BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Încep forajele la Pasajul Magheru. Din 15 noiembrie se scoate tramvaiul!

Încep forajele la Pasajul Magheru. Din 15 noiembrie se scoate tramvaiul!

la 11 November 2019 15:03 Reactualizat la: 11 November 2019 15:40
8 Comentarii
11 November 2019 15:03 Reactualizat la: 11 November 2019 15:40
Șantierul Magheru a ajuns în stadiul fizic al turnării piloților forați pe care se va construi, de fapt, pasajul.
Scris de Cristina Ghilea - Șantierul Magheru a ajuns în stadiul fizic al turnării piloților forați pe care se va construi, de fapt, pasajul.

Trimite articolul

X

Ca urmare, din 15 noiembrie vor fi oprite tramvaiele pe bulevard pentru că încep pregătirile pentru forare. Cablul de susținere a liniei de alimentare cu curent a tramvaiului trebuie dat jos de pe stâlpi iar calea de rulare trebuie ridicată atât de pe pod cât și din zona intersecției, unde vor avea loc forajele. Procesul propriu-zis începe din 18 noiembrie, dinspre Aleea Ștrandului. În proiect sunt 374 de piloți care se forează și se toarnă la o adâncime de 22 m.

În teren au ajuns deja două foreze, staționate temporar lângă Crinul Alb, și au fost pregătite armăturile pentru piloți.

Viceprimarul Florin Birta spune că forezele pot face, fiecare, câte patru foraje pe zi, ceea ce înseamnă că e nevoie de aproximativ 2 luni pentru a termina această parte a lucrării.

„Undeva pe finalul lui ianuarie ar putea fi turnați piloții. Se poate lucra la aceștia și pe timp de iarnă, până la -10 grade, pentru că betonul se toarnă sub nivelul solului”, spune el.

Muncitorii de la Freyrom lucrează, acum, la amenajarea celei de-a treia benzi de circulație pe Podul Dacia, realizată prin îngustarea trotuarelor. Pe partea dinspre Continental s-a terminat turnarea betoanelor. Peste drum se montează sisteme de preluarea a șocului, care previn eventuale fisuri în betoane și se toarnă banda nouă și trotuarul, în capătul dinspre mega-girație.

Se ia apa!

Birta a anunțat că marți, între orele 8:00 și 22:00 este programată oprirea alimentării cu apă a riveranilor. „Este o conductă magistrală de apă care trece dinspre Aleea Ștrandului pe sub Magheru spre Parcul Traian care este, acum, poziționată, exact pe traseul pasajului. A fost repoziționată, conducta este deja amplasată iar marți are loc intercalarea acesteia cu rețeaua”, spune el.

Noi restricții pe Magheru! Pentru a fluidiza traficul, se modifică și orarul școlilor din zonă

Trimite articolul

X
Taguri:
lucrari ,
oradea ,
pasaj subteran Magheru
8 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Hjgjhd says:
    November 11, 2019 at 4:06 pm

    Felicitări Bolojan!
    O muie elegantă la psd partidul infractorilor și analfabeților

    Reply
  2. oradean says:
    November 11, 2019 at 5:10 pm

    deci numai 2 luni sa le faca forajele… dupa aia sapaturi pt tunel, consolizarea zidului, etc.fiind si iarna, lejer o sa fie inchis circulatia tramvaielor minim 6 luni

    cum am inteles si ultima data si dupa experientele data din trecut o sa fie introduse 2 autobuse cu o frecventa de 20 min pe linia T3, cand si acuma tramvaiele circula cu o frecventa de 5-7 min dimineata (linia 1 si 3 dar si linia 4 se circula pe Magheru dimineata). Dat fiind ca nu numai tramvaiele galbene circula, circula si tramvaiele cu remorca si Siemensurile, un tramvai are ca si capacitate dubla fata de un autobus… deci teoretic ca sa inlocui tramvaiele cu autobuse ar trebui inlocuite tramvaiele cu min 6 autobuse cu frecventa de 3-4 minute… daca introduci 2 autobuse cu frecvente de 20 min atunci din cauza aglomeratiei o sa stea si autobusul in coada pe pod si linistit o sa fie si 30 de min frecventa intre autobuse… deci degeaba ceri acuma scuze Malan, pt 80lei de abonament nu conteaza cu ce merg oamenii

    Reply
  3. Mumupsd says:
    November 11, 2019 at 5:57 pm

    374 de piloti??? Serios? Nu sunteti in stare sa verificati ce scrieti inainte sa publicati?

    Reply
  4. Anti ciuma galbena says:
    November 11, 2019 at 7:31 pm

    O muie si la Iohanis din partea sustinatorilor Psd,Clanul cu 6 case furate,romane,pregateste bagajul ca astia nu mai au ce fura si ne fura pe noi,pardon pun taxe pana te iei si te duci vorbind singur,firme lor de dincolo tre sa prospere,de ce credeti ca a ajuns capruta codruta acolo????Simplu a executat ce i sa dictat de afara prin Mutulică Claunus….

    Reply
  5. Spuma says:
    November 12, 2019 at 1:20 am

    Motopompele să vină mai devreme.

    Reply
  6. anon says:
    November 12, 2019 at 2:31 pm

    ingustarea trotuarelor… e adevarat, erau printre cele mai late din oras. hai sa recapitulam politica de mobilitate urbana a PNL:
    – trotuare minuscule
    – piste de biciclete alandala, de cele mai multe ori trasate pe trotuare, si oricum neincapatoare in cazul in care ar fi un trafic serios
    – parcari desfiintate
    – transport in comun prost gandit si cu frecventa jalnica, dar mai scump decat in Bucuresti
    – pietonalizari fix in zonele cu institutii publice

    as vrea sa inteleg si eu care e strategia, pentru ca nu vad catre ce ne indreptam. un oras bun numai de tranzit auto? atunci de ce mai avem centura? sau optimizare pentru serviciile de taxi?

    Reply
  7. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Parchetul Curții de Apel Oradea și unitățile subordate, pe primul loc în țară la eficiență și fermitate
    Procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Oradea și din cele 10 parchete subordonate - locale și județene, din Bihor și Satu Mare - au fost desemnați cei mai buni din țară pe parcursul acestui an.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Un inspector de la Carrefour a recunoscut că a primit mită de la un patron din Beiuș și a încheiat un acord cu Parchetul
    Un bărbat de 37 de ani, din Hunedoarea, inspector de calitate în cadrul Centrului Logistic din Deva al lanțului de supermarketuri Carrefour, a admis în fața procurorului de caz de la Parchetul Bihor că ar fi primit mită peste 46.000 de lei de la omul de afaceri beiușean Dumitru Gal, patron al unei firme specializată în distribuția fructelor de pădure.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Băut și fără permis, a fugit de Poliție cu o mașină radiată din circulație. A primit 2 ani de închisoare, cu executare
    Un bărbat de 28 de ani, din comuna bihoreană Lunca, a fost condamnat de Judecătoria Beiuș la 2 ani de închisoare, cu executare, după ce s-a urcat băut și fără permis la volanul unui autoturism radiat, pe care a montat numerele altei mașini, și a fugit de Poliție, ascunzându-se pe un câmp.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    De trei ori mai multe înscrieri la Biblioteca Judeţeană "Gheorghe Şincai" prin noul sistem de informatizare
    Noul sistem de informatizare al Bibliotecii Judeţene generează un ritm lunar de activitate cu peste 35% mai mare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    România, focarul de rujeolă și rubeolă al Europei. Cum arată situația în Bihor
    Europa raportează cazuri, România raportează decese. În 2024, 22 din cele 23 de decese provocate de rubeolă la nivel european s-au înregistrat în România, majoritatea în rândul copiilor mici, nevaccinați.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Comunicat de presă
    PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” „REABILITARE TERMOENERGETICĂ A ȘCOLII GENERALE COCIUBA MARE
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.