BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
2 milioane lei pentru proiectarea pasajelor din Centrul Civic

2 milioane lei pentru proiectarea pasajelor din Centrul Civic

la 29 August 2019 07:53 Reactualizat la: 29 August 2019 12:19
76 Comentarii

2 milioane lei pentru proiectarea pasajelor din Centrul Civic

29 August 2019 07:53 Reactualizat la: 29 August 2019 12:19
Primăria a semnat contractul de proiectare pentru realizarea coridorului de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu, în două loturi.
Scris de Cristina Ghilea - Primăria a semnat contractul de proiectare pentru realizarea coridorului de mobilitate urbană durabilă în Piața Emanuil Gojdu, în două loturi.

Trimite articolul

X

Asocierea Egis România – Egis Internațional a câştigat licitaţiile pentru cele două etape ale pasajelor subterane din Centrul Civic, cu valoarea de peste 1,4 milioane lei pentru lotul I și peste 531 mii lei pentru lotul II.

Contractul semnat de Primărie prevede pentru ambele loturi întocmirea proiectului tehnic de execuție, a proiectului pentru autorizarea lucrărilor de construire, asistență în procedura de atribuire pentru contractul de lucrări, întocmirea listelor de cantități și estimare de cost, descrierea proiectului. Durata contractului este pentru lotul I 6 luni, iar pentru lotul II 4 luni.

„După finalizarea lucrărilor de proiectare se va demara procedura de licitație, în așa fel încât în primăvara anului viitor să putem începe lucările propriu-zise la această investiție”, transmite primarul Ilie Bolojan.

Primăria aşteaptă de la implementarea acestui proiect să rezolve deficiențele de trafic care afectează semnificativ transportul public, Piața Emanuil Godju fiind punctul de întâlnire a peste 80% dintre traseele de tramvai și autobuz din Oradea.

Separat

„Prin implementarea proiectului se vizează reorganizarea traficului în zona Pieței E. Gojdu și a Parcului 1 Decembrie, prin separarea fluxului de circulație rutieră de cea pietonală și liniile de tramvai prin construirea de drumuri cu benzi dedicate transportului public de călători și prin redirecționarea în subteran a altor fluxuri de circulație rutieră existente.

Se va asigura în acest fel separarea acestui tip de circulație de liniile de tramvai pe întreaga lungime a acestora în zona proiectului, prin subtraversare (drumuri cu bandă dedicată pentru autobuze) sau prin treceri la nivel cu liniile de tramvai și se va reamenaja infrastructura rutieră la care se intervine în acest scop prin bretele și benzi de încadrare”, transmite municipalitatea printr-un comunicat de presă.

Trimite articolul

X
Taguri:
centrul civic ,
piata emanuil gojdu ,
primaria oradea ,
proiectare pasaje
76 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Anonimul says:
    August 29, 2019 at 8:26 am

    Calculul hartiei este promitator. Ma gandesc sa fim mai rezervati, lucrarea este una de anvergura si nu-mi este clar daca pasajul trece si pe sub Crisul Repede. Multi m-au injurat cand am spus ca Oradea devine o metropola, este in firea lucrurilor ca toate orasele sa se dezvolte. Eu nu voi apuca acele vremuri, insa veni si ziua cand Oradea va avea metrou sau un “tren usor”. Cand ma gandesc ca-n copilaria mea, cu bicicleta “acopeream” intreg orasul.

    Reply
  2. Jek says:
    August 29, 2019 at 8:32 am

    Doamne ajută.

    Reply
  3. Despre proiectare says:
    August 29, 2019 at 8:34 am

    Cum adica proiectare? Pana acuma Bolojan cu Malan au aratat deja de minim 2 sau 3 proiect la subteranele astea, una mai prost gandit ca altul… sa nu poti sa mergi din Sucevei spre Nufarul e una….

    Mobilitate urbana pt mine nu aia inseamna ca poti sa mergi numai spre o singura directie si faci 2-3 km in plus unde N-AI VRUT sa mergi… scoti aglomeratia la o intersectie ca sa aglomerezi 2-3 … cum si la Crinul alb… a stat acolo cineva de la proiectare, ca majoritatea cine vine de la continental merge spre centrul civic si cine sta langa Crinup alb merge spre magheru? Acuma obsa mearga toate masiniile acolo unde n-au vrut…

    Degeaba vrei sa incurajez transportul comun daca si alea au frecvente atat de mari, ca si pe jos te duci mai repede in majoritate cazuri decat cu tramvai / autobus…

    Reply
  4. loll says:
    August 29, 2019 at 8:44 am

    primare cate scoli si gradinite se puteau renova doar din banii de “proiectare” ?!

    Reply
  5. sefu says:
    August 29, 2019 at 10:25 am

    Ce frumos arata avionul ala din prezentare. Oooo, stai asa… am uitat. Curv*ele din psd si udmr se ocupa de aeroport, deci… 0 avioane.

    Reply
  6. Dixi says:
    August 29, 2019 at 11:19 am

    Doamna ajuta !
    Bolojan a făcut multe pentru Oradea.
    Centura, renovări clădiri istorice, centrul, canalizări, străzi asfaltate, linii tramvai, drumul expres…pietele….etc..Toate pe fonduri europene.
    Intradevar Ciuperca e un eșec… speram ca se rezolva
    Dar e de preferat sa stai cu dealul Ciuperca în cap decât cu un primar de la infractorii ciuma roșie psd, gen Firea în București, unde mai mare rușinea ca o capitala sa nu aiba o centura, străzi neasfaltate fara canalizări și o grămadă de firme create sa fure bani de la buget astfel Bucureștiul a ajuns în faliment, a recunoscut chiar Firea

    Reply
  7. ferbruarie says:
    August 29, 2019 at 11:40 am

    va fi frumos dar sa fie trainic cu materiale bune cu meseriasi buni si tot ce se executa sa dureze

    Reply
  8. Orădeanul says:
    August 29, 2019 at 12:15 pm

    Dicu: ascultă băiatule ! cred că nu am greșit. Ia uită-te câte mandate au avut PSD-STI in București și câte mandate au avut partidele de dreapta. Ce au făcut? Au făcut pe Ei. Ce-l puțin acum sa început să miște. E singurul mandat optimist de PSD. doctorul a candidat independent, premergătorul lui Firea. Așa că nu partidul face un gospodar bun: ce in el trebuie să se nască acest spirit gospodăresc. Da Bolo a făcut cât nu a făcut toți cei premergători lui. Dacă va reuși să m-ai facă și acest obiectiv , merită toată aprecierea noastră. Ce aș vrea eu să punem topoarele jos și toți să lucrăm la binele și înfrumusețarea Oradei Mari. Fără ca să ne m-ai jignim uni pe alți. Aici toți aparținem acestui oraș cu bine cu rele, trebuie să înceteze dezbinarea că alfel ne nimicim uni pe alți. Dumnezeu să le de-a înțelepciune și sănătate la ceiyce ne conduc și să binecuvânteze ORADEA ,Bihorul , România.

    Reply
  9. anon says:
    August 29, 2019 at 12:39 pm

    arata oribil. si ar trebui facut pe banii lui Bolojan, ca el a amenajat centrul civic in primul mandat. acum nu-i bine… spargem din nou, ca platesc fraierii impozite, nu?

    Reply
  10. Datoria eternã says:
    August 29, 2019 at 12:41 pm

    Mult o fost, puțin o rămas dar nu se mai termină.

    Reply
  11. GAVRIL says:
    August 29, 2019 at 12:44 pm

    A DISTRUS CASE BOLOVAN A DISTRUS OAMENI

    Reply
  12. DIAVOLESCU says:
    August 29, 2019 at 1:05 pm

    2 meleoane de euro??? hahaha,ce gluma sinistra…
    las ca scoate oradeanul din buzunare vreo 20 de milioane de euro la porunca lui Ilie Tete d oeuf ( cap de ou in franceza ) ca sa acopere fantasmagoriile acestui veritabil Tete de Cochon ( cap de porc in franceza ). care mareste chiriile sociale si fura casele oradenilor pentru ca a ajuns la fundul sacului.
    Votati in continuare Ilie Tete d oeuf ( cap de ou in franceza ) daca vreti sa ajungeti la sapa de guma.
    LA PUSCARIE CU INFRACTORUL PENELEPROS !!!

    Reply
  13. Ilici says:
    August 29, 2019 at 1:26 pm

    Daca se realizeaza va fi o catastrofa, cine nu are traseu pe fluxul principal, va scoate pe toti zeii de pe cer pe capul Apoolodorului de Birtin. Fluxurile de circulatie actuale sunt directe, chiar daca trebuie asteptat, ocazional, cateva secunde la semafoare. Situatia actuala este mai buna si nu costa nici-un chior.
    Subtraversare din vecinatatea Crinului este deasemenea o dementa. Favorizeaza doar pe acei, relativ redus la numar, care de pe aleea Strandului merg spre Tribunal si Prefectura. Este o proasta dirijare a fondurilor (indiferent de provenienta: publici sau Europeni), pentru utilizarea carora sunt o multime de domenii mai utile si de necesitate actuala.
    Armada de lingai insa, care nu se pricepe la nimic decat sa blesteme, lauda toate cretinismele, pana si la defrisarea vegetatiei.

    Reply
  14. marele_canion_mioritic says:
    August 29, 2019 at 1:29 pm

    faine santuri anti tanc:)) dupa prima ploaie mai serioasa vor deveni inutilizabile.. bezile sunt trasate aproximativ la fel ca acum doar ca-s “scufundate” 2 metri :))

    Reply
  15. Gică says:
    August 29, 2019 at 1:50 pm

    Seamănă cu conducte termo.

    Reply
  16. Via Abia says:
    August 29, 2019 at 1:54 pm

    Pentru regenerare pietonalã, giratorii pietonale cu baie.

    Reply
  17. Oradean says:
    August 29, 2019 at 2:36 pm

    Fara pista pentru biciclisti. Bravo!

    Reply
  18. PE SCURT says:
    August 29, 2019 at 2:46 pm

    ADEVARUL ASTA ESTE IN OPINIA MEA:
    BOLO PT ORASUL ORADEA ESTE BUN!!REPET PT ORAS …
    BOLO PT OAMENII DIN ACEST ORAS E UN DEZASTRU!!
    UN DEZASTRU(el nu tine cu oamenii acestui oras!!)
    El vrea doar sa dezvolte dar asta nu e un trai mai bun pt oradeni atata timp cat salariile sunt cele mai mici si impozitele cele mai mari!
    Asta e doar un exemplu nush cati dintre voi vor intelege ce am vrut sa spun!!care au inteles stiu ca bolo trebuie sa plece!!asta e parerea mea

    Reply
  19. Dan2 says:
    August 29, 2019 at 3:06 pm

    Daca de vor apuca sa faca cum arata in filmulet, va fi catastrofa.deranj mare plus va dura peste 10 ani sa fie gata.trebuie supus votului populatiei oradiei care vor si care nu

    Reply
  20. Mai pe scurt says:
    August 29, 2019 at 3:30 pm

    Sigur dezastru… hai sã facem ca pe vremuri, să mergem cu căruţa pe stradă. Nu avem nevoie de infrastructură sau producţie modernă, nouă ne aunge ce ne-a lăsat lăsat tovarăşu. Dar când vine iarna vă plângeţi că nu puteţi încălzii blocuri vechi nemodernizate pentru că este prea scump. Vreţi să primiţi servicii pe de gratis, să muncească alţii şi voi să primiţi de acolo. Culmea că cei care muncesc nu se plâng. Oraşul prezintă oportunităţi şi “bolo” se străduie să le inmulţească. Câtă ipocrizie. Contra greutatea care trage România în regres de 30 de ani.

    Reply
  21. Bog says:
    August 29, 2019 at 4:19 pm

    stati linistit ca nici pasajul magheru inca nu au inceput dar au zis ca se incepe de la 1 august daca nici ala nu au inceput stati linistit ca peste 10 ani tot acest video o sa vedem :)))

    Reply
  22. HELL says:
    August 29, 2019 at 6:09 pm

    2 MILIOANE LEI NUMAI PT. PROIECTARE PASAJELOR ?,BOGATII SINT ORADENII.

    Reply
  23. Nici gând says:
    August 29, 2019 at 7:33 pm

    Blocuri vechi nemodernizate în răcori n-au stat nici gând plătind facturi modernizate a priori sub pământ chiar când se spărgea o țeavă nu era o sumă mare într-o iarnă ca și toamnă, frățioare, pe cuvânt, ai temperatura care pornește înregistrare și mai sfânt, răcori tot sunt chiar și -n case anvelopate, când nu urci agentul, frate, ce-i caldura, un cuvânt ce-l plătești pe nemâncate chiar când geruri nu mari sunt când blocuri vechi nemodernizate, în răcori n
    -au stat nici gând.

    Reply
  24. xxxxx says:
    August 29, 2019 at 9:46 pm

    E o mega prostie acest pasaj pe Magheru e imposibil de realizat avand in vedere spatiu cred ca un studiu realist de impact nu sa facut daca acest proiect se va incepe circulatia va fi paralizata fara doar si poate ani,drumul expres nu poate prelua atata trafic autobuse etc plus fundatiile cladirilor de pe bulevard vor fi clar afectate, apoi daca e sub nivelul Crisului va fi inundat mereu daca se va realiza veodata

    Reply
  25. hipocriticule says:
    August 29, 2019 at 10:02 pm

    Minciuna trage înapoi. Plătim de douã ori.
    Pentru calitate proastă. Mai pe scurt, explicațiile sunt pe de gratis. Și neavenite. Cei care muncesc plătesc cea mai din țară și nu au cui să se plângă pentru cã au avut încredere.

    Reply
  26. Gulliver says:
    August 29, 2019 at 11:19 pm

    Din pacate grosul comentariilor arata cat de bine stiu pesedeii sa bage strambe in dezvoltarea orasului ( DE FAPT NICI ALTCEVA N-AU FACUT IN TOT TIMPUL DECAT SA FACA ORICE IN DETRIMENTUL ORASULUI , IN CHIP DE RAZBUNAREA PROSTULUI PENTRU FAPTUL CA NU EI SUNT LA CONDUCERE ) dar mai ales transpare nivelul intelectual al opozantilor dezvoltarii orasului , care vor si in secolul douazecisiunu (21 pentru dislexici ) sa traiasca tot asa cum traiau inaintasii lor pe acolo de pe unde s-au aciuit in Oradea . RUSINE CA AVETI TUPEUL SA VA NUMITI … ORADENI SI NU STITI ALTCEVA DECAT SA DENIGRATI TOT CE SE FACE PENTRU DEZVOLTAREA ORASULUI !!!!!!

    Reply
  27. sefu says:
    August 30, 2019 at 12:54 am

    JAVRELE psd-ISTE AU PRIMIT ORDIN SA SE MOBILIZEZE, SA DEA MINUS LA COMENTARIILE PRO BOLOJAN. CUR*ELOR.

    Reply
  28. zina says:
    August 30, 2019 at 8:35 am

    foarte scump proiectul, enorm, toate lucrarile din bani publici sunt umflate de 2-3 ori.

    Reply
  29. Calin says:
    August 30, 2019 at 3:09 pm

    Cam umflat prețul și verdeață ioc!

    Reply
  30. Zzzzz says:
    August 30, 2019 at 3:53 pm

    E psd, fostul Partid Comunist Roman. dovedit a avea legături cu lumea interlopa.
    Așa că e normal ca acești indivizi sa nu vrea dezvoltarea Românie…

    Reply
  31. Gggg says:
    August 30, 2019 at 4:07 pm

    Psd zice : am mărit salarii… pensii..
    Fals : Sunt bani împrumutați…… Țara fiind lăsată intenționat subdezvoltata.. Iar pe la spate au dat legi doar pentru infractori…

    Reply
  32. neinregistrat says:
    August 30, 2019 at 7:04 pm

    ceva parcari nu se fac? aia nu e problema??? sau ii subteran si nu se vad?!!

    Reply
  33. adi66 says:
    August 31, 2019 at 12:26 am

    Mai bine faceti niste locuri de parcare in Iosia, zona 3G. E dezastru ce-i acolo

    Reply
  34. Elpis says:
    August 31, 2019 at 1:51 am

    Dacă proiectarea costa 2 mil lei, cam cat naiba ne va costa redirectionarea tuturor magistralelor (apa, încălzire, curent, cablu, cursuri de ape – la Continental ) înainte ca macar construcția propriu zisa sa înceapă ?

    Reply
  35. Oradeanul says:
    August 31, 2019 at 9:51 am

    Măi GEOGE cu vaca ai umblat vreodată? Tu poți să o începi acolo! Ce bine ar fii să-ți m-ai copleșiți vocabularul cât de puțin. Tu nu ai învățat decât să jignești pe oricine. Cred că cu tine Dumnezeu a fost zgârcit cad a împărțit înțelepciunea. Când e de criticat critică fiule dar apreciază ce e bun.

    Reply
  36. oradea mare says:
    August 31, 2019 at 11:03 am

    am o propunere pt cei antibolojan! mutativa in alt judet(ex teleorman) acolo o sa va simtit bine probabi .Dommul bolojan a facut pt oradea cat zece primari dinaintea lui .oricum nemultumiti vor fi tot timpul dar el tot primar la Oradea va ramane pana la pensie asa ca va rog alegetiva o noua destinatie daca nu va place .Inca ceva sunt tare curios ce zic toti comentatori astia cand merg pe centura cu 2 benzi pe sens viaducte Etc si atunci comenteaza ca e prea confortabil? !facut de Bolojan bineinteles dar na de unde nu e nu ai ce sa ceri scuzati .Mult succes Domnul Bolojan !

    Reply
  37. vatmanu says:
    August 31, 2019 at 7:11 pm

    Foarte complicat…… Tramvaiul e sfânt în Oradea. Mai bine fara tramvai si cu autobuze moderne (electrice).
    Si de ce sa da atâta loc pt. masini? Parca devine un oras German din ani 60, cu niste autostrazi prin centru,

    Reply
  38. vasi says:
    August 31, 2019 at 8:56 pm

    cea mai buna metoda de reducere a traficului in zona centrala ar fi mutarea sa zicem la marginea orasului intr-o zona aproape de centura unde sa fie construite cladiri noi moderne, gen cum vezi in centrele administrative si birouri in america, cu cai de acces noi a institutiilor statului unde face ca multa lume sa vina momentan in zona centrala, chiar si unele scoli mutate din zona centrala unde oricum copii vin din alte zone spre centru, si uite asa s-ar elibera destul de bine zona centrala.

    Reply
  39. scortosul says:
    September 1, 2019 at 7:40 pm

    O ingramadire de santuri haotice!!! O sa arate zona ca un camp de transee!!! Cosmarele birtinezului nu ne lasa orasul ca o locatie normala ci o transforma intr-o groapa prelungita! O mizerie peisagistica, arhitecturala!

    Reply
  40. Mircea says:
    September 1, 2019 at 9:55 pm

    bai mai terminati cu parerile astea cum ca oare cat va costa redirijarea scurgerilor, cablurilor si a altor cacaturi. Fratilor, vreti dezvoltare? vreti civilizatie? apoi trebuie suportate anumite inconveniente. Eu stau la periferia Oradiei intr-o zona buna, chiar foarte buna. Nu mi-am luat teren acuma aici ci aici am crescut de peste 30 de ani. Imi amintesc si acuma cum aveam buda in fundu curtii, cum taiam porcu de craciun, cum ma spalam in lighean iar cand s-au inceput canalizarile pe strada mea, toti vecinii criticam si ne luam de cei care au luat acele decizii ca ce nasol o sa fie, ca o sa ne coste pe noi modernizarile astea de nu ne vedem, etc. Uite dupa 25 de ani nu am saracit sa stau tot in curtea asta, nu mai am buda in fundu curtii de vreo 25 de ani, fac baie ca tot omu civilizat din vestu europei si ma conformez standardelor orasului meu si tin sa precizez ca imi plac standardele acestui oras deoarece vad ca aici se face treaba! Nu credeti? mai iesiti dracu din pesteri!

    Reply
  41. anonim says:
    September 2, 2019 at 9:13 am

    in romania cel mai rentabil e sa fii proiectant. se cheltuie milioane doar pe proiect dar pt reralizare nu mai raman bani 🙂

    Reply
  42. Mitza says:
    September 2, 2019 at 11:49 am

    Proiectul e bun undeva la ieșirea din oraș pe langa centura, nu in inima orașului. Se vede ca e făcut de ingineri si nu de arhitecți. Probabil e bun pentru trafic dar arhitectural in loc sa fie zona pietonala , arata ca o porțiune cu ‘santuri’ in care ti-e frica sa nu cazi. Cred ca ar trebui ca intrările in subteran sa fie cât mai scurte iar tronsoanele de tunel sa fie in totalitate acoperite. Dar e doar o părere …

    Reply
  43. David says:
    October 2, 2019 at 2:30 pm

    Ne distruge orasul cretinul asta doar pentru castigurile lui personale. Blestemat sa fii.

    Reply
  44. powered by Surfing Waves

    România

    Pericol în parcări: coduri QR false redirecționează utilizatorii către site-uri care le fură datele bancare
    Codurile QR pentru plăți devin tot mai frecvent folosite, dar și tot mai exploatate de infractori.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Ilie Bolojan: Lucrările la drumul expres Oradea – Arad ar putea începe anul viitor
    Premierul Ilie Bolojan a efectuat o vizită pe șantierele tronsoanelor de autostradă din județul Bihor, iar în cadrul unei conferințe de presă a anunțat care sunt perspectivele de finanțare pentru Drumul Expres Oradea – Arad, unul dintre cele mai importante proiecte de transport din vestul României.

    România

    Modificări importante în regimul raportărilor contabile anuale. Ce propune Ministerul Finanțelor
    Ministerul Finanțelor pregătește schimbări importante privind modul și termenul de depunere a situațiilor financiare pentru anul 2025.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Premierul Ilie Bolojan somează CFR. Întârzierile și blocajele la electrificarea CF Cluj–Oradea trebuie explicate public
    Cu prilejul vizitei efectuate pe șantierele tronsoanelor de autostradă din județul Bihor, la întrebarea adresată de bihon.ro, premierul Ilie Bolojan a oferit câteva din motivele pentru care proiectul de electrificare a căii ferate Cluj–Oradea–frontiera cu Ungaria acumulează întârzieri majore, dar și consecințele pe care acestea le au asupra transporturilor din România.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Premierul Bolojan, în mesajul la final de an, mulțumește tuturor românilor pentru răbdare, iar efectele corecțiilor economice se vor vedea în 2026
    Premierul Ilie Bolojan a transmis, vineri, un mesaj către români la final de an, cu prilejul vizitei pe șantierele tronsoanelor de autostradă din județul Bihor.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Creștere accelerată a insolvențelor în Bihor: construcțiile și restaurantele, domeniile cele mai afectate
    Luna noiembrie 2025 a confirmat o realitate economică delicată pentru mediul de afaceri din România, iar județul Bihor se află printre regiunile cu cele mai semnificative creșteri ale insolvențelor.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.