bihon.ro Web analytics

Accident între Oradea și Cluj: Un TIR a ieșit de pe carosabil și s-a oprit lângă calea ferată

De Bihon.ro
Reactualizat la:

Accident între Oradea și Cluj: Un TIR a ieșit de pe carosabil și s-a oprit lângă calea ferată

Reactualizat la:
Accidentul a avut loc duminică dimineața, pe DN 1, între Oradea și Cluj-Napoca, pe raza localității Negreni.
Scris de Bihon.ro - Accidentul a avut loc duminică dimineața, pe DN 1, între Oradea și Cluj-Napoca, pe raza localității Negreni.

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează, duminică dimineața, că din cauza unui autotren rămas imobilizat pe partea carosabilă, circulația se desfășoară pe un fir, prin dirijare, pe DN 1 Cluj-Napoca – Oradea, pe raza localității Negreni, județul Cluj.

În accident nu a fost implicat și alt autovehicul. Camionul s-a oprit la distanță mică de calea ferată, însă traficul feroviar nu a fost afectat.

„O autospecială a fost alertată în cursul acestei dimineți, pentru a asigura măsuri de prevenire a incendiilor având în vedere scurgerile de carburanți înregistrate ca urmare a ieșirii în afara părții carosabile a unui autocamion în apropiere de localitatea Negreni. Solicitarea pentru intervenția pompierilor a fost primită în jurul orei 6.20, iar în momentul sosirii la fața locului șoferul era ieșit din cabină și a refuzat consultul medical. Compania care deține camionul întreprinde măsuri pentru scoaterea acestuia din poziția respectivă. Traficul este restricționat pe un sens, iar traficul feroviar de pe linia din apropiere nu a fost afectat”, transmite ISU Cluj.

 

15 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Soferul says:

    Cauza e clara domnul sofer a adormit intre soferi se stie ca la firma Lancetti se merge fara program cu magnet cu buton,zici ca numai banii conteaza ,daca crapa ce mai fac cu banii..in fine acum este un caz fericit ca nu sa intamplat nimic doar niste daune materiale pe care domnul Ghib Ionel nici nu le baga in seama eventual i le pune in carca fraierului de la volan care va lucra pentru el in continuare
    Dar putea fi mult mai rau putea fi cu morti ,raniti ,asa se fac banii la unele firme de transport ISCTR dormiti?

  2. Cosmin says:

    A vrut sa ia trenul……..

  3. Anonimul says:

    Daca soferii de TIR nu respecta programul de circulatie se poate spune despre ei ca sunt sinucigasi si mai rau e posibilitatea sa devina si ucigasi si acesta mai avea si o ditai cruce pe bord. Oare e posibilitatea sa fi derapat ? Pacat de acest drum, sosea superba care merita admirata si trece prin apropierea defileului Crisului (Repede).

  4. Parapet dacă era says:

    Dacă intra pe sens opus, parapetul median din beton îl ferea.

  5. Pedala eate trăgaciul says:

    Pe şosele este o ruletã soseascã

    • Sofer de Tir says:

      Da.
      Numai cunoscatori se apuca sa povesteasca.
      Apropo….
      Ati condus vreodata un camion frigorific ?
      Da ?
      Dar u ul dintre acele frigorifice ce are pe tavanul dubei linii cu carlige in care se agata jumatati de carcase de vita sau de porc ?
      Stiti ce greutate se agata de tavan in acest fel?
      Stiti ca marfa atarna de la 3,90 metri de pamant?
      Stiti ca centrul de greutate in a est caz este undeva pe la 2,85 metri de la asfalt?
      Stiti ca in curbe acele jumatati de carcase se balaseaza inclinandu-se si modificand centrul de greutate al marfii in semiremorca, creind o forta inertiala care te conduce spre exterior datorita fortei centripete despre care poate ati auzit pe la fizica cand erati elevi ??
      Dar voi vorbiti.
      Intr-un asemenea caz nu e nevoie sa fii pe buton, magnet sau sa fii obosit.
      E suficient sa nu apreciezi cum se cuvine inertia masinii in raport cu configuratia curbei in care intri si carcasele au grija sa iti schimbe “iti erariul”, trimitandu-te cu camion cu tot in vizita pe calea ferata, prin parapeti.
      Si acesta a fost doar un exemplu.
      Mi se pare ca vorbiti prostii fara sa cunoasteti cum functioneaza treaba.
      Un moment de neatentie sau lipsa de experienta in contextul unei marfi pretentioase la transportat, aduc intr-o clipa o astfel de intamplare nefericita.
      Ptr.voi lipsa de experienta nu mai e de pus in discutie. Si nici o marfa pretentioasa la transportat.
      Doar ideile voastre ciudate sunt luate in discutie.
      Dar…. gresiti.

      • gigi ultrafress says:

        Soferule de tir , interesant ca voi aveti experienta si km cu spatele, cat nu avem noi cu fata facuta, dar tottusi provocati accidente stupide si banale tocmai pentru ca va credeti regii soselelor si super experimentati, voi care daca nu erati , nu aveam ce pune pe masa…
        Dar ai uitat un lucru sa specifici si anume ca 99% din voi merg pe magnet sau buton , nu respectati legile , iar daca faceti accident ,altul este de vina, nu voi.
        Si inca un lucru , soferii de tir se planf casunt plecati cu zilele ca bla..bla…bla…. pai aveti masini personale de 9000-10000 de euro pe care le parcati la garaj cand mergeti in cursa, iar unii din voi aveti vile de 100000 de euro…..pai gasiti locuri de munca si in Romania pentru 2500 de lei si nu mai trebuie sa lipsiti de acasa cu zilele , nu ma mai fut@ nevasta vecinii si prietenii, dar asai ca e greu sa renunti la 1500 de euro castigati lunar?!

        • Sofer de Tir says:

          Si ce sa inteleg eu acum?
          Ca esti frustrat ptr. ca tu stai la un loc de munca cu 8 ore zilnic, faci week end de week end acasa cu familia, insa dupa ce duci 2500 de lei lunar acasa abia ca traiti fericiti cu toti impreuna?
          Ca asa se simte din postarea ta.
          Doar invidie si ura.
          Sau frustrare.
          Da .
          Este adevarat .
          Am renuntat la ceva ca sa avem altceva .
          Tu futi seara de seara, noi la 2 saptamani ori la doua luni.
          Tu mergi cu cortul in concediu pe ceva vale si nevasta-ta face de mincare la ceaun pe malul vaii privind cum te intrebuintezi tu sa prinzi la undita ceva scobari.
          Noi mergem in Grecia, in Spania,in Turcia in concediu.
          Chiar si in Italia si Croatia.
          Platim cu reducere sejurul inca din ianuarie , ca avem bani in cont.
          Si ne mai facem si case sau ne cumparam masini.
          Da .
          Si ne mai si consideram profesionisti unii dintre noi.
          Doar ca avem o problema in toata ecuatia asta.
          Cei ca tine vor refuza ani de zile sau toata viata sa faca ceea ce facem noi , dar vor avea permanent un sambure de invidie pe care nu vor uita ca sa il dezveleasca permanent cand vor avea ocazia. Dar nu ne iau loul nici daca ii rogi!!
          Ca ne numesc tampiti ori prosti.
          Si mai este un aspect al problemei. Din randurile voastre au ajuns in randurile noastre in ultimii ani o gramada care vor sa obtina doar ce obtinem noi din meseria asta . Dar ei nu-s profesionisti si nu stiu cu ce se mananca meseria asta . De aceea apar asfel de situatii.
          Din cauza ca amatorii dornici de beneficii si de senzational au reusit sa se autointituleze profesionisti!!
          Acum intelegi domnu??

          • Vlad says:

            Imi dau lacrimile… nu ai o batista? din aia scumpa? nu cu aia cu care te stergi dupa ce dai o m#ie prin parcari, profesionistule….

          • stefi pietonul says:

            Pentru sofer de tir….. eu poate nu vreau in concediu ‘afara” cum vrei tu si sincer un sejur in Turcia nu este asa de scump.Referitor la salarii, sa stii ca in Oradea salariile la femei sunt pe la 2000 lei iar la barbati 2500-3000 de lei , salarii din care putem trai decent.Iar cat priveste futaiul amintit de tine, nevestele noastre nu sunt curve asa cum sunt majoritatea nevestelor de soferi de tir…. noi f.tem seara acasa si ramanemi si cu banii, tu aduci bani acasa la nevasta-ta iar pana esti plecat ea se fute cu altul….pe banii tai ,iar pe langa aceasta mai platesti si o moldoveanca sau albaneza in parcarile de pe autostrazi , ca sa-ti mulga mielul… asa ca…. nu multumim, nu dorim sa fim profesionisti ca tine.

      • Anonimul says:

        Apropo… Din toate cele amintite mai sus sunt o realitate, sunt sute daca nu mii de soferi de TIR care cara marfa care se poate balansa intr-o limita admisibila. In atare situatii cred ca daca unul e sofer cu experienta siceva bun simt va adapta viteza in asa fel ca in nenumaratele viraje sa nu se rastoarne. La orice fel de marfa centrul de greutate, la TIR este unul ridicat, la inaltime, de aceea ii revine soferului sarcina sa echilibreze sarcina pe osii in vederea prevenirii unor situatii neplacute pentru acesta in timpul rulajului pe sosea si sa nu lase latitudinea incarcatorilor sa rezolve situatia.

      • Soferul says:

        Nu vreau sa intru in polemica cu tine…colegu dar in acest caz se vede clar ca a luat santul si la intors la facut brisca de acea spun ca soferul a fost obosit iar daca ma poti contrazice in privinta butoanelor si magnetului inseamna ca nu esti sofer de tir numai tu nu sti de Lancetti si de cum se lucreaza in acea firma si nu are rost sa discutam.

        • Vlad says:

          cum sa te contrazica, ca in toate comentariile nu a scos un cuvant de magnet, domnu profesionist, acest Petru& Pavel, Sfantul cruciat al TIR-urilor…

          • Sofer de Tir says:

            Nici nu doresc sa ma cobor la a discuta despre ceva despre care tu doar ai auzit povestind diverse barfe de la altii.
            Chestii mult mai.mari se fac si se vor face in acest domeniu.
            Dar nunai unii sunt capabili.
            Si cu adevarat profesionisti.
            Doar unii pot.
            Ceilalti sunt si ei participanti.
            Si ca sa te fac sa intelegi pe deplin d’nu Vlad, iti dau un exemplu paralel.
            La actul sexual participa toate organele.
            Asa ca si sula dar si testiculele se zbat.
            Insa diar scula “se baga” !!
            Testiculele doar participa insa ele nu intra!
            Asa e si la transportul de marfuri si de calatori.
            Toti stau pe scaun, se considera piese asezate intre scaun si volan.
            Dar numai unii stiu si pot sa faca chestii cu adevarat importante in acest domeniu.
            Rsstul sunt doar piese ce partivipa si ele in angrenajul acesta.
            Ei vor ramane vesnic niste piese de schimb.
            Niciodata organe impirtante ale acestui angrenaj.
            Si nu iti mai povestesc mai mult.
            Magnetul de care vorbesti tu e ceva ce deja e domeniul pensionarii.
            Sunt alte cgestii cu adevarat impresionante in transport pe care nu le veti afla vreodata.
            Ca nu vor fi lasate sa ajunga in “folclor”.
            Pina atunci continuati sa va dati cu parerea.
            Dovediti ca subteti diar niste chibiti amatori.
            Amatori de barfe.
            Si alea nu sunt nici macar barfe de oarcare, soferesti.
            Apropo .
            Stii ca unii dintre barbatii sofeaza,iar femeile si-o feresc ?
            Asta ptr. destindere.
            Nu mai fiti asa incrancenati.
            Oricum, nu veti afla pe deplin secretul acestei minunate meserii decat daca o sa o practicati din tinerete zi de zi macar minim 30 de ani.
            Dar nu pe bascula, intre statia de sortare si balastiera. Ori la OTL pe autobusul local.
            Hai.
            Va pup!

          • Anonimul says:

            Asa cum amintea @Soferul nici eu n-am sa intru in polemica in privinta magnetului si a altor smecherii pentru simplul motiv ca jurnalistul nu a facut referire la oboseala sau magneti si alte alea. Ce-i drept nu cunosc starea de fapt de la firma cu pricina, iar daca asa stau lucrurile este grav, politia sau ARR-ul ar trebui sa se sesizeze.

  6. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Statui Vivante prezente la Oradea, la Enchante Rooftop & Social Lounge, o locaţie care îţi oferă privelişti asupra oraşului ce îţi taie respiraţia!
    Enchante ! Mă bucur să te cunosc! Încântat de cunostinţă! Nice to meet you! 1

    România

    Nunți și botezuri de la 1 iunie: Se renunță la restricționarea numărului de persoane, dacă toți participanții sunt vaccinați
    Liber la nunți și botezuri. Președintele Klaus Iohannis a anunțat în cadrul conferinței de joi că din date de 1 iunie se pot organiza evenimente private.

    România

    K.Iohannis: Din 15 mai se elimină portul măștii în exterior și restricțiile pe timp de noapte. Spectatorii revin pe stadioane
    Președintele Klaus Iohannis a anunțat în cadrul unei conferințe de presă, susținută la Palatul Controceni, că din data de 15 mai se va elimina portul măștii în exterior și restricțiile de noapte. 17

    BIHON CAO

    Se întrerupe apa în Băile Felix, Băile 1 Mai, Sânmartin, Cordău și Cihei

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Citiri contoare Compania de Apă Oradea

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Prețuri mai mici pentru investigațiile dedicate femeii, la Transilvania Imagistică
    Cancerul de sân e cea mai frecventă formă de cancer cu care se confruntă femeile, de aceea prevenția, controlul anual sau la 2 ani, sunt vitale pentru depistarea precoce a acestei maladii. Surprins în stadiu incipient, cancerul de sân este tratabil.

    România

    Premierul Cîţu o încurajează pe Ioana Mihăilă să prezinte public raportul privind diferenţele de raportare a deceselor generate de COVID-19
    Prim-ministrul Florin Cîţu a declarat joi că o încurajează pe Ioana Mihăilă, ministrul Sănătăţii, să prezinte public raportul Comisiei privind diferenţele de raportare a deceselor la persoane cu COVID-19.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Actrița Ioana Gajdo a câștigat procesul cu CJ Bihor
    Judecătorii Tribunalului Bihor au anulat dispoziția de trimitere în șomaj tehnic a actorilor Teatrului „Regina Maria”.

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.