentie si vechime efectiva imbinata cu experienta acumulata muncind zilnic, constant, ani de zile.
        Experienta pe astfel de masini de transport special (ca asta este!) nu o capeti prin nastere, ea se acumuleaza treptat in timp, lucrand pe diverse de modele de camioane mici sau mari, transportand fel de fel de diversitati de marfa.
        Abia apoi ajungi la transport de animale sau agabaritic. Dupa ce stii ce inseamna sa fii temperat si responsabil, doar dupa acumularea experientei in domeniul de transport marfa.
        Pacat.
        De camion, de porci, de deranj, de firma proprietara a cmaionului si a animalelor , de nivelul cheltuielilor care implicit le vor avea acum, cu ocazia acestui eveniment ce nu s-ar fi intamplat daca soferul nu gresea ca un fleț.
        E greseala de șofer.
        Nu e ceasul rau sau o intamplare.
        Pur si simplu soferul a fost incompetent.
        Pe Piatra Craiului nu-s putine aceste evenimente cu camioane “culcate” in curbe.
        Chiar e intrata in legenda o curba adunata ca fiind “curba lui Galassini” si “curba lui Centrum (actual Essers).

      • Politist aflat in timpul liber says:

        Soferași din astia care s-au rasturnat incarcati cu miei, oi sau porci au mai fost pe Piatra Craiului.
        Si de fapt nu numai acolo.
        Stiu doua cazuri diferite de camioane unguresti care s-au rasturnat la distanta de unu – doi ani, chiar in curba aia la 90 de grade inainte de a ajunge in Tileagd, in camp.
        Ambele incarcate cu porci pe 3 sau chiar 4 nivele.
        Ambele veneau dinspre Oradea pe direvtia Cluj, stiuca un sofer a si murit in respectivul accident.
        Nu demult a mai fost un camion incarcat cu berbecuti rasturnat intre Huedin si Cluj.
        In primavara un altul inmatriculat in Bistrita, rasturnat pe Tihuța.
        Numai disperati bolnavi de viteza si inconstienti de ce model de marfa au in caroserie.
        Toti….
        Chiloți !!
        Asa zic moldovenii catre piloți.

        • Judecător in timpul liber says:

          din pacate multe carnete de șofer sunt date cum sunt date !!! atunci sa nu ne miram ca se întâmpla accidente tot la 4 ore pe drumurile naționale românești ! e vorba ca foarte multi analfabeti functionali au carnet !!! mai auzi cate vreun instructor auto gen pai daca e analfabet cursantul nu e o problema daca stie sa conducă !!! si cati si mai cati sunt ca si asta si din pacate cam vreo 70% din acești șoferi de tir nu respecta legislația rutieră !

  2. drop says:

    Unom, Vasile, Gheorghe si Biggie sunteti OK?

    • Fotografu' de la locul intamplării says:

      Da.
      Nu-i vezi ?
      Ei sunt aia de pe rigola care te privesc in poza cu ochii aia mari, umezi si prietenosi.😅🤣😄😃

    • In trecere pe Piatra says:

      Eu nu i-aș da alta pedeapsa “ispravnicului” de sofer, decat sa alerge si sa prinda cati porci au iesit din camion si s-au imprastiat pe toate vaile si pe poalele padurii in zona.
      Ca multi erau la pascut cand am trecut pe linga camionul rasturnat de el.
      Cati sunt morti si cei pe care nu-i mai poate prinde, sa ii plateasca in rate la curs leu – euro cu pretul platit pe ei pe factura.
      Sunt sigur ca in acest caz, in veci nu va mai conduce ca un teribilist ignorant fara sa fie constient ca la el porcii sunt toti mutați pe o parte a camionului cand intra in curba.

    • xxxxxxx says:

      Tu drop esti cel mai mare bolnav psihic de aici, la orice stire numai comentarii deplasate ai, si aici ii vezi pe dusmanii stapanului tau pe care-l sugi zilnic? Tu si deacumcontrolez cei mai mari cretini de pe Bihon.Locul vostru e intr-o camera cu pereti izolati , in camasa de forta.

    • ionel says:

      dropulane ai vazut neamul tau in sant?

  3. Sofer says:

    multi soferi ajung prea usor pe tir pe care nu sunt in stare sa-l conduca mergand cu viteza prea mare in curba crezindu-se la volanul unui autoturism.

  4. Irinel says:

    Ce idiot de șofer de tir care habar n-are sa conducă un tir, crezi duse pe tractor, astfel de șoferi n-r trebui lăsați sa urce pe tir păcat de porcii pe care-i transporta, dar șoferul e un porc care nu știe sa conducă punând în pericol viata celorlalți participanți la trafic.

  5. alttds says:

    Nu s-a rasturnat un tir cu porci, ci autocarul hAUR cu campania antivax !

  6. Ordeanul says:

    Vouă vi se pare curba acolo? Atunci la drumul drept îi se spune curbă? Până acum nu am știut! De fapt așa merge in lumea civilizată a lui Mercal. Minciuna e adevăr și adevărul e minciuna.

    • Sofer de Tir says:

      Se vede ca esti paralel cu traseul ăla, Oradean!
      Ceea ce vezi tu este locul in care a ajuns camionul rasturnat pe șanțul de pe exterior dupa ce s-a “dus” vreo 15 metri culcat pe asfalt.
      Inainte de a se culca pe stanga este o curba la dreapta la un 60 de grade, curba in care inteligentul a intrat sinucigas ca Verstappen, teagand dreapta din volan si
      “aruncand” toti porcii in stanga. Ca aia-s “la liber” in camion, pe mai multe etaje.
      Cand s-au mutat in viraj porcii pe partea stanga, camionul a intrat in balans si la “culcat” mergand pe asfalt pina s-a infipt in șantul de pe stanga.
      E atat de greu ?
      Treci cand poti pe acolo.
      O sa vezi si curba, mizeria, urmele de pe carosabil si din santul cu rigola de beton.
      Rigola care nu-i mica.

  7. zsizsi says:

    Șofer profesionist care nu are ce căuta pe TIR cu marfă “mobilă” gen animale și lichide. Legile fizicii sunt inexistente pentru el. Așa putea răni grav sau omorî și niște oameni nevinovați (dacă pica pe ei). În articol scrie că se deplasa dinspre Huedin spre Oradea. Din locație și poziție sigur era pe coborâre spre Bucea (spre Huedin) după succesiunea de viraje strânse. Nu s-a redactat, bine uitați-vă mai atent la poze.

    • Csacsi says:

      Pai nici nu trebuie sa gandesti foarte mult referitor la circulatie, de unde venea si unde mergea.
      Ci, simplu.
      Unde sunt ferme mari de porci, ferme care cresc si vand la altii ptr. abatorizare?
      La munte, in Harghita sau Covasna?
      De unde au ei cereale la greu ptr. aceasta activitate ?
      De la campie!
      Acolo sunt marile productii de cereale, in zona de vest a Ardealului si in Ungaria, deci marile ferme de tip crescatorii intensive.
      Exact cum.lemnul se duce din Secuine catre campia de vest a Romaniei si catre Ungaria.
      Aproape niciodata invers.
      Deci, de unde sa fie adusi porcii si spre ce destinatie sa se indrepte?
      Plus ca este binecunoscuta inclinatia celor din Secuime de a face afaceri de import export cu firme din Ungaria lor “mamă”.
      Cu siguranta era incarcat cu porci din zona judetelor de pe vestul Romaniei sau Ungaria si ii transporta catre Secuime.
      Asa ca nu trebuie sa cauti mult ca sa iti dai seama ca este gresita informatia publicata de ziaristi in articol.

    • Foto says:

      Toti cu parerea lor.
      Camionul de la firma din Arges.

    • Numa' spun says:

      Pe cabina scrie SORELO, parca.
      Asa citesc eu in poza din articol.
      La o cautare pe google, ne da numele unei firme de transport din Pitesti.
      Daca nu or fi vandut capul tractor la altii care nu i-au șters inscripția.

  8. Permanent și nelimitat says:

    Radarul fix vede tot, permanent,. Iar toți şoferii reduc viteza, nelimitat.

    • Sofer pe camion says:

      Esti bolnav. Radar fix pe serpentina in urcare si in coborare !
      Unde mama draq-ului ai mai vazut?
      In care țară europeana?
      Chiar nu renunti la treaba aia cu radarul fix in orice postare cand vine vorba de accidente.
      Aici nu e vorba ca a avut peste limita legala.
      Este despre cunostintele lui de sofer, despre meseria pe care trebuia sa o cunoasca.
      Cu porci pe mai multe etaje te poti rasturna si cu viteza legala de 45 – 50 km la ora, daca esti prost, exact ca soferul din situatia asta.
      Asta numa’ ca sa fii informat.
      Te-am tot vazut ca tot publici chestia cu radarele fixe.
      Aia e ptr.cei cu autoturisme in proportie de 80-90 %.
      Oricum e o mare cretinitate sa pui radare fixe pe curbe si pe serpentine. Exact cum ai amplasa radare pe Transalpina si pe Transfagarasan ori pe Pasul Tihuța sau pe trecatoarea Borsec.
      Nici tu nuvte faci bine, ca intreaga societate romaneasca!!

  9. Needucat says:

    Transportul cu:
    Animale vii
    Cisterne vechi fără spargatoare de valuri
    Containere cisterne,fără spargatoare de valuri
    Agabaritice…
    NU SUNT PENTRU ORICINE,NECESITĂ EXPERIENTĂ!

  10. Răzvan Vancea says:

    cand scrieți de mafia clonarilor orădene de carduri in frunte cu grasul care a slăbit popescu si frați radan rețeaua care fura din bancomate sub tutela protejări autorităților care acuma mai mult de un deceniu au fost prinși falsificând lei la vremea respectiva si nu li sa întâmplat nimic iar in prezent băieți au mașini scumpe isi fac case in Oncea sau băgau pe imobiliare ! ha??

  11. dispecerat says:

    multi covrigari pe sosele – putini soferi din pacate……..cei profesionisti au plecat majoritatea afara pe comunitate……pe plan local e lipsa mare de soferi…..asa ca pt supravietuire firmele ii angajeaza pe covrigari si merg din “inertie” ,mai invata pe masina patronului……. ca ce a fi a fi….

  12. Pieton says:

    S-au adunat toti cunoscatorii de soferie ,toti profesionistii auto au intrat rapid pe stire sa isi scrie opinia.Ba da toti sunteti meseriasi ,toti stiti cum sa mergeti pana vi se intampla si voua,dupa nu mai sunteți zmei.Din aprox 10 tiruri pe care le intalnesc zilnic 8 din ei sunt handicapati asa ca miram-as sa nu fiti si voi cativa care ati scris comentarii

  13. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    N-a mai prins tortul! Nuntă încheiată tragic după ce nuntașii l-au aruncat pe mire și l-au scăpat
    O nuntă din Băile Felix s-a încheiat la doar o oră de la începere, după ce nuntașii l-au luat prind surprindere pe mire și l-au aruncat în sus. Finalul a fost tragic deoarece, aceștia l-au scăpat din brațe. Tânărul a ajuns la spital cu coloana fracturată în două locuri. 7

    BIHON Sport local

    CAO a câștigat duelul cu Luceafărul. Marius Hosu a marcat de trei ori!

    România

    Alte scumpiri: Producătorii anunță că apa de izvor îmbuteliată se va scumpi cu 20%
    După ce prețul energiei electrice și al gazului metan a urcat, o nouă scumpire este așteptată în România. 1

    BIHON CAO

    Citiri Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    7 străzi din Oradea rămân miercuri pentru câteva ore fără apă

    BIHON CAO

    CITIRI CAO 13.09.2021-17.09.2021

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Expoziţia „Descoperiri arheologice recente din Țara Crișurilor”
    Vernisajul a avut loc la Muzeul Ţării Crişurilor de Zilele Europene ale Patrimoniului.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Vulcanistul Mircea Flonta, academician titular. Coleg de clasă cu alți doi academicieni de la Samuil Vulcan
    Liceul de la Beiuș este prima unitate școlară din învățământul preuniversitar care a dat țării, dintr-o singură clasă, trei academicieni: Marius Sala, Mircea Flonta și Lazăr Dragoș. Mircea Flonta era până acum membru corespondent.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Curteanu și secția Maternității a Județeanului, iluminate în portocaliu pentru marcarea Zilei Siguranței Pacientului
    Două vești - una rea și una bună. Cea rea e că a crescut numărul copiilor născuți cu malformații, dar și a nou-născuților ce ajung la ATI Neonatologie la Maternitatea de stat ce aparține de Spitalul Județean.

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.