Au fost forați toți cei 496 de piloți necesari pentru construcția celor două poduri și a celor trei pasaje supraterane. Constructorul lucrează în prezent la elementele de structură.
Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici: lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x 1,70 metri.
„În data de 2 februarie s-a semnat, la Beiuș, contractul cu Drum Asfalt (Lider), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt”, a transmis CJ Bihor printr-un comunicat de presă.
Valoarea contractului este de 269.464.711,29 lei, fără TVA. Durata de execuție a lucrărilor la proiectul de investiție „Varianta ocolitoare a Municipiului Beiuș” a fost stabilită la 18 luni, de la data emiterii ordinului de începere a acestora (17 februarie).
„Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, prin parteneriatul cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
În această lună vor începe lucrările la Etapa II a Centurii Beiuș. Acest tronson va avea o lungime de 2 kilometri, înspre localitatea Delani, și două benzi, câte una pe sens, din DN 76. Drumul va face legătura între Centura Beiuș și DJ 764 Beiuș – Roșia – Aleșd și va asigura accesul către viitorul Parc Industrial Beiuș. Asocierea de firme Drum Asfalt (Lider) și Ile Viorel Construct a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru etapa a II-a. Valoarea ofertei este de 14.678.561,20 lei fără TVA”, a mai precizat CJ Bihor.
Trimite articolul
XDaca era 80% era interesant de auzit asa e fix pix…..