Astfel, se poate circula acum pe toți cei 17 kilometri ai drumului care ocolește sudul municipiului și conectează trei drumuri naționale majore: DN 1, DN 76 și DN 79. Lotul 2, dat în folosință sâmbătă dimineața la ora 9:00, este cel mai spectaculos segment al proiectului. Are o lungime de 8 kilometri și cuprinde un viaduct cu 12 deschideri, în lungime totală de 395 de metri, care traversează drumul spre Betfia. Lucrările au fost executate de compania PORR Construct, iar valoarea contractului s-a ridicat la 81,6 milioane de lei, fără TVA.
VIDEO: DIGI24.RO
Primul tronson al Inelului, cel care leagă localitatea Nojorid de stațiunea Băile Felix, a fost inaugurat încă din noiembrie 2024. Cu o lungime de 9 kilometri, acesta a fost construit de un consorțiu format din firmele Asfamixt, OPR Asfalt și Dacia Faber, pe baza unui contract de peste 70 de milioane lei.
O rută alternativă care degrevează traficul din Oradea
Inelul Metropolitan are rolul de a funcționa ca o a doua centură a Oradiei, oferind o rută alternativă pentru traficul de tranzit și reducând presiunea asupra arterelor urbane. Noul drum leagă rapid zonele Nojorid, Sânmartin și Oșorhei, facilitând accesul către principalele direcții rutiere regionale – spre Cluj-Napoca, Deva și Arad.
„Noul drum va funcționa ca o a doua centură a Municipiului Oradea și va contribui la descongestionarea traficului în Zona Metropolitană”, au transmis reprezentanții Consiliului Județean Bihor.
VIDEO: DIGI24.RO
Noua infrastructură rutieră este rezultatul unui parteneriat între Consiliul Județean Bihor, Primăria Oradea și primăriile din Oșorhei, Sânmartin și Nojorid. Finanțarea a fost asigurată prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”.

Sursa foto: CJ Bihor
Finalizarea Inelului Metropolitan marchează cel de-al șaptelea proiect de infrastructură rutieră major dus la bun sfârșit de administrația județeană în ultimii ani, după realizarea centurilor din Sântandrei, Sânmartin, Nojorid, Oșorhei, Aleșd și Beiuș.
Trimite articolul
XMai speriatilor, aici puteti vira la stanga? Inainte se putea vira la stanga? Repede sar postacii de serviciu ca nu se poate vira stanga
-
Unde visezi postaci cu virare la stânga? Tu ai postat primul. Ai vedenii! Ți s-a rostogolit cutia cu medicamentul pentru cap sub pat? Și da, se poate vira la stânga în fiecare sens giratoriu!
-
Numai asta sariti toti ca nu puteti vira stanga pe Tudor sub pasaj? In sens giratoriu nu virezi stanga , doar dreapta, iesirea din sens. Si de ce ai vira stanga cand soseaua e sa mergi doar drept sa tranzitezi, Vii de la Arad spre Cluj si atat, nu ai ce cauta spre oras. Centura e ca sa lumea sa ocoleasca Oradea
-
-
Bolojan zice că te cunoaște, că i-ai fost elev la școala ajutătoare din Tileagd, în perioada de doi ani cât a fost el suplinitor acolo, și că la aritmetică ai fost sub media clasei. E adevărat, la copii cu probleme ai făcut clasele primare?
Verificati ruta Varciorog-Dobresti_vefetatie pana pe carosabil_paragina_PNL_doar fatada_niste slabanogi!
Cu asta gata … s-a terminat inelul care s-a rupt și s-a pierdut de pe deget. Inel (ring traffic) trebuia să continue către Paleu și Biharia, apoi cu partea de drum expres către Borș, Toboiiu și Livada, să revină către Nojorid și să închidă cercul. Fiind însă deschiși la minte, au zis că-i suficient așa pe două bucăți de tronsoane, că va trece traficul de la DN1 la DN76 și la DN79, respectiv invers, ca să să se fluidizeze circulația în rest către oraș. Doar că, nu-i pentru oricine și va fi un drum pustiu în cea mai mare parte, la fel ca aproape inutila centură a Beiușului, unde trece câte un autovehivul greu odată la o oră eventual. Se confirmă faptul că unde nu-i cap e vai-vai de picioare.