
Imaginile postate pe rețelele sociale au stârnit valuri de nemulțumire și întrebări privind profesionalismul și transparența administrației locale.
O locuitoare a comunei a reacționat ironic: „Mulțumim pentru această autostradă!!! Nici nu am crezut că drumurile o să ne oblige să ne cumpărăm trotinete. Credeam că este ironie faza cu au furat, dar au și făcut ceva. Orice glumă poate fi o inspirație pentru unii! Oare cât de proști ne cred cei de la conducere?”
Nemulțumirea nu este doar legată de calitatea lucrării, ci și de modul în care primarul actual s-ar prezenta public. Un localnic a comentat pe rețelele sociale: „Rușine primarului din Bratca că s-a lăudat cu proiectul altui primar.”
Criticii susțin că modul în care a fost realizată asfaltarea ridică probleme de siguranță și eficiență, iar comunicarea administrației locale a creat confuzie și nemulțumire în rândul cetățenilor. Proiectul, care ar fi trebuit să modernizeze drumul și să îmbunătățească accesul, a devenit astfel o lucrare controversată.
Pentru a afla punctul de vedere al autorităților locale i-am sunat pe mobil atât pe primarul Dan Precup cât și pe viceprimarul Ioan Cuc, însă aceștia nu au răspuns apelurilor.
Ulterior demersurilor bihon.ro, viceprimarul Ioan Cuc ne-a resunat, astfel am putut afla cauzele care au dus la această asfaltare „pe jumătate”. Potrivit informațiilor primite de la viceprimarul Cuc, respectivul drum face legătura ditre satul Beznea și drumul european E60 dintre Oradea și Cluj.
„Pentru reabilitarea acelui drum, proiect început pe vremea vechii conduceri a Primăriei Bratca, s-a contractat un credit de aproape 1,3 milioane lei și urma să fie asfaltat pe o lungime de 1,2 km, iar lățimea trebuia să fie de 4 metri. Abia săptămâna trecută am aflat de la un inginer că s-au redus cantitățile de materiale față de proiect, nu știu de către cine, iar în 26 august am avut o discuție cu reprezentanții firmei care execută lucrarea. Ei ne-au spus că potrivit cantităților menționate în documente prezentate cu prilejul licitației și pe baza cărora firma câștigătoare a preluat lucrarea, banii ar ajunge pentru asfaltarea doar a unei porțiuni de 588 metri cu o lățime de patru metri.
Aveam de ales între asfaltarea doar a vreo 600 de metri la lățimea de 4 metri sau să mergem pe varianta asflatării pe toată lungimea de 1,2 km însă cu reducerea lățimii la 3 metri. Am mers pe ideea că mai bine terminăm de asfaltat tot acel drum și ulterior să îl aducem la 4 metri. În unele porțiuni de curbe lățimea este de 4 sau chair 5 metri, însă pe porțiunile mai drepete este de 3 metri. Suntem conștienți de faptul că lățimea asfaltată este prea mică, oamenii au dreptate să se revolte, însă vom căuta să obținem 500.000 lei, poate tot prin credit, pentru a aduce lățimea drumului asfaltat la 4 metri.” ne-a declarat viceprimarul Cuc.
Trimite articolul
XTipic unei orânduiri PSD-iste!🙃
“Abia săptămâna trecută am aflat de la un inginer că s-au redus cantitățile de materiale față de proiect, nu știu de către cine,”
ha ha ha… pai cine poate modifica fără a avea aprobarea ordonatorului de credite?
Cita minciuna si cita dezinformare….
Apropo, cite proiecte noi a inițiat si implementat “noua ordine locala” ?
😁
Atat s-a putut si am sa fiu extrem optimist, bine ca e asfalt.
Nu există normativ care să permită un drum cu 2 benzi la 3 m. Să facă public proiectul și programul de control al calității să vedem fazele determinante.
intr o saptamana se poate pune alta pista noua ca o sa se rupa bucati =))
Nici o problemă, se pot goli conturile tuturor celor implicați în proiect pentru a respecta proiectul. Fură, dar nu rămân nici cu bani, nici măcar de buzunar.