Capitalele est-europene se află în topul satisfacţiei clienţilor care au beneficiat de servicii hoteliere în primul semestru din 2010. Hotel.info, serviciul online gratuit de rezervări hoteliere pentru mai mult de 210.000 hoteluri în întreaga lume, a analizat în detaliu evaluările clienţilor săi care fac rezervări referitor la raportul preţ-servicii. Din sondaj rezultă în ce oraşe hotelierii au oferit servicii bune la un preţ corect şi, pe de altă parte, unde impresia a fost mai puţin pozitivă? Accentul s-a pus pe experienţele pe care oaspeţii le-au avut în hotelurile de trei – patru stele.
Top
Cei mai mulţumiţi de raportul preţ-servicii s-au dovedit a fi clienţii hotelurilor din Praga, Lisabona urmează imediat pe locul al doilea. Per ansamblu domină metropolele est-europene: împreună cu Budapesta, Varşovia şi Bucureşti, în rankingul internaţional se regăsesc alte trei capitale ale ţărilor fost-socialiste în care hotelierii oferă un serviciu bun la un preţ corect.
În timp ce capitala Spaniei, Madrid, ocupă încă locul 5 în top 10, în celelalte oraşe vest-europene situaţia este mai puţin bună: În Atena, Brüxelles şi Paris serviciile hoteliere au avut o calitate mai puţin bună sau preţurile au fost prea mari – cel puţin conform evaluării oaspeţilor hotel.info. Pe ultimul loc al clasamentului se află Berna, care se află după Paris. Moscovei, capitala Rusiei, i-a lipsit o valoare de 6,00 pentru a intra în topul 20 internaţional.
Oaspeţii care au rezervat o noapte de cazare au evaluat prin intermediul www.hotel.info hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem cu puncte (0 până la 10). Pe lângă criteriile precum calitatea camerei şi amabilitatea personalului, s-a putut evalua aici, printre altele, şi raportul preţ-servicii. M.F.
Citiți principiile noastre de moderare aici!