Potrivit Consiliului Județean Bihor, pasajul va avea o lungime totală de 535 de metri. Termenul de finalizare al proiectului este 30 iunie 2026.
„Primul pasaj, suprateran, va avea o lungime totală de 535 de metri și va fi construit peste sensul giratoriu existent de la intersecția cu intrările la centrele comerciale Era Shopping Park, Oradea Shopping Center și Dedeman. Valoarea lucrărilor este de 25.384.126,30 lei, fără TVA”, se arată într-un comunicat transmis de Consiliul Județean Bihor.
Al doilea pasaj va fi subteran, la intersecția dintre Calea Aradului și Centura Oradea, având o lungime totală de 406 metri. Costul estimat este de 26,45 milioane lei, fără TVA. Ambele proiecte includ și pasaje subterane pentru pietoni.
Proiectul are ca scop fluidizarea traficului rutier spre și dinspre Arad (DN 79), într-o zonă intens circulată, cu numeroase centre comerciale și acces direct către Aeroportul Oradea.
Proiectul este finanțat din fonduri europene, prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Trimite articolul
XSi asta-i solutia? Unde-i un giratoriu mai trantim o sub/supra-traversare?
Oare cei care au gandit-o stiu ca marea problema este la giratoriul anterior? Cel de sub soseaua de centura?
-
Pai acolo va fi cel subteran in directia Oradea-Arad. Nu prea intelegeti proiectul …
-
Ce nu inteleg eu e de ce nu le-a facut marele vizionar de la inceput asa? Cand vor fi gata astea doua mai facem un inel in jurul lor? Si apoi inca doua suprasuprapasaje? Sa aiba firmulitele de partid front de lucru inca minim vreo 10-15 ani?
-
Va trebuo si pasaj la padaj si centuri in jurul padajelor, appi taiata padurea Nojorid ca sa vada turistii din Felix minunile de pasaje
-
-
Ce repede sare propaganda anti Bolojan sa spuna ca e complet inutil acest pasaj