
Comunicat de presă privind demararea proiectului cu titlul „DIGITALIZAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII BON-TRANS S.R.L.” „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
BON-TRANS S.R.L. anunță începerea proiectului de investiție cu titlul „DIGITALIZAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII BON-TRANS S.R.L.”.
Proiectul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta C9 – SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, Investiția I3. SCHEME DE AJUTOR PENTRU SECTORUL PRIVAT.
Titlu apel: PNRR/2022/C9/MIPE/I3/DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE
Cod proiect: RUE825.1/i3/c9
Valoarea totală a proiectului este de 659.203,70 lei, din care valoarea nerambursabilă din PNRR este de 491.724,98 lei, iar contribuția proprie a beneficiarului este de 167.478,72 lei.
Durata proiectului este de 9 luni, începând cu data de 24.03.2025 până în data de 23.12.2025.
Obiectiv general urmărit: Prin proiect se dorește digitalizarea activității societății aferentă codului CAEN: 4941 desfășurată la sediul social municipiul Marghita, Calea Republicii, nr. 140, jud. Bihor în vederea creșterii competitivității și atractivității acesteia.
Scurta descriere a activităților ce se vor realiza:
1. Cheltuieli aferente achiziționării de echipamente IT;
2. Cheltuieli aferente achiziționării licențelor software;
3. Cheltuieli aferente achiziției de servicii de tip Cloud, necesare pentru stocarea informațiilor și oricare alte documente relevante pentru elaborarea proiectelor întreprinderii;
4. Cheltuieli aferente achiziției de actualizare a software-ului de tip ERP, CRM;
5. Cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi;
6. Cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată). În cadrul acestei categorii de cheltuieli vor fi cuprinse obligatoriu și cursuri în domeniul IT pentru persoanele responsabile cu conducerea și controlul întreprinderii, cursuri care să aibă rolul de a-i ajuta pe aceștia să conștientizeze rolul digitalizării în creșterea unei întreprinderi. Cursurile de competențe digitale trebuie să fie acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări sau/ și cu recunoaștere națională/ internațională, etc;
7. Cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnică IT (elaborare raport tehnic IT);
8. Cheltuieli cu serviciile aferente rețelelor de socializare;
9. Cheltuieli cu serviciile aferente măsurilor de informare și publicitate dedicate proiectului.

Citiți principiile noastre de moderare aici!