BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Japonia își deschide piețele, pentru firmele din Oradea

Japonia își deschide piețele, pentru firmele din Oradea

la 11 June 2018 10:03

Japonia își deschide piețele, pentru firmele din Oradea

11 June 2018 10:03
Anunțul a fost făcut de orădeanul care gestionează relațiile economice cu Țara Soarelui Răsare, Florin Balint, business adviser al Camerei de Comerț și Industrie a României în Japonia.
Scris de farcas - Anunțul a fost făcut de orădeanul care gestionează relațiile economice cu Țara Soarelui Răsare, Florin Balint, business adviser al Camerei de Comerț și Industrie a României în Japonia.

Trimite articolul

X

„Japonia își deschide piețele, iar firmele din EU au o mare oportunitate. În primul rând, pot învăța despre ce caută piața japoneză și cum poate fi accesată, urmarind live aceste webinare, despre brânză, turism,,comerț,strategie…Totodată, se acorda de către EU un grant de max 7000 euro sau 70% dintr-un buget, necesar pentru promovare ( de exemplu participarea la un târg de specialitate din Japonia). Depunerea cererilor de finantare se face pana la 31.07.2018.

Totodată, pentru internaționalizarea unei firme, prin intermediul Federației Patronilor Bihor și/sau Uniunii Naționale a Patronatului Roman- www.unpr.ro se pot depune cereri pentru granturi de până la 50.000 lei. Cei interesați pot să ne caute, desigur, pentru alte detalii și amanunte”, spune Florin Balint.

Care sunt factorii cheie pentru o intrare reușită pe piața de comerț electronic japoneză? „Japonia este cea de-a patra piață de comerț electronic din lume, cu o creștere anuală de 9,1% în 2016, până la 15,136 miliarde de lire sterline. Comerțul electronic oferă mijloace excelente de intrare pe piața japoneză, deoarece este scalabil, relativ scăzut și permite comercianților să își păstreze controlul asupra operațiunilor lor comerciale. Cei interesați pot accesa un webinar menit să fie un ghid practic, care oferă celor care activează în domeniul comerțului electronic de peste mări o imagine de ansamblu detaliată a pieței japoneze, împreună cu toate cerințele de bază pentru a vinde online în Japonia. Webinarul este destinat IMM-urilor europene care doresc să intre pe piața japoneză. Termen de înregistrare este 18/06/2018”, anunță Florin Balint.

Fintech a devenit o zonă puternică în cadrul ecosistemului japonez și unde există oportunități pentru antreprenorii și investitorii europeni.

„Cunoștințele obținute în cadrul seminarului nostru web vor dezvălui motivele pentru care Fintech este în plină expansiune în Japonia, deși este un concept foarte nou. Pe lângă sprijinul guvernului japonez care adoptă legi pentru a sprijini creșterea sectorului, megabankul japonez a înțeles și nevoia de inovare pentru oportunitățile de investiții, dar și o modalitate de a îmbunătăți eficiența și de a găsi noi fluxuri de venituri.

Fintech prezintă oportunități puternice de creștere în Japonia. Spre deosebire de ceea ce se întâmplă în ecosistemele străine, companiile japoneze fintech colaborează în majoritate cu sectorul financiar tradițional, în loc să încerce să le perturbe. Japonia încearcă, de asemenea, să devină mai internaționalizată prin inițierea de colaborări între autoritățile de reglementare internaționale. Guvernul de la Tokyo încearcă, de asemenea, în mod activ să atragă start-uri Fintech străine pentru a plasa Tokyo în poziția de lider al Fintech în Asia”, a precizat Florin Balint.

Termenul de înregistrare la acest seminar web este 25/06/2018. Piața japoneză oferă oportunițăți și pentru IMM-urile din UE care lucrează în domeniul fotonicii.

Brânză și turism

Brânza nu face parte din bucătăria japoneză tradițională, ea are o istorie relativ recentă în Japonia.

„Mai mult de 50% din consumul de brânză este brânză procesată, iar aproximativ 35% din brânza naturală importată este utilizată pentru producția internă de brânză topită. În ultimii ani, importurile de brânzeturi în Japonia cresc și, în special, importurile din UE. Consumul tot mai mare de vin a dus la creșterea vânzărilor de brânză, consumatorii japonezi percep faptul că brânza merge bine cu vinul.

Cu toate acestea, consumul de brânză este foarte scăzut, cu aproximativ 2,4 kg pe persoană pe an. Pentru a extinde vânzările de brânză europeană, va fi necesar să lucrăm mai mult la promovare, inclusiv la prelevarea de probe / testarea la expoziții și evenimente. Acordul de parteneriat economic (APE) va reduce tarifele la brânzeturi pe o perioadă de 16 ani. Acest lucru va crește probabil consumul de brânză europeană în Japonia”, anticipează Florin Balint oportunitățile care se deschid în acest domeniu pentru piața din Japonia.

„Tot mai multe vânzări și marketing de turism se fac online și o mână de agenții online de turism par să domine sectorul turistic. Posturile offline și alte posturi dețin în continuare cote bune de piață; cu toate acestea, ele sunt în mare parte întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) care operează la nivel local sau regional și se confruntă cu amenințări tot mai mari din partea acestor giganți globali bazați pe tehnologie.

În acest sector competitiv, IMM-urile europene trebuie să conceapă noi produse care să răspundă noilor nevoi ale călătorilor și să le promoveze cu noi instrumente de marketing”, spune Florin Balint.

În cadrul seminarului web, participanții au putut analiza tendințele pieței pentru a identifica o piață de nișă pentru IMM-urile din UE.

Trimite articolul

X
Taguri:
firme din oradea ,
Florin Balint ,
IMM ,
japonia
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Sport local

    Lotus Băile Felix a pierdut duelul cu „virușii verzi”
    După două victorii legate, Lotus Băile Felix a pierdut sâmbătă confruntarea cu Sănătatea Cluj, echipă clasată pe locul 4 în Liga 3, Seria 8.

    BIHON Sport local

    FOTO
    Crișul Sântandrei a marcat de trei ori și continuă cursa pentru un loc de play-off
    Crișul Sântandrei a ajuns la a cincea victorie consecutivă în care marchează cel puțin trei goluri în Liga 3, Seria 8. Bihorenii au dispus sâmbătă de Viitorul Cluj cu scorul de 3-2 (1-0) prin golurile marcate de Alexandru Brisc 34, Robert Popescu 50, Vlad Costea 54, respectiv Victor Ayeni 52 și Karim Sătmărean 79.

    FC Bihor

    GALERIE FOTO
    FC Bihor a obținut o victorie spectaculoasă la Reșița, după un meci extrem de disputat
    Partida a contat pentru etapa a 16-a din Liga 2 și a oferit o dispută încrâncenată, al cărei deznodământ a fost incert până la fluierul final.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Orădeanca Ramona Hagiwara a învăţat japonezii din Hokkaido să decoreze farfurii cu motive tradiţionale româneşti
    Ziua dedicată României a făcut parte din evenimentul Ziua Internatională, organizat de Grădiniţa Hayakita din Hokkaido.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Tarife mai mari la apă și canalizare în Pomezeu: costurile cresc, iar rețeaua are nevoie de investiții urgente
    Consilierii locali din Pomezeu au aprobat majorarea tarifelor pentru serviciile de apă și canalizare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cvartetul Filarmonicii de Stat Oradea a cântat, de Ziua Națională, la Vatican
    Cvartetul Filarmonicii de Stat Oradea a susținut joi, 4 decembrie, la Vatican, un concert extraordinar cu ocazia Zile Naționale. 1
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.