Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au publicat în cursul zilei de miercuri, 27 august noi fotografii de pe șantierul lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș, parte a autostrăzii Transilvania (A3).
„Antreprenorul român (Construcții Erbașu) este bine mobilizat în teren cu 539 de muncitori și 305 de utilaje. Progresul fizic care se înregistrează în acest moment este de 32,57%”, se arată în postarea CNAIR.
În prezent, muncitorii efectuează multiple lucrări, printre care se numără:
- de drum: săpături deblee, execuție umpluturi, așternere agregate cu lianți hidraulici;
- consolidări: stabilizări ale terenului de fundare cu lianți hidraulici și execuție structuri de sprijin pentru piloți forați;
- structuri: execuție piloți forați, armare și cofrare fundații elevații;
- utilități: relocări rețele de apă-canal, electrice și gaz natural.
„Dacă antreprenorul menține aceeași mobilizare și actualul ritm de lucru, în cursul anului 2026 se vor deschide circulației si cei 26,35 km ai acestei secțiuni ai autostrăzii Transilvania.”, au mai precizat reprezentanții CNAIR.
Durata contractului este de 24 de luni, dintre care 6 luni au fost alocate pentru proiectarea drumului, iar 18 luni pentru lucrările propriu zise. Muncitorii au început lucrările pe data de 20 ianuarie al acestui an. Valoarea contractului este de 884,123 milioane de lei fără TVA, fiind finanțat din Programul de Transport.
Trimite articolul
XOricum.va ramne tunelul din Salaj cel de 3km nefacut, sau ce a tronson mic, si inca 15 ani mai dureaza.
-
se ocupa Ilie de acel tronson! lui se datoreaza agitatia de pe santierele autostrazii din Bihor! urmeaza DX spre Arad.
Spor la treaba … de 25 de ani asteptam pt tronsonul ala de 26 de km …si daca faceau doar 1 km pe an deja trebuia sa fie gata .