Unificarea companiilor de furnizare într-o singură entitate legală marchează un pas strategic pentru optimizarea activității de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale, reducerea complexității administrative și îmbunătățirea experienței clienților.
PPC Energie va asigura în continuare pentru clienții săi servicii de furnizare cu valoare adăugată, cu accent pe accesibilitate și suport personalizat.
Ca urmare a fuziunii, contractele de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia vor fi gestionate în continuare de către PPC Energie, fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași. Totodată, produsele și serviciile de care clienții beneficiază în prezent vor fi asigurate în continuare, conform condițiilor contractuale sau prevederilor legale în vigoare.
Clienții PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleași servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicației mobile myPPC, disponibilă în mod gratuit în App Store, Google Play și Huawei AppGallery. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor și înregistrarea indexului. Tot aici clienții pot accesa oferte competitive pentru energie electrică și gaze naturale, precum și soluții energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice și echipamente eficiente energetic.
Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC.
Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinul PPC Energie din Oradea, Str. Nufărului, nr. 28E, parter a fost implementată o soluție de plată prin POS.
Pentru asistență, clienții pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.
Advertorial CH 3248
Trimite articolul
XToți furnizorii privați de energie ar trebui să dispară. Pentru că, spre deosebire de producție #i energie unde se muncește, furnizarea presupune doar învârtirea de hârtii de colo până dincolo prin birouri și atât. Furnizarea ar trebui să fie unică, pentru toată țara de către un singur operator public (nu privat) care se organizează local, regional sau național în raport de simplificarea și eficacitatea activității. Astfel ar exista un singur tarif pe toată țara, fără șmecherii și învârteli, doar sub controlul unic sl Statului Român care să reglementeze și să impună aceleași reguli pentru toți distribuitorii și producătorii, indiferent că aceștia sunt privați sau publici. Prin extensie s-arbputea merge cu asta și la distribuție, în timp ce producția n-are decât să rămână multinaționalelor care oricum zic că nu au profit. Nu au, dar nici nu se dezlipesc de România … că ele sunt companii de binefacere (sâc).