Firma a cerut „anularea deciziei autorităţii contractante prin care oferta asocierii Sylc Con Trans SRL – Bau Plan ING SRL a fost declarată inacceptabilă şi neconformă, precum şi a tuturor actelor care au stat la baza emiterii acesteia; anularea deciziei privind admisibilitatea ofertei asocierii Mari-Vila Com SRL – Abed Nego Com SRL – SC Aquacons SRL; obligarea autorităţii contractante la reluarea procedurii de la etapa verificării admisibilităţii ofertelor depuse în cadrul procedurii”. I-au fost respinse toate pretențiile.
În aceste condiții, firma poate merge cu contestația mai departe, într-un proces, sau poate renunța, caz în care Primăria va continua evaluarea unicei oferte înscrise în licitație.
„Firma are zece zile să conteste decizia CNSC. Dacă nu o face, noi vom verifica mai departe dacă celalată ofertă corespunde cu caietul de sarcini. Când s-a formulat contestația, noi am întrerupt procedura de evaluare a celeilalte oferte. Acum o vom relua”, spune viceprimarul Mircea Mălan.
Proiectul prevede opt staţii de tramvai, iar lungimea totală a traseului va fi de 3.840 m pe un fir şi 3.820 m pe al doilea. Liniile urmează să fie înfierbate, iar toate cele opt intersecţii cu artere rutiere urmează să fie dotate cu semafoare inteligente cu senzori, astfel încât tramvaiul să aibă prioritate. Costul lucrării este estimat la 53.365.727 lei.
Conform celor mai optimiste scenarii, lucrarea de prelungire a liniei de tramvai pe ruta Calea Aradului – Peţa – centre comerciale – Universitate – Ceyrat – Depou – Cantemir plus bucla de legătură din intersecția Primăriei – Calea Aradului – Decebal trebuia să fi început deja de anul trecut. Rămâne de văzut dacă lucrarea efectivă va începe măcar la intarea în vacanța de vară a elevilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!